sattui tämmönen vahinko tossa.
tulin baarista hieman päissäni ja aikaa kuluttaakseni menin chattiin.
Siinä sitten Nimimerkki95 kutsui privachattiin. Jotenkin kännipäissäni onnistuin laskemaan tämän iän 19. (juu tiedetään, en tiedä miten tuossa onnistuin.)
Vähän aikaa juteltua puhe kääntyi seksiin. Muistaakseni totesin että voisin suudella tyttöä kaulallla ja rinnoille.
Sitten tämä nimimerkki ilmoitti että otti ip osoitteeni ja poliisi ottaa minuun yhteyttä.
voinko todella saada tuosta jotain? niin siis olen 25vuotias
kyseessä siis todella pelkkä vahinko. Niin ja chatin ikä raja on 18v, joten kai tälläkin oli jotain tekemistä väärään ikälaskelmaani.
Kännissä chatissä
10
613
Vastaukset
- Pedon jäljillä
ohjelmaa niin tiedät kuinka sun nyt käy.
Niissäkin aina on kysymyksessä tietenkin vahinko. - hehehhheh
Heheheehe hahahaaaaahahaahhhaaa!
Kuolen nauruun!- vastatkaa
Juu. mutta tosiaan kyseessä oli ihan vahinko. en sentään ehdottanut mitään tapaamista enkä kuvienn lähetystä. Todennäköisintä että joku jalusi leikiä vain kanssa ni ja aiheuttaa unettoman yön.
en todellakaan ole mikään pedo tai lapsiin sekaantuaja... herrajumala pahaa tekee ajatellakkin. Kysyin siinä sen ikää mutta se ei vastannu. jotenkin tosiaan onnistuin laskemaan iäksi 19....uskomatonta kylläkin. - osaa rahastaa
vastatkaa kirjoitti:
Juu. mutta tosiaan kyseessä oli ihan vahinko. en sentään ehdottanut mitään tapaamista enkä kuvienn lähetystä. Todennäköisintä että joku jalusi leikiä vain kanssa ni ja aiheuttaa unettoman yön.
en todellakaan ole mikään pedo tai lapsiin sekaantuaja... herrajumala pahaa tekee ajatellakkin. Kysyin siinä sen ikää mutta se ei vastannu. jotenkin tosiaan onnistuin laskemaan iäksi 19....uskomatonta kylläkin.mistä vain, vaviskaa netin kirjoittat
- sulevi p-pää
Kunhan tuo feikki vaan kiusasi. Ei se näe sun IP-osoitetta. Näköjään onnistui kiusaamisessa kun menit paniikkiin.
Ole rauhassa. - Ei hätää
Tyttö tekikin itse rikkomuksen koska ei huomioinut kirjautumis ehtoa .
- vastatkaa
nyt täs alkaa jo hiukan paniikki laskeutumaan... jos vaikka ens yön nukkus kunnolla. Jessus et säikähdin.
- hyvin peloteltu
Paniikkiin vielä menit. Hyvin oli opetettu kersa pelottelemaan pahoja setiä, huvittavaa. Mutta sinun tappauksessasi kyseessä oli siis vain tuollainen pieni moka ja erittäin harvoin tuollainen lyhyt keskustelu menee mihinkään rangaistusvaatimuksiin asti. Jos olisit mennyt pidemmälle olisi asialla ollut jo seuraukset.
- ...
Viesteissä ei tullut mitään iästä puhetta,voihan nimimerkki Lissu95 tarkoittaa mitä vaan..
- olettekourpoja
mitä vittua.
olen itse 40 ja kyllä voisin panna 18 vuotiasta tyttöä.
se on täysikäinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 934079
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.613349Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1603042Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,703012SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.812499Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52316Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1842017Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a282014Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s641979- 951403