kesälauantai

M20

Se oli kaunis kesälauantai, kun olimme tyttöystäväni kanssa mökille aikaa viettämässä...
Päivän otimme alasti aurinkoa laiturilla ja juttelimme niitä näitä, vaikkakin usein juttu kääntyi kuin vahingossa seksin ja fantasioiden puolelle. Kerroin naiselleni, että tahtoisin antaa hänelle joskus kahta miestä, eikä "Laura" ollut ajatuksesta yhtään pahoillaan...

Päivä meni rattoisasti ja saunakin tuli lämmitettyä ajallaan. Illalla saunan jälkeen siirryimme mökkiin viilenevää iltaa pakoon. Takassa paloi tuli rauhallisesti ja muutaman paukun jälkeen myös sisimpää alkoi mukavasti lämmittää...

Ehkä hieman viinankin vaikutuksesta jatkoin päivällä kertomaani fantasiaa ja sanoin Lauralle,että jos joskus saisimme miehen kolmanneksi pyöräksi, haluaisin myös minä osani miehestä...Laura ei tästä liiemmin häkeltynyt, oska olin jo aiemmin puhunut sen suuntaista, että haluaisin kokeilla myös miestä. Hänestä se oli pikemminkin kiihottavaa...

Ilta alkoi jo hämärtyä, kun siirryimme makuuhuoneeseen, eikä mennyt aikaakaan kun Laura kuiskasi korvaani, että hän haluasi kunnon panon. Aloin suutelemaan Lauran niskaa ja hänen paitansa pois heitettyäni siirryin suudellen selkää alaspäin. Siirsin peittoa pois Lauran päältä ja huomasin, että hänellä oli vain pikkuiset valkoiset stringit jalassaan...Tunsin kuinka kaluni alkoi herätä...

Heitin Lauralta stringit ja rintaliivit pois paljastaen hänen täyteläiset ja kohtalaisen isot kiinteät rinnat. Laura on noin 160 cm pitkä ja hoikka ruskeasilmäinen kaunotar. Aloin suutelemaan Lauran ihanaa pyllyä ja välillä kuin vahingossa lipaisin Lauran pyllyreikää...Huomasin kuinka hän selvästi kiihottui siitä. Heitin omat vaatteenikin pois ja menin Lauran päälle 69 asentoon...Laura alkoi nuolla jo kovettunutta kaluani ja minä nuolin Lauran kosteata vakoa. Laura kehui kaluni kokoa, joka omasta mielestänikin on keskivertoa suurempi...

Juuri kun nautimme toistemme nuolemisesta, kuulimme kuinka mökin ovelle koputettiin. Emme halunneet keskeyttää sitä mitä teimme, joten jätimme koputtajan omaan arvoonsa ajatellen, että se on joku eksynyt, joka kyllä löytää sinne minne haluaa ilman meidänkin apua...

Jatkoimme toistemme nuolemista, joka kuitenkin keskeytyi kun ovelle koputtanut tulikin sisään...kirosin mielessäni sitä, etten ollut lukinnut ovea...meidän oli pakko keskeyttää touhumme, mutta jäimme kuitenkin sänkyyn makaamaan, sillä eihän meillä ollut vaatteitakaan päällä. Tulija huhuili eteisessä, ja tuli koko ajan lähemmäksi makuuhuonetta. Rohkenin kysymään peitolla verhoiltuna, kuka tulija oli. Hän tuli makuuhuoneen ovelle ja pahoitteli häiriötä, koska selvästikin huomasi, mitä oli keskeyttänyt. Hän ei voinut olla huomaamatta kohoumaa peitossa, joka oli ympärilläni.

Tulija oli nimeltään Mikko, ja hän kertoi, että hän oli todellakin eksynyt eikä hän tiennyt yhtään missä oli. Sanottuaan minne hänen piti päästä, sanoin hänelle, että hän oli ajanut noin 90 kilometriä liian pitkälle risteyksestä josta hänen piti kääntyä päästäkseen määränpäähän.

Sitten en tiedä mikä minuun meni, mutta tarjosin hänelle yöpaikkaa mökistämme, sillä kello oli jo paljon, enkä jaksanut juuri nyt neuvoa hänelle oikeaa reittiä. Laura katsoi vähän ihmetellen tekoani, mutta selitettyäni hänelle, että toinen makuuhuone on aivan tyhjillään, piti hänkin ratkaisuani oikeana ja kehoitti tulijaa jäämään.
Mikko kiitti kovasti ja painuikin saman tien makuuhuoneeseen unten maille. Lupasin hänelle, että kerron oikean reitin aamulla herättyämme.

Me emme Lauran kanssa antaneet tämän välikohtauksen vaikuttaa millään lailla, vaan jatkoimme suoraan siitä mihin jäimme ennen Mikon tuloa. Laura otti kaluni kokonaan suuhunsa ja alkoi imemään sitä tavalla, joka väkisinkin aiheutti minussa mielihyvän huokauksia. Laura käski minun olla hiljempaa, ettei Mikko Kuulisi mitä teemme, mutta sanoin ettei se haittaisi ja lisäsin vielä, että nythän sinulla olisi mahdollisuus saada kahta miestä. Laura naurahti, mutta selvästi kiihottui tilanteesta...

Työnsin kovan kaluni Lauran märkään pilluun ja aloin tasaisin ja voimakkain työnnöin naida Lauraa. Laura ei voinut pidätellä voihkimistaan, eikä se enää vaivannut kumpaakan meistä, vaikka Mikko kuulisi puuhamme.
Käänsin Lauran kontalleen ja työnnyin häneen takaapäin, mutta juuri silloin Mikko tuli huoneeseen. Huomattuani Mikon kysyin Lauralta haluaako hän kahta. Laura voihki myöntävän vastauksen. Katsoin Mikkoa ja nyökkäsin hänelle. Mikko tuli sängylle Lauran eteen ja antoi kalunsa Lauran suuhun. Mikolla oli suunnilleen samankokoinen kalu kuin minulla ja se oli minunkin mielestä täydellisen muotoinen. Panin Lauraa rajusti takaapäin samalla kun Laura imi Mikon jo kovettunutta kalua.
Laura voihki äänekkäästi nautinnosta ja minä kiihotuin tilanteesta vain lisää...

Mikko meni selälleen sängylle ja Laura Mikon päälle. Mikko työnsi kalunsa Lauran tiukkaan pilluun samalla kun minä otin rasvaa ja aloin rasvaamaan Lauran anaalia. Työnsin varovasti kaluni Lauran pyllyreikään, ja se tuntui taivaalliselle. Laura huuti tuplapanon aiheuttamasta mielihyvästä, eikä mennyt aikaakaan kun Laura sai suunnattoman orgasmin. Hän tärisi kauttaaltaan ja tunsin supistelun pyllyreiässäkin...

Kysyin Mikolta antaisiko hän minunkin kokeilla kaluaan. Hän ei edes miettinyt asiaa vaan otti kalunsa pois Lauran pillusta, puhdisti sitä vähän ja työnti sen suuhuni. Olin taivaassa...
Imin ja nuolin himokkaasti Mikon kalua ja se tuntui ihanalle. Samaan aikaan Laura runkkasi minua ja kehoitti imemään kalua oikeen kunnolla. Häntä kiihotti suunnattomasti nähdä kun minä imen miehen kalua. Kalu tuntui ihanan pehmeälle ja suonikkaalle suussani. Laura käski minun imeä Mikko kuivaksi asti, enkä yhtään vastustellut asiaa. Hetken päästä Mikko alkoikin nytkähdellä ja parahti kun kuuma lasti spermaa purkautui suuhuni. Nielin kaiken niinkuin pitääkin. Sanoin Mikolle, että se oli ihana ja kiihottava kokemus, muuta Mikko sanoi minulle ettei se tähän vielä loppuisi...

Hetken levättyämme Mikon kalu olikin jo taas kovassa kunnossa ja pyysi meitä, että rupeaisimme naimaan. Teimme työtä käskettyä ja siirryin Lauran päälle, sillä minä en ollut vielä edes tullut kertaakaan ja Laurakin halusi vielä lisää. Kesken nainnin Mikko siirtyi taakseni ja alkoi rasvaamaan pyllyäni. Hätkähdin hieman, mutta annoin Mikon jatkaa. Varovasti Mikko työntyi sisälleni ja alkoi panna minua samalla kun minä panin Lauraa. Naimme rajusti ja asento ja tilanne kiihotti meitä kaikkia suunnattomasti. Iso kalu pyllyssä tuntui yllättävän ihanalle...

Juuri ennen meidän laukeamistamme Laura pyysi, että saisi ottaa meiltä molemmilta lastin suuhunsa. Vedimme kalut pois sisältä ja putsasimme niitä hieman. Laura alkoi ensin imenään Mikon kalua ja kiihottaakseni Mikkoa lisää, minä nuolin hänen pyllyreikäänsä. Mikko laukesi lähes heti Lauran suuhun, jolloin Laura siirtyi käsittelemään minua. Hän otti kaluni suuhunsa ja imi taidokkaasti sitä. Kroppani alkoi vavahtelemaan, kun orgasmi lähestyi. Parahtaen laukesin todella ison lastin Lauran suuhun ja kasvoille. Hän nieli kaiken tavaran ja ehdotti sen jälkeen pientä siistiytymis uintia.

Lähdimme porukalla uimaan ja sovimme ettei tämä jäisi ainoaksi kerraksi...

0

7746

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Melkein lähetin viestin.

        Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
        Ikävä
        129
        1807
      2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

        Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
        Ikävä
        78
        1667
      3. Ikävöimäsi henkilön ikä

        Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
        Ikävä
        56
        1303
      4. Liikenne onnettomuus

        Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
        Orimattila
        69
        1131
      5. Tiedätkö autereen?

        Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
        Tunteet
        8
        789
      6. Kuka jäi auton alle

        Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
        Kuortane
        2
        775
      7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

        kaivattusi kanssa?
        Ikävä
        45
        757
      8. Oli kyl kunnon reissu

        Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
        Kuhmo
        10
        749
      9. Vähän pelottaa

        Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
        Ikävä
        41
        725
      10. Plösö ja synttäriruusut

        Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        150
        702
      Aihe