katselin ajan kuluksi ruutuksen kiviaines hintoja ja lahden ja pohjanmaan alueilta löytyi pienrakentajalta veloitettavat kuljetus maksutkin. no pohjanmaan hinnat näytti sikäli kummallisilta kun kasetilla 1-13 km etäisyys oli saman hintainen, kun nupilla taas hinta meni matkan mukaan yli 8km etäisyydellä. no lahden alueella ei autot kulje ilmaiseksi lainkaan vaan hinta muuttuu matkan mukaan kuten kulutkin. no lahden alueella hinnaston mukaan ajo on 50% kalliinpaa kuin pohjan maalla . vaikuttaneeko siihen se että toinen oli ruutu toinen taas km hinnasto kun ruutu on käsittääkseni 1km kanttiinsa?
kasetilla kulkee
ja halvalla
0
950
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as873513Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253083- 543012
- 592833
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542687Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582638On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle562404Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802271- 692128
- 452122