rottistyttö

<3<3<3<3<3

Meille on tulossa rottistyttö ja toivoisin nyt teiltä rottistyttöjen omistajilta kertomuksia, kokemuksia arkipäivistä. Mitä kannattaa missäkin tilanteessa tehdä, ruokintaohjeita (nappulakoiraa tästä ei tule) ja miten ja missä vaiheessa olette koulutusta aloitelleet.

6

435

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin taas

...hankkii koiraksi rotikan, vaikka ei tiedä sen kasvatuksesta, ruokonnasta ja mikä keskeistä - koulutuksesta -. Kyllä nyt olen huolissani rotikan ja tytön tulevaisuudesta, sillä rottweiler ei ole ns. aloittelijan koira, vaan täynnä temperamenttia ja energiaa.

• ja lämmin leipä

Kiinnostaa vaan kuulla mitä te olette tehneet ja ruokkineet. Kokemusta koirista löytyy ja kotona tällä hetkellä yksi spk ja amstaffi. Uroksia kumpikin ja haluaisin kuulla nimenomaan kokemuksia narttujen omistajilta enkä tuollaisia keskenkasvuisten kommentteja!!!

• ainakin...
        ja lämmin leipä kirjoitti:

Kiinnostaa vaan kuulla mitä te olette tehneet ja ruokkineet. Kokemusta koirista löytyy ja kotona tällä hetkellä yksi spk ja amstaffi. Uroksia kumpikin ja haluaisin kuulla nimenomaan kokemuksia narttujen omistajilta enkä tuollaisia keskenkasvuisten kommentteja!!!

Narttu koiran omistaminen ei niin paljoo ees poikkea uroskoiran omistamisesta.Siinä on vaan se ero et nartulla tulee juoksut.Ite alettiin kouluttamaan heti ku koira tuli kotiin.Ensin opetettiin nimi ja sen jälkeen istu&maahan.Me ruokimme pentua nutrolla.(ostettiin mustista&mirristä.)makso jotakin 50e.Kannattaa ostella vetoleluja jotta tulee kaikille kivalla tavalla arvojärjestys selväksi jotta ei tarvitse koiraa maahan iskeä alistamisen merkiksi.

• ruokkisit

..kasvattajasi ohjeiden mukaan. Nappula on yleensä kasvavalle pennulle parasta, raakaruokinnalla voi saada aikaiseksi isoja, peruuttamattomia virheitä, jos ei tiedä mitä tekee.

Toivottavasti otat pennun asiansa osaavalta kasvattajalta rekisteröitynä.

• aina tätä....

kyllä kuule ihan niillä nappuloillakin saadaan luusto pilattua. Itse kasvatan doggini raakaruokinnalla pennusta pitäen eikä ongelmia ole.

• ei
        aina tätä.... kirjoitti:

kyllä kuule ihan niillä nappuloillakin saadaan luusto pilattua. Itse kasvatan doggini raakaruokinnalla pennusta pitäen eikä ongelmia ole.

koiralle saa antaa raakaruokaa vaan semmosia pienen pieniä nappuloita.
        niitä sen on kiva mutustella.
        hih.............

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3052
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2921
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1772
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1681
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1640
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1293
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1289
    Aihe