Aslema!
Haluaisin elokuuksi tunisiaan mutta olen kohdannut paljon vaikeuksia viimeisen kahden viikon aikana matkaa suunnitellessani..
Tietäisikö kukaan kuinka sinne olisi mahdollisimman halpaa lentää aikana jolloin ei oikeastaan lomalentoja ole mahdollisuus hyödyntää, (vai onko??!)?
Entäs sitten asunnon vuokraamisesta?? Kahdeksansataa euroa kuukaudelta on liian kova pala minulle ja poikaystävälleni :( Olisikohan kenelläkään mitään vinkkejä?
Alan olla kohta epätoivoinen ja päästävä olisi kuitenkin :(
Kiitos jo etukäteen ja aurinkoista kesää kaikille!
Matkalle elokuussa mutta miten?
3
330
Vastaukset
- Tunisiassa
Jos sinne on pakko mennä kaikkein kovinpaan ja kalleimpaan
sesonkiin niin tuonverran majoituksesta saa maksaa. Sama
majoitus olisi vaikka maaliskuussa 200 euroa.
Lennot sinne on aina kalliita ja elokuussa tuskin saa alle 600 euron. - . . . . . . . . . .
Tukholmasta lennetään chartereita Tunisiaan myös elokuussa. Ainakin matkanjärjestäjistä Apollo ja Ving, tosin pisin loma heillä on 21 päivää.
Lennot Arlandasta, edullisimmillaan kolme viikkoa kahdelta hengeltä näytti olevan noin 1500 euroa. - elokuussa matkaan
Ainakin Tjäreborg ja Finnmatkat lentävät läpi kesän lomalentoja Monastiriin, kysy sieltä hintoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882