Kuopiossa, rantaneuvos piti puheensa vain muutamaa tuntia aikaisemmin, "Rantaneuvos" Eero Seppänen Suomussalmi.
Vastaukset 16
- Salamelainen.
Hirveä tapaus kaikkineen!
- farth33
suuttui kun menit höpäjämään joutavia.
- Kukkalie..
Elekee hyvät immeiset kehatko vaalia kannatta vakavalla asialla, missä ihmishenkie männöö!
- myöhästyi
tilaisuudesta ja nosti metakan
erotti minut itse murheellisesta tapahtumasta, oli onni että lähdin jo paikalta noin kello 14.00 terveisin neuvos joka myös vastustaa eu:ta, kuin Kainuun maakuntayhtymääkin, "Rantaneuvos"
- luokkaretkellä
rantaneuvos1 kirjoitti:
erotti minut itse murheellisesta tapahtumasta, oli onni että lähdin jo paikalta noin kello 14.00 terveisin neuvos joka myös vastustaa eu:ta, kuin Kainuun maakuntayhtymääkin, "Rantaneuvos"
kuusikymmenluvun lopulla ko. torilla. kerkesin justiinsa pois, etten joutunut tuohon tilanteeseen
- 15 vuotta
luokkaretkellä kirjoitti:
kuusikymmenluvun lopulla ko. torilla. kerkesin justiinsa pois, etten joutunut tuohon tilanteeseen
aikaa mutta kerkesin silti pois
- myöhästyi
rantaneuvos1 kirjoitti:
muutaman tunnin
- vaalineuvos
Saanekohan Neuvos syytteen?
rikosilmoituksen, että kun olin melkein itse Kuopion torilla kun meni ihmis ja minä itse tuolloin todistettavissa Varkaudessa vaalimainoksiani jakamassa ja viho viimein löysin vielä itseni Joroisista,terveisin itse "Rantaneuvos" Eero Seppänen Suomussalmi
Ps, syyllinen saatiin kiinni Poliisin nopean toiminnan ansiosta, jota tämän aamun Savon Sanomat kertoi monen sivun juttuna.
- osoittaa
...ettei Rantis ole oikein kartalla....ei ole fiksua tälläisen tapauksen kautta..itseään kehua...vai onko?
Joensuussa, pääsetkö tulemaan niin neuvos kutsuu sinut Joensuun torille kuulemaan, terveisin "Rantaneuvos" Eero Seppänen Suomussalmi.
- voi....
rantaneuvos1 kirjoitti:
Joensuussa, pääsetkö tulemaan niin neuvos kutsuu sinut Joensuun torille kuulemaan, terveisin "Rantaneuvos" Eero Seppänen Suomussalmi.
vähempää kiinnostaa
- osaa edes
hävetä! Pitääkö raukan tehdä vaalityötä ihmisten tappamisella!! Hyi helevetti! Älä perkeleen kusipää satu minun tielleni!!!!
- kannattaisi
rantaneuvos1 kirjoitti:
miksi toista nimittelet, "Rantaneuvos" Eero Seppänen Suomussalmi
oikeesti ajatella missä ja mitä suustaan päästää...ei tämä ole oikea paikka mainostaa itseään....ainakaan tämä ko. tapahtuma...hakeudu ajoissa saamaan hoitoa narsistiseen mieleesi..ihan tosi...ei millään pahalla....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 142981
Palstamiittinkiä taas ajattelen
Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka176697Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s27505Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm36477Kyllä siinä oli jotain enemmän
vaikka moni asia meni pieleen ja mutkille. Oli sähköä välillämme ja siis sinäkin olit kiinnostunut. Mutta kun ne esteet,11452Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte19426- 28422
Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo kokoomusministeri
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3dae Kokoomus, persut ja kepu laittavat työttömät324420- 15413
Komulan mylly
Tuli vastaan tietoa, että Komulan myllyä korjataan. Hyvä niin. Mutta kuka tuon myllyn nykyisin omistaa, kuka huolehtii s13402