ottavatko sarjamurhaajat

premiata

yleensä uhriensa esineitä....

Sarjamurhaajaksi epäillystä hoitajasta kertovissa jutuissa ei mainita hänen tehneen rahaa ottamillaan tavaroilla vaan säilöneen niitä.

Vai pitikö hän niitä kunnes ei ole pelkoa että mahdollinen ostaja voisi jossain vaiheessa havaita omaisuuden laittomaksi?

Juttu sinänsä on kuin pahin painajainen, jota ei oikein edes haluaisi uskoa todeksi.

19

919

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiroileva ruumis

jaa, monet sarjamurhaajat ottavat uhrin tavarat muistoiksi tai voitton merkeiksi tai he ajattelevat että uhri haluasi palkita heidät. En tiedä tuosta hoitaja tappajasta mutta epäilen sitä että ottiko hän ne todella taloudellisista syistä.

• kotona oli muuten tyhmää.

• outokommentti
        premiata kirjoitti:

kotona oli muuten tyhmää.

Siis mitä tarkoitat?

• Tapauksen tähänastisessa uutisoinnissa on toistunut Pirkanmaan myrkkysurmien tapahtumakulku.

Tuntuu kuin Helsingin myrkkyhoitaja oli syntipukki. En kiellä etteikö ainakin osa epäillyistä henkirikoksista olisi hänen tekemiään. Onko niin että nyt kun rikoksia ei enää pysty peittelemään, joudutaan uhraamaan yksi monen (kaikkien) puolesta? Pyritään siis vaikka väkisin todistelemaan että kyse on yksittäistapauksesta, ettei karmea totuus vanhustenhoidosta vain paljastuisi suurelle yleisölle. Kuttulan johtajahan sanoi aikanaan että Kuttula-kohu alkoi laantua kun hänet uhrattiin syntipukiksi jolloin muut henkilökuntaan kuuluvat jäivät epäillyksiltä rauhaan.

Myrkkyhoitajat ovat tulleet alalle ihan samalla tavoin kuin kaikki muutkin hoitajat.

Oikeusoppineet sanoivat että näytöt Pirkanmaan Myrkkyhoitajaa kohtaan olivat heikot, silti tuli tuomio. Molemmissa tapauksissa on poikkeuksellista se että poliisi tutkii niitä ja että ne ovat saaneet paljon julkisuutta.

Poliisihan alkoi tutkia Helsingin tapausta vasta kun sairaalaan tuotiin vanhus joka oli kuolemankielissä lääkkeen yliannostuksen vuoksi ja kun LÄÄKKEELLE EI OLLUT LÄÄKÄRIN MÄÄRÄYSTÄ. Ylilääkityspotilaat ovat sairaaloissa hyvin yleisiä. Useimmille laitoshoidossa oleville vanhuksille on psyykelääkitys lääkärin määräyksestä. Voi vain arvailla kuinka moni vanhus on piikitetty kuoliaaksi ja syyllinen juoksentelee vapaana kun poliisi ei tutki, syyttäjät eivät syytä ja tuomarit eivät tuomitse.

• Periaatteessa kun ajattelen mitä minulle tapahtui sama voisi tapahtua kenelle tahansa naiselle.....edelliskesän vanhentuneella osoitteella ollut kesätyönhaku laitettiin syyttämättäjättämispäätöksessäni virkahauksi, sijaishakukaan ei ollut kyseessä. Asiasta on 2 tarinaa, mutta olen itse nykyään varovainen kun luen näitä päätöksiä, mitä muista on tehty. Sikäli posliininmaalaajana päätyminen terroristiksi lähes oli opettavaista ja teki minusta ihmisen, joka ei enää usko oikeuden päätökissä aina olevan totuuden. Uskotaan jotakin ja totuus voi olla muuta.

Haittana on se että alkuun olen työssäni ollut liian varovainen esim. kipulääkkeiden suhteen. Nykyään taas koitan luottaa, valitettavasti myös suullisten määräysten osalta. Totuushan on että lääkärit määräävät välillä niin isoja annoksia että antaminen pelottaa, koska ilman kirjallisia määräyksiä he voivat aina kiistää antaneensa ne.

Alzheimer ja moni muu sairaus tekee vanhuksia aggressiiviseksi ja lisäksi kaikki eivät tiedä missä ovat ja uskovat tietävänsä. Vanhuksia siis lääkitään toisaalta aggressiivisen käytöksen, toisaalta laitokseen joutumisen tuoman ahdistuksen helpottamiseksi. Sanotaan näin että meille voi tulla potilas niin että neurologi poistaa ensin risperdalin ja paljon muitakin lääkkeitä ja pyrimme selviämään ohjauksella ja ensisijaisesti muilla keinoin. Jos joku hoitajista sairastuu mennään tuurilla, välillä potilaitamme on palauteltu mistä milloinkin ja kieltämättä valittu linja silloin pelottaa oikeusturvamme kannalta. Se on kuitenkin inhimillinen linja, vaikkei valvonta olisikaan täydellistä ja toivottavasti onnistuu ilman katastrofeja jatkossakin. Harva palaa meille takaisin, joten en tiedä miten kotona, palvelutaloissa tai terveyskeskuksissa sitten jatkossa heidän kanssaan menee.

Inhimilisiä virheitä varmaan sattuu meilläkin....ja tuuria tarvitaan jatkossakin.

• heikki hei
        premiata kirjoitti:

Periaatteessa kun ajattelen mitä minulle tapahtui sama voisi tapahtua kenelle tahansa naiselle.....edelliskesän vanhentuneella osoitteella ollut kesätyönhaku laitettiin syyttämättäjättämispäätöksessäni virkahauksi, sijaishakukaan ei ollut kyseessä. Asiasta on 2 tarinaa, mutta olen itse nykyään varovainen kun luen näitä päätöksiä, mitä muista on tehty. Sikäli posliininmaalaajana päätyminen terroristiksi lähes oli opettavaista ja teki minusta ihmisen, joka ei enää usko oikeuden päätökissä aina olevan totuuden. Uskotaan jotakin ja totuus voi olla muuta.

Haittana on se että alkuun olen työssäni ollut liian varovainen esim. kipulääkkeiden suhteen. Nykyään taas koitan luottaa, valitettavasti myös suullisten määräysten osalta. Totuushan on että lääkärit määräävät välillä niin isoja annoksia että antaminen pelottaa, koska ilman kirjallisia määräyksiä he voivat aina kiistää antaneensa ne.

Alzheimer ja moni muu sairaus tekee vanhuksia aggressiiviseksi ja lisäksi kaikki eivät tiedä missä ovat ja uskovat tietävänsä. Vanhuksia siis lääkitään toisaalta aggressiivisen käytöksen, toisaalta laitokseen joutumisen tuoman ahdistuksen helpottamiseksi. Sanotaan näin että meille voi tulla potilas niin että neurologi poistaa ensin risperdalin ja paljon muitakin lääkkeitä ja pyrimme selviämään ohjauksella ja ensisijaisesti muilla keinoin. Jos joku hoitajista sairastuu mennään tuurilla, välillä potilaitamme on palauteltu mistä milloinkin ja kieltämättä valittu linja silloin pelottaa oikeusturvamme kannalta. Se on kuitenkin inhimillinen linja, vaikkei valvonta olisikaan täydellistä ja toivottavasti onnistuu ilman katastrofeja jatkossakin. Harva palaa meille takaisin, joten en tiedä miten kotona, palvelutaloissa tai terveyskeskuksissa sitten jatkossa heidän kanssaan menee.

Inhimilisiä virheitä varmaan sattuu meilläkin....ja tuuria tarvitaan jatkossakin.

hmm, kirjoituksesi on niin sekava, että varmaan olet vetänyt muutakin kuin 'köyhän miehen mopoa' ..

• Premiata parkaa
        premiata kirjoitti:

Periaatteessa kun ajattelen mitä minulle tapahtui sama voisi tapahtua kenelle tahansa naiselle.....edelliskesän vanhentuneella osoitteella ollut kesätyönhaku laitettiin syyttämättäjättämispäätöksessäni virkahauksi, sijaishakukaan ei ollut kyseessä. Asiasta on 2 tarinaa, mutta olen itse nykyään varovainen kun luen näitä päätöksiä, mitä muista on tehty. Sikäli posliininmaalaajana päätyminen terroristiksi lähes oli opettavaista ja teki minusta ihmisen, joka ei enää usko oikeuden päätökissä aina olevan totuuden. Uskotaan jotakin ja totuus voi olla muuta.

Toisten lääkityksestä hän on huolissaan, mutta omat lääkkeet ovat monasti, niinkuin nytkin, jääneet ottamatta. Tai sitten lääkitystä täytyisi vahventaa, tai vaihtaa toisenlaiseksi.

• smjenghsuklenskns
        Premiata parkaa kirjoitti:

Toisten lääkityksestä hän on huolissaan, mutta omat lääkkeet ovat monasti, niinkuin nytkin, jääneet ottamatta. Tai sitten lääkitystä täytyisi vahventaa, tai vaihtaa toisenlaiseksi.

Ei ole keksitty sellaista lääkettä joka Premiatan rauhoittaisi saatikka parantaisi.
        Myrkkyhoitaja itsekin on, tosin vain omassa elämässään.Kiinnostus lääkkeitä kohtaan on valtavan iso ja pitkäaikainen. Ja Pre,oaataa kiinnostaa lääkkeissä vain se, miten niillä voi vahingoittaa ihmistä miten nillä voi tappaa ihmisen.

• ajatus..

..kun olen joskus miettinyt, että säilyttääkö jotkut esim. uhrin kuolinilmoituksen...?

• ihan laittannu

julkaistavaksi.

• wkt
        ihan laittannu kirjoitti:

julkaistavaksi.

xxxxxxxxxxx

• ah

tämä nainen murhasi äitini, varasti koruja 12000€ edestä (3 sormusta löydettiin poliisin takavarikoiduista koruista), myi kai huuto.netissä (yksi sormus näkyi siellä)..vei rahaa (olin ne käteiset kauhuissani laskenut vähää ennen) 6000€, vei 2 turkkia...

• lukea että murhien syynä oli kenties vain varkauksien salaaminen.

Omaisen tuska on varmasti todella hirveä.

• myrkkyhoitajatlinnaanvaa
        premiata kirjoitti:

lukea että murhien syynä oli kenties vain varkauksien salaaminen.

Omaisen tuska on varmasti todella hirveä.

No on tuossa varmasti ollut muutakin kuin varkauksien salaaminen.

Kieroutuneen ja mieleltään heikon sadistisen ihmisen tekoja nuo ovat.

• WaakkuWanha

Arska tunnusti tehneensä useita murhia ja piti Bodomin tunnustamiaan surmia vähäpäitöisinä.
      Oli muuttanut siskonsa luokse Kaliforniaan kesällä 1960 jouduttuaan ketromansa mukaan n'erittäin suuriin vaikeuksiin'. Isänsä oli kauppa/talousneuvos, hyvät suhteet Urkkiin ja poliisin ylimpään johtoon sekä Ruotsin kuningasperheeseen. Poika varttui merillä, saapui hälinän vaimennuttua takaisin Suomeen 70-luvulla, toimi isänsä perustamassa autoalan firmassa ja jatkoi minikullisena naistentappoja sen jälkeen.
      On taas vanhoilla päivillään lähtenyt länteen hekumoimaan 'tapoillaan', joista voi lukea saitilta ZodiacKiller.com.
      Olin eri henkilöiden kanssa asiamiehenään vuosina 1991-1994 koskien mm. pankkioikeudenkäyntejä.
      Kaikki laskumme jäivät suorituksitta, kuin myös Espoon läskeimmän ja typerimmän akkatuomarin ratkaisu, johon ei epäiltävästi myöskin lahjottu Helsingin hovioikeus tehnyt muutosta: 10.000 FIM/4 vuoden työ/320.000 FIM!

Veilä silloin, kun Espoon NäennäisKäräjäoikeus sijaitsi lähellä Vermon ravirataa Kalkkipellontiellä, oli henkilöstön kanssa keskustelu aika sujuvaa, koska kukaan ei pitänyt Laamanni *aunaojan, myös talipallona yleisesti tunnetun tahon korruptioherkkyydestä: olin hakemassa päätöstä jostain voittamastani ratijuopumusjutusta kuN HERRA TALIPALLO suvaitsi laskeutua 16:14 tuomariston saattelemana alaTuossa vaiheessa eräs tuomareista laushti:' se 480.000 oli mainittu valvonnassa ?' Johon Saunanoja: 'siiitä huoinmatta' ja toi pallonsa alas portairta. Kyseisen jutun tuomitsi samaan vanhoillispedofiilirenkaaseen kuulunut käräjätuomari Erkki Koivula, joka näkyy Suviseurojen järjestely toimikunnan kuvassa, jonka,
      kuten edelläkerrotut tiedot, olen toimittanut keskusrikospoliisille aikaa sitten.
      Mutta kun poliittinen keskusta on käynyt kauppaa vuosikymmeniä juuri epäiltävien vanhoillis- ja muiden lestadiaolaispedofiililiikemiesten kanssa, on selvää, että kurinalaisilla seuduilla äänestetään sen mukaan, mitä äänestäjille kerrotaan mukavuuksineen, uhkineen.
      Jos-ja toivottavasti-vanhoillispedofiilit- steriloitaisiin seuraavissa tapauksissa, niin Suomi pelastuu:
      1. sikiön vajentaminen: Sivulan veöjeksistä eräs kertoi tupakkatilassa konsulttina siellä oleessani vaimonsa olevan raskaana. Siiehn pullopohjasilmälasinen veljensä heti kommentoi : ´onkose vaje?´
      Timo vilkaisi veljeään, tummapsi tupakkansa, vilkaisi minuun ja vastasi ennen poistumistaan ´ei oo eikä tuu´

Myöhemmin rakennusalalla toimivilta lestadiolaisystäviltäni olen kuullut, ettei saarnakaan tunnettu Timo ole sallinut lasten vajentamista.

• Wagner.

Mitäpä tuohon muuta kuin amen ja osanotto kaupan päälle.

• HintriikkaOriginal
        Wagner. kirjoitti:

Mitäpä tuohon muuta kuin amen ja osanotto kaupan päälle.

Arska otti esiin 1991 lukkojen takaa kagkasputkikassin, asetti sen lattialle etsiessään papereita, jotka kohdistuivat sopimuksiinsa KOP Hämeenlinnan konttorin osalta.
        Ehdin huomata putkikassin sisältävän erikoskoisia naisen kenkiä, sukkahousuja, sinisen pyyhkeen, sun muuta kamaa, joka pullotti putkikasssin sisäosassa.

Sen verran olen WAGNERIN kertomiin tutustunut, että olen osaltani ne allekirjoittamaan kaiken sen esitetyn osalta, mitä meillä on ollut tuosta netissä Arskaksi kutsutun, luonnollisen tahon osalta.

• Rumaerkkihaisee

Vieläkö se Ruma, Haiseva & Kaljuuntuva erkki olavi koivula on juttuja tuomitsemassa? Aivan korruptoitunut mätäpesäke, nollaa toimillaan oikeuden puolueettomuuden. Heittäisi jo lusikan nurkkaan...

• Anonyymi

Tuomiolle kaikki pedofiilit. Ei auta vaikka olisi itse tuomari, ylin valta kuuluu kansalle joka vaatii pedofiilien päät vadille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      124
      4417
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      156
      3727
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      103
      3486
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      39
      2839
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      135
      1790
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      38
      1592
    7. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      23
      1244
    8. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      21
      1211
    9. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1154
    10. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1150
    Aihe