Antti Kutilainen

kalle

Kun olette katselleet Lempaalan kirkonkirjoja netissä. Niin onko tullut haudatuissa vastaan nimi Antti Kutilainen syntynyt 1861. Minulla on tieto että olisi kuollut 1909. Mutta en löydä hänestä mainintaa haudatuissa. Vaimo löytyy kyllä 3.6.1918. Kiitoksia.

8

969

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Inkerin sukua

Vuoden 1909 Lempaalan kuolleissa en suomenkielistä nimeä nähnyt, mutta Piata Kutilainen oli kuollut 70v.

• kalle

Tämä Piatta (Beata) on Gabriel Kutilaisen puoliso ja omaa sukua Pusa.

• Inkerin sukua

Katsoin vielä uudestaan 1901 - eteenpäin, löysin ainoastaan 18.11.1903 yhden päivän ikäisenä kuolleen Antti Antinpoika Kutilaisen. Muutamia muita oli, muttei Anttia. Näytti, että kylä oli ollut sama (venäjäksi).

• kalle

Olen itsekin katsonut useaan kertaan mutta en löytänyt. Ehkä pikku Antti on etsityn Antin poika, ehkä jonkun muun Antti Kutilaisen poika. Kylä on Kirjasalo. Kiitoksia.

• Inkerin sukua

Hakiessani muita SSHY:n Lempaalan RK:sta osui silmiini: rk:n sivu 133, kuva 271:
      Andr Gabr. Kutilainen, s. 2.9.1861, C 23.10.83 vaimo Soph. Mart. Kaulio, s. 5.3.1864, pg. 128. (vaimon tiedot).

• kalle.

Tämä tieto minulla jo olikin. Antin kuolin aika olisi hakusessa. Sophian kuolin aika on selvillä (3.6.1918). Kiitoksia.

• Inkerin sukua
        kalle. kirjoitti:

Tämä tieto minulla jo olikin. Antin kuolin aika olisi hakusessa. Sophian kuolin aika on selvillä (3.6.1918). Kiitoksia.

Löysin seuraavan tiedon:
        Kutilainen (Kudelainen) Samuel, s. 1901 Pietarin lääni Kirjasalo, k. 27.3.1943.

Kirja: Eila Lahti-Argutina; Olimme joukko vieras vaan. Tsheljabinskin keskitysleirillä menehtyneitä.

• Inkerin sukua
        Inkerin sukua kirjoitti:

Löysin seuraavan tiedon:
        Kutilainen (Kudelainen) Samuel, s. 1901 Pietarin lääni Kirjasalo, k. 27.3.1943.

Kirja: Eila Lahti-Argutina; Olimme joukko vieras vaan. Tsheljabinskin keskitysleirillä menehtyneitä.

Nimi oli Kutilainen (Kudelainen) Samuel Antinpoika...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe