Osaisiko joku tarkentaa, miten lasken hotellihuoneen lopullisen hinnan. Olen varannut huoneen kolmelle hintaan 876 USD/5yötä Booking.com:in kautta. Hintaan lisätään vero 14,25% sekä kaupunki-/turistivero 3,50 USD huonetta ja yötä kohti. Eli lasketaanko tuo 14,25% kerran koko loppusummasta vai miten?
Kiitos jos joku viisaampi vastaisi ;)
Hotellivero
4
2145
Vastaukset
- vero toki
lisataan loppusummaan seka myos se $3.50 per yo/huone.
- Aamutar
vastauksesta, niin ajattelinkin. Rupesin vaan ihmettelemään, kun jotkut hotelli-arvioissa ihmettelivät kun oli huoneen loppusummaan lisätty kaikenlaisia veroja. Olen kyllä aiemminkin varannut booking.comin kautta, mutta tämä on eka kerta New Yorkiin, joten vähän "ressiä pukkaa", että kaikki sujuu...
- sanna_hki
Eli jos varaan huoneen hotels.comin kautta joka veloittaa huoneen heti kortiltani niin saapuessani en joudu lisämaksuja maksamaan?
- mtaman
Näin se menee, eli itse suosin juuri tuota hotels.com koska hinnat sisältävät juuri myös noi kaikki ylimääräiset verot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1052246- 841975
- 531566
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai491492- 1531476
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481374Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441304Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261156- 1111118
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251084