Olen alkanut vakavasti harkitsemaan välivuoden pitämistä, riippumasta tämän kevään pääsykokeiden onnistumisesta. Haluaisin erityisesti päästä ulkomaille.
Au pair on suosituin vaihtoehto. Miespuolisena au pairina paikan saaminen olisi todennäköisesti myös hankalampaa. Olen lukenut ympäriinsä myös muista palkallisista ja vapaaehtoisista työmahdollisuuksista eri puolilla, mutta tuntuvat olevan hieman rajoitetut.
Onko teillä kertoa mahdollisia sivustoja, joita en ehkä ole vielä käynyt läpi, jota kautta saisi katsottua avoimia paikkoja? Kaikenlaiset tekosyytkin käyvät, joiden varjolla pääsee pois Suomesta.
Mitä vaihtoehtoja ulkomaille mentäessä
Ror
1
884
Vastaukset
- la chica
Onko sulla nyt Suomessa töitä? Jos on, niin tee duunia nyt niin paljon kuin vain sitä riittää ja säästä rahaa. Kun kassaa on tarpeeksi koossa, voit lähteä vaikka vaan muutamaksikin kuukaudeksi ulkomaille ns. oleskelemaan, vaikka töitä et ko. maasta olisikaan vielä löytänyt. Töitä on todella paljon helpompi löytää paikan päällä. Jos duunia ei löydykään, niin ainakin olet kerännyt muita kokemuksia ulkomailla ollessasi ja parantanut kielitaitoa! :) Itse tein näin ja reilun kahden kuukauden etsinnän jälkeen työpaikka löytyi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2972671Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."782465SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis552205Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj771893- 1251672
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591554- 1371447
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731328Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.881140Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli771114