Rakennuspuolella lama se syvenee, sipoon rauta se vaan hintoja nostaa. Kumma tapa tuolla kaupalla.
Sipoon rauta
13
1509
Vastaukset
- byggare
on se aika kumma rautakauppa se sipoon rauta!!! ei toimi sitten mitään!!! onkohan se menossa konkurssin? tavara ei saa eikä kukaan tiedä milloin tulee!
- h1
olen huomannut ihan samaa. hinnat noussut,ja hyllyt tyhjiä!
- asiakas 10
Todelle surkea palvelu sielä sipoon raudassa! Luvataan ja luvataan.......
- rautakaupaan 100000e
Tuokaa joku kilpailija rautakaupapuolella sipooseen! ei ois vaiketa ottaa asiakaita,ainakin siiryn pois sipoon raudasta heti kun uusi kilpailia tulee!
- Raksa4ever
Käsittääkseni Sipoosta lähimpänä ovat Keravan Rautia, K-rauta 75 sekä K-rauta Järvenpää. Tiedä sitten, mitä noista kannattaisi suosia...
- vasara ja nauloja
Sitten on paippisissa suht hyvä maatalous/rautakauppa! Ei mikään huono vaihtoehto.
- rakentaja
Itselläni ei ole aikaan ollut mitään valittamista Sipoon Raudasta. Se että toimittaja ei toimita tuotteita, ei ole heidän vikansa. Jälleen Sipoon rauta voitti tarjouskilpailutukseni, jossa oli mukana k-rauta porvoo ja järvenpää sekä keravan rautia...
- yrde..
Niin, kaikki eivät ole maksaneet !
- eioot
Kyllä sr-rauta myy todella paljon eioota...
- näin:on
Sipoon rauta kannattanee kiertää kaukaa ihan jokaisen.
- Parasta10laatua
Erinomaista palvelua, pelkästään hyviä kokemuksia.
- kaupanteko
Surkea kauppa!! Myyjät pelavat golfia kaupassa eikä palvelee edes yhtä asiakasta!
- ninnis1
Minä olen saanut aina loistavaa palvelua. Kalliit hinnat hyllyssä tippuvat alennusprosenteilla lopulliseen kuittiin, myyntikikka sekin ;) Myös kaikki tarvittava on aina löytynyt ja neuvonta-apua saanut mm. maalaukseen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1372217
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311568En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1461532- 631254
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1411225The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121121Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall226965- 156906
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57833Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20809