Olen lähdössä luultavasti Albenaan kesäkuussa ja minua askarruttavat nämä asiat:
1. Minkälaiset ikärajat siellä on alkoholijuomien ja tupakoiden kanssa? Pääsevätkö alaikäiset baareihin? Entäpä tupakoiden hinta? ja alkoholijuomien, esim. joku drinkki?
2. onko siellä miten paljon varkaita? Jos kävelee kadulla täytyykö pelätä rahojensa puolesta?
3. Kuinka paljon käyttörahaa tarvitsen viikon reissulle (ruuat mukaanlukien)?
Olisi myös kiva kuulla muiden kokemuksia Albenasta.
Kiitos jo etukäteen! :)
Kaikille Albenassa käyneille
lähdössäalbenaan
2
349
Vastaukset
- nonna nn
albena kiva rauhallinen paikka etenkin lapsiperheille ja muutenkin rauhallisemmasta menosta pitäville....puolen yön aikaa meno hiljenee ...albenaassa ei tarvitse pelätä taskuvarkaita sen enempää kun helsingin keskustassakaan...albena on hintatasoltaan vähän kalliimpi kun esim kultahietikko.....
- albena
albena ei todellakaan ole mikään bilemesta. Siellä on yksi yökerho, yksi karaokebaari rannalla. Muuten on vaan lähinnä ruokaravintoloita. Albena on kalliimpi kun sunny beach. Rahaa kannattaa varata saman verran mitä itse matka maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741124
- 751121
- 481014
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104968- 51935
- 33717
- 49704
- 52617
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34607Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118557