Siis miten on, monessako asteessa mikrofleecen oikein saa pestä? Mietin tässä vaan että ku se on meillä ihoa vasten niin häviääkö bakteerit 40 asteessa? Apua!! auttakaa ku olen niin alussa näitten kanssa!!
mikrofleece
3
330
Vastaukset
- merkkinen?
Mä oon ainakin pessyt 60 asteessa. Puhutko nyt tietyn merkkisestä vaipasta vai jostain pelkästä kankaasta? Eikö niissä ole pesuohjetta?
Muista käyttää oikeanlaista pesuainetta eli ei mitään zeoliittitöhnää tukkimaan vaippaa... eikä saa olla yli 5% saippuaa. Ja kosteussulkukuoret menee valkaisuaineista pilalle.- kiitos!
Olen siis saanut itsetehtyjä kestovaippoja mitkä ovat uusia niin en ollut ihan varma ja puhun nyt sisävaipasta, joten kiitos paljon! Nyt siis kone pyörimään :)
- villat villapesussa
Itse olen pessyt kaikki vaipat 60asteessa, joskus Muovittomat vaipat 90asteessa (jos on ruvennu imut haisemaan kastuessaan ym.).
Villakuoret tietenkin olen pessyt 30-40asteen villapesussa.
Melkein kaikki kankaat kestää 60 asteen pesun, se mikä ei kestä, sitä kannata käyttää vaipoissa (ennen ompelua kannattaa pestä 60asteessa, jotta tietää soveltuuko se). Enimmäkseenhän ne vain kutistuvat eri tahtiin, jos pesee liian kuumassa, vaipasta tulee epämuodostunut, mutta imee silti hyvin!! Pieni kosmeettinen haitta.
Jos pesee alhasissa asteissa, joutuu käyttämään vahvempia pesuaineita, jotka saattavat ärsyttää pikkupeppua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768632Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593291- 382634
- 272191
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182185Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362169- 131917
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151733- 671698
- 181629