Tykkääkö turkkilaiset miehet

posliini (l)

ajelluista kainaloista?
Eikös ihmiset ole melko karvaisia siellä?

8

1932

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pidä porsliinista

He käyttävät saviastioita, joten liimasin vanhan peruukin pikkuhousuihin, tein reiän taktiseen paikkaan, jopa alkoi kelpaamaan. Pikkuhousujen väri ei saa olla Turkin lipun värinen, vaan joku ihan ihon väriä muistuttava.

• Ommikk

Pidä, juuri siitä syystä koska ovat itsekkin karvaisia. Hei mietippä Ummyrydin kylää pohjois-Turkissa, ei kunnallisteksniikkaa, ei sähköä, sheivaavatko naiset siellä itsensä? Haloo!

• dorf2

Koska:
      jos viikset on miehellä, niin ne kutittaa kivasti reiden sisäpinnalla
      jos viikset on naisella, ne muistuttaa äidistä, koska hänelläkin oli viikset

• ho ho ho

repesin;)

• ei

ne ole apinoita siellä sen enempää kun täälläkään, oletko terve?Islamin uskontoon kuuluu karvojen ajelu jostain, joka oli vähän hämmentävää, mutta mun mielestä posliini naisella on ruma, mutta ehkä kauhee viidakkokaan ei ole hyvä, menee liikaa aika niittämiseen.Heh heh , tää oli vitsi jos sun kysymys oli ees tosi.

• sevda.....

kun nainen valmistautuu hääyöhönsä,hän poistattaa kaikki karvoituksensa kaulasta alaspäin.ja niin kauan kuin elää avioliitossa,ajelee tai poistaa vahalla tai sokerimassalla kaikki.Myös itimiialueilta.
        Turistinaiset ovat luomukarvoineen turistialueen pojille ihmetyksen aihe.Varsinkin naimisissa oleville..

• auttajia on
        sevda..... kirjoitti:

kun nainen valmistautuu hääyöhönsä,hän poistattaa kaikki karvoituksensa kaulasta alaspäin.ja niin kauan kuin elää avioliitossa,ajelee tai poistaa vahalla tai sokerimassalla kaikki.Myös itimiialueilta.
        Turistinaiset ovat luomukarvoineen turistialueen pojille ihmetyksen aihe.Varsinkin naimisissa oleville..

sulhasen kaikki sukulais"miehet" kilvan nyppimässsä karvoja, odotellen hääyötä ja omaa vuoroa koeajoon..

• jooooos

kokeile vaikka, se että et suomessa kelpaa ei tarkoita sitä etteikö se kehitysmaissa kelpaisi...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1380
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109