SACRED 2 FALLEN ANGEL

mmmmmm

pystyyks sacred kakkoses muokkaan hahmonsa ulkonäköä?
vai määräytyykö ulkonäkö siitä kumman tarinan pelaa?

6

807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FFFHHH

      itellä heräs kysymys siitä toimiiko sacred 2 kunnolla, netissä oli aika paljon juttua, ettei toimi ollenkaan? Miten on? Kannattaako ostaa?

      • yyyhhh

        pelit.fi oli jotain juttua arvostelua?


      • Fallen Vista

        Itselläni on kyseinen peli ja voin vahvistaa, että huhut pitävät paikkansa. Minulta meni melko pitkä tovi saada ko. peli toimimaan. Mutta että kannattaako peliä ostaa? Tjaa... Tottakai kannattaa jos pidät siitä. Mielestäni kannattaa ladata ensin demo ja kokeilla pitääkö pelistä.

        Omasta mielestäni peli on aika perus hack 'n' slash rpg peli hienoilla graffoilla. Siinä ei ole mitään niin hyvää, että kyseistä peliä pelattaisiin vielä kymmenen vuoden päästäkin, mutta toisaalta siinä ei myöskään ole mitään erityisen huonoa. Ainoa todella huono asia on pelin tomimattomuus. Toisaalta ehkä jonkun mielestä siinä pääsee mukavasti taistelun makuun, kun yrittää saada itse pelin skulaamaan


      • hepuli
        Fallen Vista kirjoitti:

        Itselläni on kyseinen peli ja voin vahvistaa, että huhut pitävät paikkansa. Minulta meni melko pitkä tovi saada ko. peli toimimaan. Mutta että kannattaako peliä ostaa? Tjaa... Tottakai kannattaa jos pidät siitä. Mielestäni kannattaa ladata ensin demo ja kokeilla pitääkö pelistä.

        Omasta mielestäni peli on aika perus hack 'n' slash rpg peli hienoilla graffoilla. Siinä ei ole mitään niin hyvää, että kyseistä peliä pelattaisiin vielä kymmenen vuoden päästäkin, mutta toisaalta siinä ei myöskään ole mitään erityisen huonoa. Ainoa todella huono asia on pelin tomimattomuus. Toisaalta ehkä jonkun mielestä siinä pääsee mukavasti taistelun makuun, kun yrittää saada itse pelin skulaamaan

        Millainen moninpeli tässä on? Voiko tätä pelata kuten esim. pleikka 2 Baldur`s gate: dark alliance II, eli samalla koneella ilman mitään live kikkailuja?


      • Fallen vista
        hepuli kirjoitti:

        Millainen moninpeli tässä on? Voiko tätä pelata kuten esim. pleikka 2 Baldur`s gate: dark alliance II, eli samalla koneella ilman mitään live kikkailuja?

        Jos haluat pelata kaverin kanssa, tarvitset kaksi konetta.

        Tietysti jos koneessa riittää tehoa, niin voihan sacred 2:n asentaa kahteen kertaan ja avata molemmat samaa aikaa ikkunoituna. Tosin se vaatis kans pari näppistä ja hiirtä ja voi olla ettei se onnistukaan edes näin helposti...

        tl;dr Ei


      • Poimin
        Fallen vista kirjoitti:

        Jos haluat pelata kaverin kanssa, tarvitset kaksi konetta.

        Tietysti jos koneessa riittää tehoa, niin voihan sacred 2:n asentaa kahteen kertaan ja avata molemmat samaa aikaa ikkunoituna. Tosin se vaatis kans pari näppistä ja hiirtä ja voi olla ettei se onnistukaan edes näin helposti...

        tl;dr Ei

        Xbox 360 versiossa onnistuu samalta boxilta kahden henkilön Co-op. Liven kautta tottakai sitten Co-op on max nejlään pelaajaan rajattu.

        Kyseinen peli on mielestäni todella viihdyttävä, tekemistä riittää todella pitkäksi aikaa ja vaikeustasoja avautuu sitä mukaan miten iso levelinen hahmosi on ja onko pelattu "kamppanja" läpi edellisellä vaikeustasolla. Kaverin kanssa on tullut hakattua tuota xbox liven kautta montakymmentä tuntia jo ja kyllästymisen merkkejä ei ole näkyvissäkään. Eri aseita ja armoreita on todella paljon pelissä ja aina löytää jotain uutta kivaa päälle pantavaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1014
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      99
      871
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      652
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe