Vasta eilen huomasin sellaisen.
Netin kautta luultavasti kuuluu läpi suomen, ja radiosta muutamissa kaupungeissa.
Kivaa kotimaista iskelmää, ja tanssamusaa.
Ihan nostalginen mieli tullut, sitä kuunnellessa.
Oletteko kuunnelleet
4
138
Vastaukset
Olisi varmaan ihan kiva kuunneltava, ei vain kuulu ilman jotain ohjelman latauksia
ja siihen ei taas minun vähäinen järkikultani riitä.
Pitää vain tyytyä Studio55:n sävelradioon - nostalgista musiikkia sieltäkin.
Soi vähän liian usein samat levyt, että tahtoo kyllästyä.- Aloittaja
Ai jaa :( katoitko, et se on niin?
minäkin löysin tuon, kun kyllästyin iskelmäradioon samat biisit, päivästä päivään.
Jossain radiokeskustelussa, oli tuosta. Googlasin, ja sieltä suomi 24 kekusteluun menin.
Siellä sanottiin et kuuluu monissa paikoissa tai netissä?
Hesassa on 93,6MHz radios. Koita googlaa, jos vaikka kuuluis.
- soittoni
Tavaroitani firmasta pois, otin mukaan äänitteet jotka oli perjantain musiikkia.
Maanantaina puoleenpäivään kaipailua, ja loput mitä? Odotusta.
Näistä musiikista joutui maksamaan teostolle kun niitä soitettiin.
Kun nyt kuuntelen Ave mariaa kitara esityksenä. Hieno! - Hyvä juttu
Kuopatun sävelradion "poikia" kiva kuulla.
Just Jami toivottuja soittaa.
Musaa makuuni. Kohderyhmä yli 35v, no sitähän me just ja just ollaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1093233Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2482046Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois631974- 1361869
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641382- 961285
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931247- 611205
- 591177
- 701063