Kuoleman torilla tänään perjantaina

Kuopiossa, rantaneuvos piti puheensa vain muutamaa tuntia aikaisemmin, "Rantaneuvos" Eero Seppänen Suomussalmi.

16

764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salamelainen.

Hirveä tapaus kaikkineen!

• farth33

suuttui kun menit höpäjämään joutavia.

• Kukkalie..

Elekee hyvät immeiset kehatko vaalia kannatta vakavalla asialla, missä ihmishenkie männöö!

• myöhästyi

tilaisuudesta ja nosti metakan

• erotti minut itse murheellisesta tapahtumasta, oli onni että lähdin jo paikalta noin kello 14.00 terveisin neuvos joka myös vastustaa eu:ta, kuin Kainuun maakuntayhtymääkin, "Rantaneuvos"

• luokkaretkellä
        rantaneuvos1 kirjoitti:

erotti minut itse murheellisesta tapahtumasta, oli onni että lähdin jo paikalta noin kello 14.00 terveisin neuvos joka myös vastustaa eu:ta, kuin Kainuun maakuntayhtymääkin, "Rantaneuvos"

kuusikymmenluvun lopulla ko. torilla. kerkesin justiinsa pois, etten joutunut tuohon tilanteeseen

• 15 vuotta
        luokkaretkellä kirjoitti:

kuusikymmenluvun lopulla ko. torilla. kerkesin justiinsa pois, etten joutunut tuohon tilanteeseen

aikaa mutta kerkesin silti pois

• myöhästyi
        rantaneuvos1 kirjoitti:

erotti minut itse murheellisesta tapahtumasta, oli onni että lähdin jo paikalta noin kello 14.00 terveisin neuvos joka myös vastustaa eu:ta, kuin Kainuun maakuntayhtymääkin, "Rantaneuvos"

muutaman tunnin

• vaalineuvos

Saanekohan Neuvos syytteen?

• rikosilmoituksen, että kun olin melkein itse Kuopion torilla kun meni ihmis ja minä itse tuolloin todistettavissa Varkaudessa vaalimainoksiani jakamassa ja viho viimein löysin vielä itseni Joroisista,terveisin itse "Rantaneuvos" Eero Seppänen Suomussalmi
        Ps, syyllinen saatiin kiinni Poliisin nopean toiminnan ansiosta, jota tämän aamun Savon Sanomat kertoi monen sivun juttuna.

• osoittaa

...ettei Rantis ole oikein kartalla....ei ole fiksua tälläisen tapauksen kautta..itseään kehua...vai onko?

• Joensuussa, pääsetkö tulemaan niin neuvos kutsuu sinut Joensuun torille kuulemaan, terveisin "Rantaneuvos" Eero Seppänen Suomussalmi.

• voi....
        rantaneuvos1 kirjoitti:

Joensuussa, pääsetkö tulemaan niin neuvos kutsuu sinut Joensuun torille kuulemaan, terveisin "Rantaneuvos" Eero Seppänen Suomussalmi.

vähempää kiinnostaa

• osaa edes

hävetä! Pitääkö raukan tehdä vaalityötä ihmisten tappamisella!! Hyi helevetti! Älä perkeleen kusipää satu minun tielleni!!!!

• miksi toista nimittelet, "Rantaneuvos" Eero Seppänen Suomussalmi

• kannattaisi
        rantaneuvos1 kirjoitti:

miksi toista nimittelet, "Rantaneuvos" Eero Seppänen Suomussalmi

oikeesti ajatella missä ja mitä suustaan päästää...ei tämä ole oikea paikka mainostaa itseään....ainakaan tämä ko. tapahtuma...hakeudu ajoissa saamaan hoitoa narsistiseen mieleesi..ihan tosi...ei millään pahalla....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      154
      14512
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      40
      8346
    3. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      48
      6092
    4. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      174
      5727
    5. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      312
      4457
    6. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      73
      4355
    7. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      68
      4130
    8. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      26
      3995
    9. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      115
      3740
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      101
      1566
    Aihe