Levy täytyi, joten iTunes kirjasto piti siirtää toiselle levylle.
Noh siirsin kansion toiselle levylle, sitten iTunesissa vaihdon asetuksissa uuden hakemiston. iTunes alkoi päivittää kirjastoa, se kesti jotain puoli tuntia. Sitten se alkoi järjestää biisit, vaikka ne oli jo ennestään järjestetty, koska hakemisto siirrettiin vain paikasta toiseen, sekin kesti reilun puoli tuntia.
Noh kun kaikki oli tehty, klikkasin jotain biisiä - ei löydy. Klikkasin toista - ei löydy. WTF? Mitä se melkein kaksi tunti järjesteli kun mitään ei löydy? Asetuksissa on oikea hakemisto. Mitä nyt pitäisi tehdä?
Tyhmä iTunes..
3
502
Vastaukset
- löytyvät täältä
http://support.apple.com/kb/HT1449?viewlocale=en_US
Omenamehusta poimittua:
http://www.omenamehu.org/index.php?topic=8985.0
"Musiikin siirtäminen kannattaa jatkossa tehdä iTunesin avulla (eli vaihdetaan kirjaston sijainti ja käsketään iTunesin siirtää tiedostot Yhdistä kirjasto-komennolla)" - 1stMacFinn
Ymmärsinkö oikein, että kopioit sen iTunes hakemiston uudelle levylle, mutta jätit iTunes kirjastotiedoston kopioimatta?
Olen muutaman iTunes hakemiston ja kirjaston siirtänyt, ilman ongelmia. Mutta pitää siis kopioida KAIKKI iTunesin tiedostot, ei pelkkiä levyjä.
Ja kun ei löydy, iTunes tarjoaa mahdollisuutta etsiä biisin. Käytät sen ja osoitat missä biisi nyt on. Voi yllättäen löytyä muutkin hukassa olevat. - 1stMacFinn
Ymmärsinkö oikein, että kopioit sen iTunes hakemiston uudelle levylle, mutta jätit iTunes kirjastotiedoston kopioimatta?
Olen muutaman iTunes hakemiston ja kirjaston siirtänyt, ilman ongelmia. Mutta pitää siis kopioida KAIKKI iTunesin tiedostot, ei pelkkiä levyjä.
Ja kun ei löydy, iTunes tarjoaa mahdollisuutta etsiä biisin. Käytät sen ja osoitat missä biisi nyt on. Voi yllättäen löytyä muutkin hukassa olevat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713