sattui tämmönen vahinko tossa.
tulin baarista hieman päissäni ja aikaa kuluttaakseni menin chattiin.
Siinä sitten Nimimerkki95 kutsui privachattiin. Jotenkin kännipäissäni onnistuin laskemaan tämän iän 19. (juu tiedetään, en tiedä miten tuossa onnistuin.)
Vähän aikaa juteltua puhe kääntyi seksiin. Muistaakseni totesin että voisin suudella tyttöä kaulallla ja rinnoille.
Sitten tämä nimimerkki ilmoitti että otti ip osoitteeni ja poliisi ottaa minuun yhteyttä.
voinko todella saada tuosta jotain? niin siis olen 25vuotias
kyseessä siis todella pelkkä vahinko. Niin ja chatin ikä raja on 18v, joten kai tälläkin oli jotain tekemistä väärään ikälaskelmaani.
Kännissä chatissä
10
568
Vastaukset
- Pedon jäljillä
ohjelmaa niin tiedät kuinka sun nyt käy.
Niissäkin aina on kysymyksessä tietenkin vahinko. - hehehhheh
Heheheehe hahahaaaaahahaahhhaaa!
Kuolen nauruun!- vastatkaa
Juu. mutta tosiaan kyseessä oli ihan vahinko. en sentään ehdottanut mitään tapaamista enkä kuvienn lähetystä. Todennäköisintä että joku jalusi leikiä vain kanssa ni ja aiheuttaa unettoman yön.
en todellakaan ole mikään pedo tai lapsiin sekaantuaja... herrajumala pahaa tekee ajatellakkin. Kysyin siinä sen ikää mutta se ei vastannu. jotenkin tosiaan onnistuin laskemaan iäksi 19....uskomatonta kylläkin. - osaa rahastaa
vastatkaa kirjoitti:
Juu. mutta tosiaan kyseessä oli ihan vahinko. en sentään ehdottanut mitään tapaamista enkä kuvienn lähetystä. Todennäköisintä että joku jalusi leikiä vain kanssa ni ja aiheuttaa unettoman yön.
en todellakaan ole mikään pedo tai lapsiin sekaantuaja... herrajumala pahaa tekee ajatellakkin. Kysyin siinä sen ikää mutta se ei vastannu. jotenkin tosiaan onnistuin laskemaan iäksi 19....uskomatonta kylläkin.mistä vain, vaviskaa netin kirjoittat
- sulevi p-pää
Kunhan tuo feikki vaan kiusasi. Ei se näe sun IP-osoitetta. Näköjään onnistui kiusaamisessa kun menit paniikkiin.
Ole rauhassa. - Ei hätää
Tyttö tekikin itse rikkomuksen koska ei huomioinut kirjautumis ehtoa .
- vastatkaa
nyt täs alkaa jo hiukan paniikki laskeutumaan... jos vaikka ens yön nukkus kunnolla. Jessus et säikähdin.
- hyvin peloteltu
Paniikkiin vielä menit. Hyvin oli opetettu kersa pelottelemaan pahoja setiä, huvittavaa. Mutta sinun tappauksessasi kyseessä oli siis vain tuollainen pieni moka ja erittäin harvoin tuollainen lyhyt keskustelu menee mihinkään rangaistusvaatimuksiin asti. Jos olisit mennyt pidemmälle olisi asialla ollut jo seuraukset.
- ...
Viesteissä ei tullut mitään iästä puhetta,voihan nimimerkki Lissu95 tarkoittaa mitä vaan..
- olettekourpoja
mitä vittua.
olen itse 40 ja kyllä voisin panna 18 vuotiasta tyttöä.
se on täysikäinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2261633- 991478
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1731251Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori381234Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks131087- 51964
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_189918Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric284892- 25828
- 48827