Katsotteko, mitä olette mieltä ?
Olen melkein koukussa, hän osaa käsitellä vaikeita asioita ja ihmisä , tarttuu härkää sarvista, ei lällyttele, kuten suomalaiset psykologit, jotka ymmärtävät ja hyväksyvät kaiken.
Huomenna uusintana jakso Rakkaushuijauksia, naisista jotka ovat lähettäneet rahaa internetissä tapaamalleen huijarille.
Dr. Phil
6
119
Vastaukset
- nyt kesällä*
tulee vähemmän istuttua TV ääreen. Pidän todella dr Philistä,sympaattinen ja rehellinen mies.
Tietenkin se on melkoista showbistestä,mutta ihmisenä pidän, - melkein koukussa
Itsekin olen melkein koukussa kyseiseen ohjelmaan. Tosin en Dr.Philin antamien neuvojen vuoksi,sillä ne ovat mielestäni useimmiten itsestäänselvyyksiä, ellei sitten ole hieman vajaaälyinen tai avuton (ei tosin aina).
Olen ennemminkin koukussa niihin "outoihin" tai ongelmallisiin ihmisiin, usein mietityttää miten he ovat edes kehdanneet tulla tv:seen esiintymään esim. eräs perhe tuli Dr.Philiin selvittämään välejään, kun isoisä oli hyväksikäyttänyt lapsenlastaan. Mikseivät he menneet "tavalliselle" psykiatrille, tms.?
Tuntuu, että jotkut ovat tulleet vieraiksi ohjelmaan vain saadakseen huomiota esim. yhdessä jaksossa oli lapsimissien vanhempia, jotka halusivat lapsistaan kuuluisia. Ja jossain deittailu-jaksossa oli vieraana nirso nainen, jolla oli kovat vaatimukset poikaystävä-ehdokkaita kohtaan ja valitti ettei löydä poikaystävää, ja sitten Dr. Phil lateli taas itsestäänselvyyksiä siitä kuinka ei saa olla liian vaativa jne. minkä olisi voinut itsekin päätellä.
Niin ja tuon Rakkaushuijauksia-jakson "uhrit" olisivat voineet käyttää maalaisjärkeään, mutta rakkaus taitaa sokaista.
Mutta siis tykkään toki katsoa ja katsonkin aina kun vain ehdin. Antaahan se mielenkiintoisia näkökulmia ja näkee vähän erilaisiakin ihmisiä ja heidän aivoituksiaan.- Ystävättäreni kanssa
lenkillä piti kesken kaiken mennä katsomaan heille Dr.Phil.
No, katoin, kun oli pakko.
Inhoan amerikkalaisia hoopoja. - pahempia
Ystävättäreni kanssa kirjoitti:
lenkillä piti kesken kaiken mennä katsomaan heille Dr.Phil.
No, katoin, kun oli pakko.
Inhoan amerikkalaisia hoopoja.kun täkäläiset hoopot?
pahempia kirjoitti:
kun täkäläiset hoopot?
Jos taso on se, että "kissaa ei saa kuivata mikrouunissa" -varoitus on pakollinen.
Olen joskus katsonut ohjelmaa hyvinkin tiiviisti, mutta vähitellen kyllästyin niihin itsensäpaljastajiin.
Sitäkin olen ihmetellyt, millä pätevyydellä avioliittoneuvoja jakaa henkilö, joka lehtien mukaan on eronnut.pahempia kirjoitti:
kun täkäläiset hoopot?
Välillä ohjelmassa on sellaisia ihmisiä, ettei voi oikein uskoa silmiään. Viikolla oli useampana päivänä perhe, jonka vanhemmat huusivat ja riitelivät koko hereilläolonsa ajan.
Perheen pikkupoika mietti itsemurhaa. Vanhemmat pojat olivat alistuneet, eivätkä puhuneet juuri mitään.
En tiedä, miten heidän tarinansa päättyi, kun en enää viitsinyt seurata sitä pitkitettyä tappelunujakkaa, jota käytiin tri Philin talossa kymmenien kameroiden keskellä.
Joskus nämä ohjelmat ovat niin amerikkalaisia, että ei niitä jaksa. Joskus tas on ihan mielenkiintoista seurata usempanakin eri jaksona jonkun perheen monimutkaisia suhteita.
Ihmeellinen tuo amerikkalainen avoimuus. En usko, että suomalainen perhe hevillä menisi selittämään sisäisiä sotkujaan televisiostudioon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei194983Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1271575- 1011450
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi701389Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3281309- 491298
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721200Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/12541035- 86935
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?50928