No johan nyt on!

Seliana

Mikäähän kumma se on että mies yrittää laistaa vastuusta ensin tekee naisen raskaaksi ja heti on pukkaamassa aborttiin. Jumaliste pitäskö tässä odottaa kun olen 45 vuotias nainen? Mies pitää minua liian nuorena äidiksi olen pian 23-vuotias tämähän ei todellakaan ikää katso mutta inhottavaa tästä on riidellä kertookahan mitä sitä teksis kellään vastaavaa? En tiedä minne tää kyssä kuuluis mutta sain tänään ultrasta ekan kuvan ja kun sita katsoo se näyttää kuin pieni alien olisi mahassa. Ei pysty tekeen liian hankalaa kaipa tässä ero tulee.

1

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoitojen kanssa

Ei se sua oikeesti liian nuorena pidä, se on vain tekosyy. Oikeasti se ei vaan halua sitoutua sinuun ja tehdä lasta sun kanssa. Ikävää, mutta näin se todennäköisesti on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      272
      7836
    2. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1924
    3. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      45
      1475
    4. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      160
      1295
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      62
      1234
    6. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      17
      1001
    7. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      62
      979
    8. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      951
    9. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      932
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      44
      871
    Aihe