mikrofleece

apua!!

Siis miten on, monessako asteessa mikrofleecen oikein saa pestä? Mietin tässä vaan että ku se on meillä ihoa vasten niin häviääkö bakteerit 40 asteessa? Apua!! auttakaa ku olen niin alussa näitten kanssa!!

3

357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merkkinen?

Mä oon ainakin pessyt 60 asteessa. Puhutko nyt tietyn merkkisestä vaipasta vai jostain pelkästä kankaasta? Eikö niissä ole pesuohjetta?

Muista käyttää oikeanlaista pesuainetta eli ei mitään zeoliittitöhnää tukkimaan vaippaa... eikä saa olla yli 5% saippuaa. Ja kosteussulkukuoret menee valkaisuaineista pilalle.

• kiitos!

Olen siis saanut itsetehtyjä kestovaippoja mitkä ovat uusia niin en ollut ihan varma ja puhun nyt sisävaipasta, joten kiitos paljon! Nyt siis kone pyörimään :)

• villat villapesussa

Itse olen pessyt kaikki vaipat 60asteessa, joskus Muovittomat vaipat 90asteessa (jos on ruvennu imut haisemaan kastuessaan ym.).

Villakuoret tietenkin olen pessyt 30-40asteen villapesussa.

Melkein kaikki kankaat kestää 60 asteen pesun, se mikä ei kestä, sitä kannata käyttää vaipoissa (ennen ompelua kannattaa pestä 60asteessa, jotta tietää soveltuuko se). Enimmäkseenhän ne vain kutistuvat eri tahtiin, jos pesee liian kuumassa, vaipasta tulee epämuodostunut, mutta imee silti hyvin!! Pieni kosmeettinen haitta.

Jos pesee alhasissa asteissa, joutuu käyttämään vahvempia pesuaineita, jotka saattavat ärsyttää pikkupeppua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      126
      2668
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      56
      2137
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      24
      1721
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1528
    5. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      364
      1288
    6. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1283
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      71
      1210
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1055
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      979
    10. Riittääkö 50 euroa jos mennään syömään treffeillä

Ja haluaa tarjota?
      Ikävä
      128