Hei.
Sonera on paras ja mahtavin operaattori.
Sonera rulaa.......
Sonera on paras!
11
801
Vastaukset
- kun
oot onnellinen.Niin sitä pitää mutta muista.. toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä..Niin se rulaa;)
- kiima
rakastaan soneraa, joka myrskyihin tietäni johtaa, rakastaan soneraa, ja mun nyrkkini naamasi kohtaa!!
- eräs
kiima kirjoitti:
rakastaan soneraa, joka myrskyihin tietäni johtaa, rakastaan soneraa, ja mun nyrkkini naamasi kohtaa!!
Hei.
Hieno laulu, mutta huono sanoitus hihiii... Entäs tämä...
ACN laulu kuuluu Eesti eesti kaipaan sinne per...
Ja eipäs uhitella, varo ettet lyö itseäsi =). - Ristus
eräs kirjoitti:
Hei.
Ja eipäs uhitella, varo ettet lyö itseäsi =).En ainakaan minä. Kiitos että laulu miellytti! ;))
- kiima
eräs kirjoitti:
Hei.
Ja eipäs uhitella, varo ettet lyö itseäsi =).En ainakaan minä. Kiitos että laulu miellytti! ;))
- kiimaristus
kiima kirjoitti:
En ainakaan minä. Kiitos että laulu miellytti! ;))
jää kaipaamaan
- mä..
söin Sonera-pitsaa ja sain kauheita vatsanväänteitä, kävin sit lekurissa ja se sano et mä sain ruokamyrkytyksen ja se käski varoo kaikkee missä on Soneran logo päällä. nyt en koske soneraan nyrkilläään tai ees pitkällä tikulla.
- eräs
Harmi että sulle kävi niin,se on kyllä tosi ilman lääkäriäkin että jos syö operaattorin tai liittymän niin siitä tulee huono olo hihiii =).
Minä en syö soneraa vaan soitan heidän liittymällään, tule mukaan vaan porukkaan rentoon.
Se saa kielenkannatkin lentoon.
Ja saat asiakasetuja joita et muista liittymistä saa. - mää
eräs kirjoitti:
Harmi että sulle kävi niin,se on kyllä tosi ilman lääkäriäkin että jos syö operaattorin tai liittymän niin siitä tulee huono olo hihiii =).
Minä en syö soneraa vaan soitan heidän liittymällään, tule mukaan vaan porukkaan rentoon.
Se saa kielenkannatkin lentoon.
Ja saat asiakasetuja joita et muista liittymistä saa.mä pysyn noissa mitä mulla on ku mä oon niihin niin tyytyväinen ettei Sonera pysty niitä parempaan koskaan.
- eräs
mää kirjoitti:
mä pysyn noissa mitä mulla on ku mä oon niihin niin tyytyväinen ettei Sonera pysty niitä parempaan koskaan.
Hienoa että olet löytänyt Soneraa paremman operaattorin, itse olen Soneraan tyytyväinen.
Siis on meitä ainakin kaksi onnellista tässä kylmässä maailmassa =).
- sonerasuck
Sonera on kallis paska. Ylihinnoittelee Wiitäkin yli 100€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184280Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223299Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611908Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51347Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1581148Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96855- 63755
- 176730
- 30727