~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kaksi koiraa sisälläni
Toinen koira sanoo
et kykene - et pysty
Toinen koira vakuuttaa
sinä selviät - sinä kykenet
Uskotko ?
Toinen koira sisälläni sanoo
sinua ei rakasteta
siispä älä sinäkään rakasta
Toinen koira taas vakuuttaa
sinua rakastetaan
ja vaikka ei rakastettaisikaan
sinä voit silti rakastaa
sinähän olet vapaa
vapaa orjuudesta maailman
Luotatko ?
Tulee ilta
erämaa hiljenee
nuotion loimussa shakaalien tanssia
Tulee aamu
tuulen kosketus herättää uinuvan sielun
kuiskaa hiljaa korvaan kysyen - Miten on ?
- Kumpi koira vaikenee -
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
http://www.youtube.com/watch?v=a47Y1lCRHlM
# Kaksi koiraa #
2
124
Vastaukset
- on hyvinkin
rakastettavia ;D Mutta tosissaan; tottakai hyvä ääni voittaa. Ja kiitos biisistä. Osui ja upposi.
- Kopittelija
on kyllä kaikki rakastettavia otuksia ja minä olen aina koiran kohdatessani sanonutkin , että "koira koiran tuntee"... :)
Itselläni on ollut 2 saksanpaimenkoiraa joiden kanssa tuli koulutuskentillä juostua joskus ja parhaita kavereita oli ne !
Mutta että se "hyvän ääni" aina voittaisi ihmisten keskuudessa, niin se ei ikävä kyllä aina pidä paikkaansa ja sisäinen taistelu on joka päivä jokaisella kun siitä "puusta" tuli joskus haukattua ! ;)
Mutta kaunis kiitos palautteestasi sinulle ja kivaa iltaa !
Terkuin (*J*)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904342
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?482749Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132481Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082268Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281947- 321945
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2121644Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291598
- 791426