Osaisiko joku tarkentaa, miten lasken hotellihuoneen lopullisen hinnan. Olen varannut huoneen kolmelle hintaan 876 USD/5yötä Booking.com:in kautta. Hintaan lisätään vero 14,25% sekä kaupunki-/turistivero 3,50 USD huonetta ja yötä kohti. Eli lasketaanko tuo 14,25% kerran koko loppusummasta vai miten?
Kiitos jos joku viisaampi vastaisi ;)
Hotellivero
4
2292
Vastaukset
- vero toki
lisataan loppusummaan seka myos se $3.50 per yo/huone.
- Aamutar
vastauksesta, niin ajattelinkin. Rupesin vaan ihmettelemään, kun jotkut hotelli-arvioissa ihmettelivät kun oli huoneen loppusummaan lisätty kaikenlaisia veroja. Olen kyllä aiemminkin varannut booking.comin kautta, mutta tämä on eka kerta New Yorkiin, joten vähän "ressiä pukkaa", että kaikki sujuu...
- sanna_hki
Eli jos varaan huoneen hotels.comin kautta joka veloittaa huoneen heti kortiltani niin saapuessani en joudu lisämaksuja maksamaan?
- mtaman
Näin se menee, eli itse suosin juuri tuota hotels.com koska hinnat sisältävät juuri myös noi kaikki ylimääräiset verot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311