Kovalevyni hajosi tossa taannoin ja suuri osa kuvista sekä kameralla kuvatuista videoista vaurioitui. Säästin silti videot ja tuli mieleen että jos olis joku ohjelma millä sais mahdollisesti videoklipeistä edes jonkun osan talteen? Olin ollut laiska enkä ollut kolmeen viikkoon tehnyt varmuuskopiota ja aloitin sitä juuri tekemään kun kovo meni tilttiin, pakastin auttoi hiukan ja sitte jotain ohjelmia käytin jotka kävi kovoa pari päivää läpi, niillä sai osan kuvista ja videoista ehjänä talteen. Tietysti sitä aikaa kun muksu oli n.4kk:n ikäinen joten nekin kolmen viikon videot ois aika kiva saada talteen.
VIISASTELIJOILLE!!! JOO TIEDETÄÄN olin tyhmä ku en tehny kopioita ajoissa.
Asiallisia vastauksia kiitos...
Vaurioitunut videoklippi
thejappe
2
586
Vastaukset
- kyllä löytyy
Et kertonut missä muodossa ja millä codecilla pakattuja videot ovat mutta (ilmaisia) korjausohjelmia löytyy kyllä netistä.
Laita kuukkeliin hakusanaksi esim. "repair AVI" tai "repair mp4" ja saat tulokseksi useammankin linkin.
Olen joskus käyttänyt paria ohjelmaa netistä imuroitujen videopätkien korjaamiseen ja kyllähän ne toimivat. Vaurioitunut kohta on tietenkin iäksi mennyttä mutta nämä ohjelmat osaavat liimata ehjäksi jääneet kohdat peräkkäin sen sijaan että toisto pysähtyisi ensimmäiseen korruptoituneeseen ruutuun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865407- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032116- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191673
- 191627