Lahko käräjille Ranskassa

tämmöinen keissi

http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/8066743.stm

"The Church of Scientology is set to go on trial in France, accused of organised fraud."

Ranskassa ko kirkkoa kohdellaan lahkona, ja jos se häviää käsittelyn, tulevaisuus Ranskassa toiminnan jatkamiseen on vaakalaudalla.

11

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 666

Ranskan skientologit käräjillä petoksista

Maanantai 25.5.2009 klo 20.03

Skientologian kannattajia vastaan on Ranskassa nostettu syyte järjestäytyneestä petoksesta, mikä saattaa johtaa oppijärjestelmän kieltämiseen maassa.

Skientologia-kirkko ja kuusi sen johtajaa olivat maanantaina oikeudessa Pariisissa. Oikeus kuulee muun muassa naista, joka oli taivuteltu maksamaan 20 000 euroa skientologien tuotteista. Yksi niistä oli ollut laite, jolla mitataan henkistä energiaa, kuten myyjät olivat sanoneet.

Naisen asianajaja sanoi, että skientologian edustajat painostavat herkkiä henkilöitä.

Skientologien edustaja kiisti syytteen.

Yksittäisiä skientologian kannattajia on Ranskassa tuomittu vuodesta 1978 lähtien.

Yhdysvalloissa skientologia on tunnustettu uskonnoksi. Skientologien Ranskan-osasto sanoi, että uskonnonvapaus on uhattuna.

STT-AFP-REUTERS

• Anomuumi

Kyllä Ranskassa saa uskoa mihin haluaa, mutta ei saa huijata ihmisiä rahoistaan. Skientologit eivät ymmärrä tätä eroa.

• se vanha tuttu
        Anomuumi kirjoitti:

Kyllä Ranskassa saa uskoa mihin haluaa, mutta ei saa huijata ihmisiä rahoistaan. Skientologit eivät ymmärrä tätä eroa.

Toisen maailmansodan aikana ranskalaiset ilmiantoivat innokkaasti naapureitaan keskitysleireille lähetettäväksi.

Itse olen ollut kylässä ranskalaisen ja pariisilaisen scientologin kotona. Perhe oli Pariisin juutalaisia (nyt scientologeja) ja kertoivat minulle kauhujuttujaan. Näyttivät myös paikan, mihin juutalaisia ja toisinajattelijoita kerättiin yhteen.

• Durandall
        se vanha tuttu kirjoitti:

Toisen maailmansodan aikana ranskalaiset ilmiantoivat innokkaasti naapureitaan keskitysleireille lähetettäväksi.

Itse olen ollut kylässä ranskalaisen ja pariisilaisen scientologin kotona. Perhe oli Pariisin juutalaisia (nyt scientologeja) ja kertoivat minulle kauhujuttujaan. Näyttivät myös paikan, mihin juutalaisia ja toisinajattelijoita kerättiin yhteen.

Nyt minä tajusin! Siellä Ranskassahan sorretaan skientologeja aivan kuin Herra H:n valtakautena sorrettiin juutalaisia! Miten kukaan voi sallia näin kauheaa sortoa!

• Norad-
        Durandall kirjoitti:

Nyt minä tajusin! Siellä Ranskassahan sorretaan skientologeja aivan kuin Herra H:n valtakautena sorrettiin juutalaisia! Miten kukaan voi sallia näin kauheaa sortoa!

Ensin on sorrettuna juutalaisena ja sitten hankkii itselleen uudet sortajat rahanahneista skientologijohtajista.
        Onko tosiaan pakko olla hölmö.

• nuo....

liittyvät toisiinsa? siis juutalaisten vainot ja scientologien haastaminen oikeuteen ihmisten huijaamisesta?

tietääkseni juutalaisia ei haastettu huijaamisesta oikeuteen, vaan vainoperuste oli hyvin toisenlainen.

ovatko mielestäsi kaikki toisia huijaavat vainottuja?

miten scientologeja mielestäsi vainotaan?

mitä mieltä olet siitä, että scientologit vainoavat ihmisiä parhammillaan jopa kymmeniä vuosia esimerkiksi keksimällä vainoamistaan valheita ja pyrkimällä pilaamaan vainoamiensa elämän?

ihan turha puhua scientologien vainoamisesta, kun heitä haastetaan oikeuteen asiaperustein huijaamisesta. koko vainoamiseen vetoaminen on pelkkää vastuun pakoilua ja propagandaa.

• se vanha tuttu

>Oikeus kuulee muun muassa naista, joka oli taivuteltu maksamaan 20 000 euroa skientologien tuotteista. Yksi niistä oli ollut laite, jolla mitataan henkistä energiaa, kuten myyjät olivat sanoneet.

Haloo! Jos elän yli varojeni ja joudun siksi vaikeuksiin, niin kukaan ei haasta Tiimaria, Anttilaa, Tarjoustaloa tai Hobby Hallia oikeuteen huijaamisestani vaikka yrittävät koko ajan taivutella minua heräteostoksiin.

• on_

>Oikeus kuulee muun muassa naista, joka oli taivuteltu maksamaan 20 000 euroa skientologien tuotteista. Yksi niistä oli ollut laite, jolla mitataan henkistä energiaa, kuten myyjät olivat sanoneet.

Haloo! Jos elän yli varojeni ja joudun siksi vaikeuksiin, niin kukaan ei haasta Tiimaria, Anttilaa, Tarjoustaloa tai Hobby Hallia oikeuteen huijaamisestani vaikka yrittävät koko ajan taivutella minua heräteostoksiin.

yhteneväistä?

Saako Tiimarilta, Anttilalta jne. henkilökohtaiset puhuttelut ja päällystakit seuraamaan perässä ja soittelemaan kotiin, jotta saataisiin ihmiset painostetuksi ostamaan noita mainitsemiasi heräteostoja tai muita ostoja?

• anon..

Mahtaako Anonymousin kannattajia muuten löytyä Suomesta?

• Huhhahhei

Pikkuisen enemmän kuin mitä Suomessa on scientologeja. Eli about 30. Jos enää sitäkään.

• , mutta ei tässä ole enää melkein vuoteen jaksettu mitään tehdä. Katsotaan jos tulee kaunis kesä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe