Mitä paperimiehet

komianainen.

Mitä teille kuuluu näin kesänkorvalla?lomautuksiahan on ollut,mutta muuten?

12

904

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ollikuhtanen

      Kiitos hyvin. Kesä tulee ja lomia odotellaan.

    • Ennen oli maanviljelijät jotka leuhki että on niin monta hehtaaria se katosi kaupunkilaisten hyvinvoinnin kasvaessa. Sitten tuli paperimiehet ja leuhki kuinka on rahaa että raukasee sekin on katoamassa laman ja halvempien tuottajamaiden myötä. Nyt on tulossa nämä yritysjohtajat jotka leuhkii miten isolle eläkkeelle ne jäävät. No aikansa kutakin ja luonto hoitaa nekin pois kun ihminen on vain kuolevainen. Se millä rällätään on vain sen rällääjän korvien välissä jolle muut nauraa vaikkei se itse sitä huomaa. Parasta kuitenkin elämässä on terveet lapset jotka on kasvatettu kunnioittamaan ihmistä oli se sitten värin, alkoholin tai sairauden vuoksi erilainen. Rakkaus on rikkaus.

      • isotissi

        et tiiä mitä kirjotat.


      • bussinesmies
        isotissi kirjoitti:

        et tiiä mitä kirjotat.

        raha meidän Jumala. Siitä se elämä tulee että voi vähän rahoilla leuhkia ja lapsetkin oppivat jo nuorena siihen. Kaikki muu fuskia.


      • namipala

        kyllä se julkisuus on ruokkinut paperin palkkoja ja lomia ... palkkoista kun keskusteltiin aina vedettiin paperin palkat ja että hoitajien palkat on niin ja niin alakanttiin.. onhan ne mutta onneksi tämäkin itku loppuu kohta kun paperitehdas ajetaan alas, katsotaan miten muilla palkkojen verotuloilla pidetään tätä kaupunkia pystyssä.. ei näytä hyvältä mutta onneksi itku loppuu...


    • Kohta lomalle

      Ottamatta kantaa muihin kirjoituksiin, mutta vastatakseni ensimmäiseen kysymyksen. Niin mitäs meille, jotkin lomalla toiset pakkolomalla. Tämöttis se on paperimiesten & naisten tilanne tänään Suomessa ja Varkaudessakin. Lisänä tässä keitossa on ne viimeisimmät "säästö" irti sanotut ihmiset työnantajan toimesta, jotka kongeretisoituu tulevan kuun lopulla. Joten ei voi todellakaan sanua, että hyvin menee. . .

      Toisaalta enemmän meitill, on pelko muista aloista jotka ovat nojautuneet tään tehtaan kylkeen. Ja niiden tuoman leivän riittämättömyydestä jatkossa, kun uusimmat uutiset on laskettu pihalle kesälomien jälkeen metsäteollisuuden puolelta. Jos ennustamaan pitäisi alkaa, niin muitenkin asunnot on myynnissä kuin paperilla olevien!

      • PAPERIMIES

        On täällä parempikin tehdas/tehtaat kuin enso,nimittäin se on ja tulee aina olemaan pirtin niemessä.Mutta metalli miehen ja paperimiehen ero on vaan niin suuri et ei paperimiestä pirtinniemeen voi laittaa kun menee sormi suuhun ja et voisi ottaa sormen suusta pois niin siihen tarvii jonkun miehen kuka ottaa sen pois suusta,mutta metallimies pystyy ja joutuu tekemään paperimiehenkin homman vaikka paperimies nauttii siitä katselusta vielä palkankin(seisokit,ym remontit) ois kannattanut mietiä aikoinaan niitä palkkoja/muita asioita ne kaikki on tähän johtanut. PAPERI MIESTEN HITTI KAPPALE MIKÄ STORALLA SOI ON SITÄ SAA MITÄ TILAA!!!!!!!!!


      • Hoono soomi
        PAPERIMIES kirjoitti:

        On täällä parempikin tehdas/tehtaat kuin enso,nimittäin se on ja tulee aina olemaan pirtin niemessä.Mutta metalli miehen ja paperimiehen ero on vaan niin suuri et ei paperimiestä pirtinniemeen voi laittaa kun menee sormi suuhun ja et voisi ottaa sormen suusta pois niin siihen tarvii jonkun miehen kuka ottaa sen pois suusta,mutta metallimies pystyy ja joutuu tekemään paperimiehenkin homman vaikka paperimies nauttii siitä katselusta vielä palkankin(seisokit,ym remontit) ois kannattanut mietiä aikoinaan niitä palkkoja/muita asioita ne kaikki on tähän johtanut. PAPERI MIESTEN HITTI KAPPALE MIKÄ STORALLA SOI ON SITÄ SAA MITÄ TILAA!!!!!!!!!

        ainakin äidinkielen opinnot näyttävät jääneen kesken - luulisi että metallimiestenkin pitäisi osata kirjoittaa siten että muutkin ymmärtävät!


    • työmyyräx

      kadehtia paperimiehiä? onhan niillä ollut kohtuu korvaus menetetystä vapaa-ajasta mutta mitä sitten? kehukoot, ei se ole minulta pois.
      Ja turha on kadehtia, lähes kaikkien olisi mahdollista ollut päästä paperimieheksi isolle liksalle, miksi ette menneet jos se niin harmittaa? Nyt se ei kyllä enää onnistu niin helposti.
      Jokaikinen veronmaksaja on tarpeen, paperimiehen palkka ei ole sairaanhoitajan pussista, eikä kenenkään mukaan, pois. Päinvastoin.
      On äärettömän typerää ilakoida paperiteollisuutta ja paperityöläisiä kohdanneesta ahdingosta... se käy ihan meidän jokaisen nilkaan

      • komianainen.

        Niin,mitä sitä ketään kadehtimaan.Melkein kaikilla on samat lähtökohdat tänne elämään ja paperimieheksi.Toivotan hyvää kesälomaa paprun pojille ja muillekkin.


      • paperimies 110%
        komianainen. kirjoitti:

        Niin,mitä sitä ketään kadehtimaan.Melkein kaikilla on samat lähtökohdat tänne elämään ja paperimieheksi.Toivotan hyvää kesälomaa paprun pojille ja muillekkin.

        Näin on!
        Sillä vaikka kuinka tämän (ei kenenkään pussista & tai miksi ei tulleet vuorotyöhön) rautalangasta vääntäisi, ei se näemmä mene joillekin jakeluun ei sitten millään? No olkoot ja ajatelkoot kun heile siihen on vapaa mahdollisuus, mutta ei tämä kyllä hyvältä näytä etijäpäinkään kun katsotaan.

        Tämän viesti sarjan puolivälissä otin esim; tulevan sulkemispäätöksen koskien muuta, kuin paperitehdas kompleksia. Ja niin hän siinä kävi että AFT,n pistivät kaput! Uusi tieto tulevasta sulkemisen alaisesta laitoksesta kuulemma mahdollisesti juhannuksen jälkeen, sekä metsäteollisuutta koskvan vähennyksen henkilöstöä koskien. . . että silleen tää nyky hallitus tukee meitä (EI) Helsinki myönteisiä paikkakuntia.


      • komianainen.
        paperimies 110% kirjoitti:

        Näin on!
        Sillä vaikka kuinka tämän (ei kenenkään pussista & tai miksi ei tulleet vuorotyöhön) rautalangasta vääntäisi, ei se näemmä mene joillekin jakeluun ei sitten millään? No olkoot ja ajatelkoot kun heile siihen on vapaa mahdollisuus, mutta ei tämä kyllä hyvältä näytä etijäpäinkään kun katsotaan.

        Tämän viesti sarjan puolivälissä otin esim; tulevan sulkemispäätöksen koskien muuta, kuin paperitehdas kompleksia. Ja niin hän siinä kävi että AFT,n pistivät kaput! Uusi tieto tulevasta sulkemisen alaisesta laitoksesta kuulemma mahdollisesti juhannuksen jälkeen, sekä metsäteollisuutta koskvan vähennyksen henkilöstöä koskien. . . että silleen tää nyky hallitus tukee meitä (EI) Helsinki myönteisiä paikkakuntia.

        Hyvää kesää ja kesälomaa.Toivotaan lämmintä,mutta ei kuumaa ja muista rentoutua sen duunis välissä.Toivotaan myös työn jatkuvuutta varkaudessakin kaikille sinne paperille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe