Siis miten on, monessako asteessa mikrofleecen oikein saa pestä? Mietin tässä vaan että ku se on meillä ihoa vasten niin häviääkö bakteerit 40 asteessa? Apua!! auttakaa ku olen niin alussa näitten kanssa!!
Vastaukset 3
- merkkinen?
Mä oon ainakin pessyt 60 asteessa. Puhutko nyt tietyn merkkisestä vaipasta vai jostain pelkästä kankaasta? Eikö niissä ole pesuohjetta?
Muista käyttää oikeanlaista pesuainetta eli ei mitään zeoliittitöhnää tukkimaan vaippaa... eikä saa olla yli 5% saippuaa. Ja kosteussulkukuoret menee valkaisuaineista pilalle.- kiitos!
Olen siis saanut itsetehtyjä kestovaippoja mitkä ovat uusia niin en ollut ihan varma ja puhun nyt sisävaipasta, joten kiitos paljon! Nyt siis kone pyörimään :)
- villat villapesussa
Itse olen pessyt kaikki vaipat 60asteessa, joskus Muovittomat vaipat 90asteessa (jos on ruvennu imut haisemaan kastuessaan ym.).
Villakuoret tietenkin olen pessyt 30-40asteen villapesussa.
Melkein kaikki kankaat kestää 60 asteen pesun, se mikä ei kestä, sitä kannata käyttää vaipoissa (ennen ompelua kannattaa pestä 60asteessa, jotta tietää soveltuuko se). Enimmäkseenhän ne vain kutistuvat eri tahtiin, jos pesee liian kuumassa, vaipasta tulee epämuodostunut, mutta imee silti hyvin!! Pieni kosmeettinen haitta.
Jos pesee alhasissa asteissa, joutuu käyttämään vahvempia pesuaineita, jotka saattavat ärsyttää pikkupeppua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251218
- 731203
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun97957Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka48873- 78812
- 45781
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la40768- 67653
- 113614
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?39546