tämä palsta on ajan tasalla? Päivittää ketjut sitä mukaa kun kommentit tipahtelee? Sallii siisäänkirjautumisen kertaheitolla jokaiseen palveluun?
Tai ainakin kertoo jo etusivulla, josko on onkelmia ja että niitä yritetään ratkaista mahdollisimman pian.
Meilläpäin ei moista asiakaspalvelua hyväksyttäisi.
Mitä luulette?
20
215
Vastaukset
- tiedetään, tiedetään
uutta versiota ja sitten kaikki ulisee kuorossa: entinen oli niin hyvä, mää lähren ny.
- täällä ovat
pääosassa, ihan sama mitä meille kuuluu, ja tuntuu.
Ilmaispalstahan tämä on, meille.- tosissasi
että tämä on ilmaista?! :)
Koko palsta täynnä mainoksia ja aina meistä joku menee halpaan ja ostaa jotakin turhaa.
Yli 45 miljoonaa viestiä!? :) - olla täällä
tosissasi kirjoitti:
että tämä on ilmaista?! :)
Koko palsta täynnä mainoksia ja aina meistä joku menee halpaan ja ostaa jotakin turhaa.
Yli 45 miljoonaa viestiä!? :)ihan ilmaiseksi.
Itse en edes huomaa mainoksia, onni minulle.
Muutenkaan, jos vaikka kuoleman uhalla kysyttäisiin, en osaisi luetella, mitä mainoksia täällä on.
. - Nettailija
ilmaista ainakaan mun palstailuni ole. Tänään taas tuli Elisan lasku jossa nettiyhteyden osuus oli 49,80€ kahdelta kuukaudelta.
Odottelen vain että saataisiin meidän taloon valokaapeli. Siihen siirtymishalukkuudesta oli taloyhtiössämme kysely ja kyllä olen toooodella kiinnostunut siirtymään 9,90€ kk-maksuun.
Siinä kylläs Elisan taksat kalpenee mennen tullen... - koneella
Nettailija kirjoitti:
ilmaista ainakaan mun palstailuni ole. Tänään taas tuli Elisan lasku jossa nettiyhteyden osuus oli 49,80€ kahdelta kuukaudelta.
Odottelen vain että saataisiin meidän taloon valokaapeli. Siihen siirtymishalukkuudesta oli taloyhtiössämme kysely ja kyllä olen toooodella kiinnostunut siirtymään 9,90€ kk-maksuun.
Siinä kylläs Elisan taksat kalpenee mennen tullen...pääsee kyllä muuallekin kuin tänne, onneksi.
Sulla on meitä halvempaa, 30€/kk. - vain tämän
Nettailija kirjoitti:
Siinä kylläs Elisan taksat kalpenee mennen tullen...foorumin takia ottanut nettiyhteyden?
Meitä on moneksi. Nettailija kirjoitti:
Siinä kylläs Elisan taksat kalpenee mennen tullen...ja asut osaketalossa wai ?
kyseles paljon sen kaapelin wetäminen maksaa siihen taloon ja mitä luulet et ketä sen maksaa :=)
- HTZA
noista palveluista.. meth olema palvelijoita.
- tarkoin vaalittu
kohderyhmä koe-eläimiä joiden jokainen liike on varjostettu by galluppi.jotakin eli se suurin vitkastuttaja.
- me tehtäis
jotta ylettäis palvelijasta maksajaksi? Tai ainakin jollaiseksi kiinnostavaksi kohderyhmäksi.
Voi saamari kuinka minä odotan sitä päivää että nämä ääliöt ymmärtää missä rahat on. - HTZA
me tehtäis kirjoitti:
jotta ylettäis palvelijasta maksajaksi? Tai ainakin jollaiseksi kiinnostavaksi kohderyhmäksi.
Voi saamari kuinka minä odotan sitä päivää että nämä ääliöt ymmärtää missä rahat on.olet osa niin sanotusta kohderyhmästä.
Ensinäkin pieni vilauskin mainoksesta juuttuu aivoihisi. Tämä mainosvilahdus kiellettiin jo 70-luvulla.
Silloin näitä vilahdiúksia laitettiin elokuviin ja sarjafilmeihin. Ne olivat niin lyhyitä että ihminen ei niitä huomannut silmillään, mutta aivot rekisteröivät ne,
Elokuvan kuvataajuus on 24 kuvaa sekunnissa. Tätä nopeampia tapahtumia ei silmällä tavoita. Aivot kyllä.
Ja toiseksi, palstan kontaktimäärä on mainosmyynnin arvoista kamaa.
Ja kolmanneksi, kirjoituksesi analysoidaan ja niistä haetaan tottumuksesi ja ajatusmaailmasi.
Miljoonalla analysoidulla kirjoituksella saadaan hyvä otos 50 iihmisten kiinnostusmaailmasta ja siten asioista mistä he ovat kiinnostuneet ja mitä heille kannattaa myydä.
Silloin ei mene markkinaponnistukset hukkaan.
Nyt voit sitten miettiä missä se ääliö on. - sanoo_suttura*
HTZA kirjoitti:
olet osa niin sanotusta kohderyhmästä.
Ensinäkin pieni vilauskin mainoksesta juuttuu aivoihisi. Tämä mainosvilahdus kiellettiin jo 70-luvulla.
Silloin näitä vilahdiúksia laitettiin elokuviin ja sarjafilmeihin. Ne olivat niin lyhyitä että ihminen ei niitä huomannut silmillään, mutta aivot rekisteröivät ne,
Elokuvan kuvataajuus on 24 kuvaa sekunnissa. Tätä nopeampia tapahtumia ei silmällä tavoita. Aivot kyllä.
Ja kolmanneksi, kirjoituksesi analysoidaan ja niistä haetaan tottumuksesi ja ajatusmaailmasi.
Miljoonalla analysoidulla kirjoituksella saadaan hyvä otos 50 iihmisten kiinnostusmaailmasta ja siten asioista mistä he ovat kiinnostuneet ja mitä heille kannattaa myydä.
Nyt voit sitten miettiä missä se ääliö on.Oletko sinä ihan ääliö vai muuten vaan harhateillä?
Olen syntynyt 1956 ja nainen. - yks ääliö
HTZA kirjoitti:
Nyt voit sitten miettiä missä se ääliö on.En oo huomanutkaan;)
- Jermuxi tms.
HTZA kirjoitti:
Nyt voit sitten miettiä missä se ääliö on.Oikein tarkkaan kun tuijotat näytön yläreunaa, niin siellä vilahtaa alastomien naisten kuvia. Olet siis oikeassa, täällä vilautellaan.
- sen*
sanoo_suttura* kirjoitti:
Oletko sinä ihan ääliö vai muuten vaan harhateillä?
Olen syntynyt 1956 ja nainen.huomaat :)))
- arvailija,,,
tänään on alkanut toimimaan paremmin.
- HTZA
hyppäsi ensimmäiseksi?
Jos paikkaa tarjotaan, niin olen valmis logiikkasuunnittelijaksi palstan tietokoneporukkaan. - täällä jo
HTZA kirjoitti:
hyppäsi ensimmäiseksi?
Jos paikkaa tarjotaan, niin olen valmis logiikkasuunnittelijaksi palstan tietokoneporukkaan.heitellään, ahaa, ahaa
- pelaa*
kuulemma toivotulla tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501799
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121661Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va301242Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931161- 911123
- 741021
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351961- 62839
- 49811
- 50806