Mistähän päin kannattaisi kysellä vilkkukytkintä kyseiseen malliin,pyörän vuosimalli on 1982.Muutamia purkaamoita olen selannut.mutta ei vielä löytynyt.Kaikki vihjeet ovat tervetulleita.
vilkkukytkin gs 11oo g malliin
ensimmäinen suzukini
2
322
Vastaukset
- varma?
ettei sitä voi elvyttää enää henkiin? Mulla itellä gs1100gk sama vuosimalli, ja käsijarrun kytkimen rakensin uudelleen, sen mikä sytytää jarruvalon, oli hapettunut pois koko kytkin, suurin piirtein. vilkkukytkimessä myös valojen vaihdin, teettää vähän enemmän hommia, mutta varmaankin onnistuu silti:)
- sepi
Näitä pyöriä aikoinaan paljon liikenteessä joten varaosia pitäisi keltaisen pörssin tai vmpk:n foorumin kautta löytyä kun laitat ilmoituksen niihin.Lisäksi uutta osaa saattaa löytyä Kalles motorsista Teerijärveltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861303
- 1101143
- 761027
- 115972
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693