tuli vaimolle hommattua Micra 1.2 Visia joka on ihan kelpo auto, mutta semmoinen asia jäi mietityttää kun myyjä sanoi et huoltoväli on se 15tkm ja kun auton käynnistää niin jakkarin kuvan vieressä lukee kuitenkin se 20tkm ?
Micra 1.2 -09
5
623
Vastaukset
- jartsuli
Usko ainoastaan auton huoltokirjaa, miten siihen on merkitty. Jos semmoista ei ole kirjattu lainkaan, niin merkkihuollosta sen saa tietää tai maahantuojalta. Myyjän puheet jättäisin helposti omaan arvoonsa, he usein sanovat vain 'vastauksen' eivätkä tohdi myöntää etteivät tiedä ihan tarkalleen mutta antavat sinnepäin -vastauksen
- Arvelisin minä...
ainakin moottoriöljyt vaihtaisin kerran vuodessa vaikkei kilometrit tulisikaan täyteen. Varsinainen huolto sitten kilometrien täytyttyä tai jos autossa on huoltotarpeen merkkivalo niin sen mukaan.
- ko. auton
huoltoväli on 20tkm/1v
- soitin
autokeskukseen jossa huoltopalvelusta sanottiin et huoltoväli on 20tkm/1v, tosin sitä en muistanut kysyä et onko ensihuolto jo muutaman tuhannen jälkeen vaiko vasta 20tkm päästä... sama pää kesät talvet...
- öljynvaihto+suodatin
soitin kirjoitti:
autokeskukseen jossa huoltopalvelusta sanottiin et huoltoväli on 20tkm/1v, tosin sitä en muistanut kysyä et onko ensihuolto jo muutaman tuhannen jälkeen vaiko vasta 20tkm päästä... sama pää kesät talvet...
siinä noin 2000-3000km kohdalla. Ei merkitystä takuuseen vaikket tekisikään sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2033772Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii582362Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912276- 462170
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321511Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5131277Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931261- 561237
- 651107
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211083