On se vaa tälläki kaudella kaunista katsottavaa, toi Interin peli. koko ajan parempaa suuntaa menty, peli peliltä, niinku sen pitääki. Toi haka matsi ei nyt kerro yhtää mitää, haka pääsi, oisko ollu 4 kertaa Interin kenttä puoliskolle Pallon kans. Inter Pelaa Omaa Peliä!! VPS kaatuu to28.5 Kaikki kattomaa kaunista Inter Jalkapalloa!! Sini-Musta
Vastaukset 5
- tubiz84
Nii 4kertaa Interin kentta puoliskolle ekal puoliajalla :)
- hohohoho
Turku on mustavalkoineeeeeeen!! Ei sinimusta milloinkaan!!
- Ei ruuhkia
hohohoho kirjoitti:
Turku on mustavalkoineeeeeeen!! Ei sinimusta milloinkaan!!
Olin paikalla "turistina" pääkaupungista ja tuo yli 9000 henkeä olisi stadissa ollut varma hässäkkä tarkoitan siis ruuhkia ja tungosta.
- kun..
Ei ruuhkia kirjoitti:
Olin paikalla "turistina" pääkaupungista ja tuo yli 9000 henkeä olisi stadissa ollut varma hässäkkä tarkoitan siis ruuhkia ja tungosta.
järjestelyistä vastasi Suomen ammattimaisin Jalkapallo-organisaatio, Turun Palloseura.
- Onkin
kun.. kirjoitti:
järjestelyistä vastasi Suomen ammattimaisin Jalkapallo-organisaatio, Turun Palloseura.
Hallitseva mestari tiedä se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459