Uuden metsästyskauden alkua odotellessa aika voi tulla pitkäksi, mutta katsokaas mitä löysin:
http://peliarvostelu.blogspot.com/2009/05/thehunter.html
Ei uskoisi, että jotain näin hyvin tehtyä ja hienoa voi saada ihan tai melkein ilmaiseksi.
Meikä on nykyään salametsästäjä. Nimittäin työaikana toimistossa pomolta salaa
Metsästyssimulaattori
4
824
Vastaukset
- Maksuuuh
Tuossahan pitää maksaa, jotta saa ostettua lisää panoksia sun muita.
- kokeilla
ilmaiseksi niin pitkään kuin haluaa, mutta et saa mukaasi kuin yhden kiväärin ja voit metsästää vain yhtä otusta. Luonto ei ole lähelläkään suomalaista luontoa ja vaikka kuvat näyttävätkin hyvältä, niin itse pelin maisemat ovat jotakin sellaista josta en tykkää, samoin kuin maantieteellinen paikka on jotain viidakosta seuraavaa.
Ei sovi suomalaiselle tuollainen alue.
Kyllähän tuo on sillä tavalla realistinen että jos et tippaakaan osaa metsästää, et löydä riistaa ikinä, mutta juuri se tuosta simulaattorista tekeekin paskan. Se on liian realistinen ja sen vuoksi helvetin tylsä jopa minulle joka rakastan metsästyssimulaattoreita. Jos haluat metsästää oikeasti, niin hanki kortti ja mene metsään koska siellä saat sentään kokea raikasta ilmaa ja jännityksen kun joudut oikeasti tähtäämään elävää otusta ja päättämään että kuoleeko vai jätätkö henkiin.
On tuossa pelissä muutakin paskaa. Esimerkiksi se että voit aloittaa tasan kahdesta paikasta eli saaren jommasta kummasta päästä ja sen jälkeen joudut kävelemään ihan helvetin perkeleen kauan että pääset alueelle jossa niitä hirviä palloilee. Alue on ihan liian suuri sille että on vain ja ainoastaan kaksi aloituspaikkaa! Perkele, vaikka oikeassa metsästyksessäkin joutuu kävelemään niin kyllä niitä nykysuomessa on paikkoja mistä valita vapaasti se lähin piste jonne jättää auto ja lähteä talsimaan!
Mutta minusta suurin petos on ollut se että tuota on väitetty ilmaiseksi niin kauan kuin oltiin varmoja siitä että se tullaan julkaisemaan. Väitettiin että saat salametsästää vapaasti, mutta jos jäät kiinni niin sinut poistetaan pelistä, joskin voisit aloittaa taas vapaasti myöhemmin. Mutta ei, ahneus ja rahanhimo kävivät falangeemuksen edellä ja siitähän tuli pelkkä erittäin riisuttu demo jolla yritetään herättää kiinnostusta maksamaan vuosimaksut jotka ainakin minulla jäivät maksamatta.
Suurin syy kuitenkin sille on se että mitään pelaajien oikeasti kehittämää ja lisäämää sisältöä ei oel, eikä tule, vaan kehittäjäporukka tekee kaiken itse. Kyllähän silloin kaikki lisätty sisältö toimii, mutta siinä tulee juuri se ongelma että se maisema ei kiinnosta ketään muuta kuin amerikkalaisia joiden maasta se on tehty. - Maksuuuuh
kokeilla kirjoitti:
ilmaiseksi niin pitkään kuin haluaa, mutta et saa mukaasi kuin yhden kiväärin ja voit metsästää vain yhtä otusta. Luonto ei ole lähelläkään suomalaista luontoa ja vaikka kuvat näyttävätkin hyvältä, niin itse pelin maisemat ovat jotakin sellaista josta en tykkää, samoin kuin maantieteellinen paikka on jotain viidakosta seuraavaa.
Ei sovi suomalaiselle tuollainen alue.
Kyllähän tuo on sillä tavalla realistinen että jos et tippaakaan osaa metsästää, et löydä riistaa ikinä, mutta juuri se tuosta simulaattorista tekeekin paskan. Se on liian realistinen ja sen vuoksi helvetin tylsä jopa minulle joka rakastan metsästyssimulaattoreita. Jos haluat metsästää oikeasti, niin hanki kortti ja mene metsään koska siellä saat sentään kokea raikasta ilmaa ja jännityksen kun joudut oikeasti tähtäämään elävää otusta ja päättämään että kuoleeko vai jätätkö henkiin.
On tuossa pelissä muutakin paskaa. Esimerkiksi se että voit aloittaa tasan kahdesta paikasta eli saaren jommasta kummasta päästä ja sen jälkeen joudut kävelemään ihan helvetin perkeleen kauan että pääset alueelle jossa niitä hirviä palloilee. Alue on ihan liian suuri sille että on vain ja ainoastaan kaksi aloituspaikkaa! Perkele, vaikka oikeassa metsästyksessäkin joutuu kävelemään niin kyllä niitä nykysuomessa on paikkoja mistä valita vapaasti se lähin piste jonne jättää auto ja lähteä talsimaan!
Mutta minusta suurin petos on ollut se että tuota on väitetty ilmaiseksi niin kauan kuin oltiin varmoja siitä että se tullaan julkaisemaan. Väitettiin että saat salametsästää vapaasti, mutta jos jäät kiinni niin sinut poistetaan pelistä, joskin voisit aloittaa taas vapaasti myöhemmin. Mutta ei, ahneus ja rahanhimo kävivät falangeemuksen edellä ja siitähän tuli pelkkä erittäin riisuttu demo jolla yritetään herättää kiinnostusta maksamaan vuosimaksut jotka ainakin minulla jäivät maksamatta.
Suurin syy kuitenkin sille on se että mitään pelaajien oikeasti kehittämää ja lisäämää sisältöä ei oel, eikä tule, vaan kehittäjäporukka tekee kaiken itse. Kyllähän silloin kaikki lisätty sisältö toimii, mutta siinä tulee juuri se ongelma että se maisema ei kiinnosta ketään muuta kuin amerikkalaisia joiden maasta se on tehty.Kaikenkukkuraksi peli ei edes toimi kaikilla koneilla!! Jumalaton lagaus!
- Vaatii todellisen
Maksuuuuh kirjoitti:
Kaikenkukkuraksi peli ei edes toimi kaikilla koneilla!! Jumalaton lagaus!
pelitietokoneen että peli toimii kunnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067