Metsästyssimulaattori

Ilmainen

Uuden metsästyskauden alkua odotellessa aika voi tulla pitkäksi, mutta katsokaas mitä löysin:

http://peliarvostelu.blogspot.com/2009/05/thehunter.html

Ei uskoisi, että jotain näin hyvin tehtyä ja hienoa voi saada ihan tai melkein ilmaiseksi.

Meikä on nykyään salametsästäjä. Nimittäin työaikana toimistossa pomolta salaa

4

775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maksuuuh

      Tuossahan pitää maksaa, jotta saa ostettua lisää panoksia sun muita.

      • kokeilla

        ilmaiseksi niin pitkään kuin haluaa, mutta et saa mukaasi kuin yhden kiväärin ja voit metsästää vain yhtä otusta. Luonto ei ole lähelläkään suomalaista luontoa ja vaikka kuvat näyttävätkin hyvältä, niin itse pelin maisemat ovat jotakin sellaista josta en tykkää, samoin kuin maantieteellinen paikka on jotain viidakosta seuraavaa.

        Ei sovi suomalaiselle tuollainen alue.

        Kyllähän tuo on sillä tavalla realistinen että jos et tippaakaan osaa metsästää, et löydä riistaa ikinä, mutta juuri se tuosta simulaattorista tekeekin paskan. Se on liian realistinen ja sen vuoksi helvetin tylsä jopa minulle joka rakastan metsästyssimulaattoreita. Jos haluat metsästää oikeasti, niin hanki kortti ja mene metsään koska siellä saat sentään kokea raikasta ilmaa ja jännityksen kun joudut oikeasti tähtäämään elävää otusta ja päättämään että kuoleeko vai jätätkö henkiin.

        On tuossa pelissä muutakin paskaa. Esimerkiksi se että voit aloittaa tasan kahdesta paikasta eli saaren jommasta kummasta päästä ja sen jälkeen joudut kävelemään ihan helvetin perkeleen kauan että pääset alueelle jossa niitä hirviä palloilee. Alue on ihan liian suuri sille että on vain ja ainoastaan kaksi aloituspaikkaa! Perkele, vaikka oikeassa metsästyksessäkin joutuu kävelemään niin kyllä niitä nykysuomessa on paikkoja mistä valita vapaasti se lähin piste jonne jättää auto ja lähteä talsimaan!

        Mutta minusta suurin petos on ollut se että tuota on väitetty ilmaiseksi niin kauan kuin oltiin varmoja siitä että se tullaan julkaisemaan. Väitettiin että saat salametsästää vapaasti, mutta jos jäät kiinni niin sinut poistetaan pelistä, joskin voisit aloittaa taas vapaasti myöhemmin. Mutta ei, ahneus ja rahanhimo kävivät falangeemuksen edellä ja siitähän tuli pelkkä erittäin riisuttu demo jolla yritetään herättää kiinnostusta maksamaan vuosimaksut jotka ainakin minulla jäivät maksamatta.

        Suurin syy kuitenkin sille on se että mitään pelaajien oikeasti kehittämää ja lisäämää sisältöä ei oel, eikä tule, vaan kehittäjäporukka tekee kaiken itse. Kyllähän silloin kaikki lisätty sisältö toimii, mutta siinä tulee juuri se ongelma että se maisema ei kiinnosta ketään muuta kuin amerikkalaisia joiden maasta se on tehty.


      • Maksuuuuh
        kokeilla kirjoitti:

        ilmaiseksi niin pitkään kuin haluaa, mutta et saa mukaasi kuin yhden kiväärin ja voit metsästää vain yhtä otusta. Luonto ei ole lähelläkään suomalaista luontoa ja vaikka kuvat näyttävätkin hyvältä, niin itse pelin maisemat ovat jotakin sellaista josta en tykkää, samoin kuin maantieteellinen paikka on jotain viidakosta seuraavaa.

        Ei sovi suomalaiselle tuollainen alue.

        Kyllähän tuo on sillä tavalla realistinen että jos et tippaakaan osaa metsästää, et löydä riistaa ikinä, mutta juuri se tuosta simulaattorista tekeekin paskan. Se on liian realistinen ja sen vuoksi helvetin tylsä jopa minulle joka rakastan metsästyssimulaattoreita. Jos haluat metsästää oikeasti, niin hanki kortti ja mene metsään koska siellä saat sentään kokea raikasta ilmaa ja jännityksen kun joudut oikeasti tähtäämään elävää otusta ja päättämään että kuoleeko vai jätätkö henkiin.

        On tuossa pelissä muutakin paskaa. Esimerkiksi se että voit aloittaa tasan kahdesta paikasta eli saaren jommasta kummasta päästä ja sen jälkeen joudut kävelemään ihan helvetin perkeleen kauan että pääset alueelle jossa niitä hirviä palloilee. Alue on ihan liian suuri sille että on vain ja ainoastaan kaksi aloituspaikkaa! Perkele, vaikka oikeassa metsästyksessäkin joutuu kävelemään niin kyllä niitä nykysuomessa on paikkoja mistä valita vapaasti se lähin piste jonne jättää auto ja lähteä talsimaan!

        Mutta minusta suurin petos on ollut se että tuota on väitetty ilmaiseksi niin kauan kuin oltiin varmoja siitä että se tullaan julkaisemaan. Väitettiin että saat salametsästää vapaasti, mutta jos jäät kiinni niin sinut poistetaan pelistä, joskin voisit aloittaa taas vapaasti myöhemmin. Mutta ei, ahneus ja rahanhimo kävivät falangeemuksen edellä ja siitähän tuli pelkkä erittäin riisuttu demo jolla yritetään herättää kiinnostusta maksamaan vuosimaksut jotka ainakin minulla jäivät maksamatta.

        Suurin syy kuitenkin sille on se että mitään pelaajien oikeasti kehittämää ja lisäämää sisältöä ei oel, eikä tule, vaan kehittäjäporukka tekee kaiken itse. Kyllähän silloin kaikki lisätty sisältö toimii, mutta siinä tulee juuri se ongelma että se maisema ei kiinnosta ketään muuta kuin amerikkalaisia joiden maasta se on tehty.

        Kaikenkukkuraksi peli ei edes toimi kaikilla koneilla!! Jumalaton lagaus!


      • Vaatii todellisen
        Maksuuuuh kirjoitti:

        Kaikenkukkuraksi peli ei edes toimi kaikilla koneilla!! Jumalaton lagaus!

        pelitietokoneen että peli toimii kunnolla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe