Mikä ikäraja???

äitiäitiäiti

Tähän kysymykseen toivon eniten vastausta palstan sheriffiltä.
Minkä ikäisen lapsen voi päästää habboon??? Olen itse tullut koneelle katsomaan mitä lapsi tekee ja huomannut että huoneessa puhutaan ihan aikuisten seksiasioita.
Jos vaikka sheriffi voisi neuvoa että mistä vanhemmille voi löytyä neuvoa habon suhteen???

22

2154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fsdfsdfd

      käypä habon kotisivulla ja sieltä vanhempien opas

    • nikita343

      ikäräja on 13 jos haluat että lapsesi menee habboon hänen on totuttava olla välittämättä tai hiljentää "seksijuttujen " puhuja. Ei siihen muuta ratkaisua ole habosta on nykyäänkin tehty jo liian turvallinen esim: unohin mun habboukon saliksen jolla oli aiinakin 15 keristä ja tilasin aktivointilinkin sitä ei tullut koska sähköpostini oli hotmailissa ja en ollut käynyt kyseisellä hahmolla puoleentoista vuoteen eli sinne meni nekin vaivalla keräämät kamat >:(

      • KAKKA-AIVO

        oot vammanen!!!



        mä oon 9.v ja oon habbos on kamaa on keriksii


    • Emppuw

      Ite aloitin jo 8-9 vuotiaana, mutta en älynnyt mitään ! :D

      Nyt olen 12 vuotta, ja oon jääny koukkuun habboon, koska se on niin paras paikka.

      Suosittelen. : )

      • KAKKA1233444

        HABBO ON IHA SURKEE PELI PRO HOTELLI ON PALJON PAREMPI SE ON SUOMALAINEN RETRO HOTELLI PAIKKALLA ON AINA 700-1100 HENKILÖÄ!!! KANTTTII PELATA


      • TUNTEMATON12

        HABBO ON PASKA PAIKKA MEE PRO HOTELLII"!!!!!!!!


    • lue

      Tere! eli maailman HUONOIN netti peli on Habbo Hotel.
      Sivu sinne: www.habbo.fi
      Siellä on erimaankin Habboja, tms..
      Habbo ei ole oikeastaan Peli, vaan ns. ''virtuaali chatti'' aIKA HUONO peli! , . tiimarista. Habbo setelin hinnat: 5E:N setelistä saat 30 kolikkoa. 10E:n setelistä saat 66 kolikkoa ELI KALLISTA!!!!!!!!!!!!!!

      Voit ostella tavaraa sielLä, jne. Voit tehdä myös oman ryhmän, mikä saa olla oma valinta JA MAKSAA USEITA KOLIKKOJA lapset vaan pelaa vaikka sano ett su lapsi pelaa jotain muuta
      sun lapsi voi tuhlata tonnin että sais jotain se on tarkotettu 13 vuotiaille
      eli sun lapsi tuhlaa rahaa sun selän takana

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PELKKÄÄ RAHAN JA AJAN HUKKAUSTA TOI PELI!!!!!!!!!!!!!!!!

    • maksuja?

      onko habbo ihan kokonaan ilmanen vai onko jotain maksuja?siin kyl luki että liity ILMAISEKSI.

    • ÄitiKulta

      Habbo Hotelli on kyllä turvallinen paikka, jos sitä käyttää oikein. Ymmärrän että jotakuta voi ärsyttää, kun ei ole itse HC tai VIP. Muissa hotelleissa on ilmaisia kolikkoja. Ja minusta Habbo Hotelli on kyllä aika kallis, jos haluaa ostaa R-kioskilta tai esimerkiksi Tiimarista kolikkoja. Minusta VIP ja HC voisivat olla ilmaisia ja että joka 15 min tulisi 10 kolikkoa Habbo ukolle. Suosittelen muiden vanhempien tarkastamaan lapsenne tietokone (jos on) niin joka viikko. Minun ihan oma 13v tyttö oli Habbo Hotellissa, ja kuunteli kaikkien seksipuheluita. Eli katsokaa oman lapsenne tai jos olet teini niin ÄLKÄÄ kuunnelko muiden seksijuttuja. Suosittelen!

      • MuruMami

        NIIMPÄ! Minunkin lapseni kuunteli muiden juttuja!! Suosittelen myös!!!


    • jooooooooooooooooooo

      siis oikeesti älkää menkö habboon se lataa viiruksia D: , jos et halua viiruksia niin sitten älä mene haboon !

    • äitikulta

      yhujikolpölkj

    • Faija :)

      Habbo on hyvä paikka jos sitä käyttää oikein. Ei tarvitse pelätä että lapsenne saisi seksuaalisia tietoja sieltä jos opetatte häntä käyttämään habboa oikein. t. 3 lapsen isä :)

    • oon-8v

      oon 8V



      oon 8v ja oon ollu habbos 4 tai 5 ikäsestä asti ja olen antti ja tiedän mikä on sexi ja nussi ja ne ja ne on että mies ja nainen ovat sännyssä ja nussiva ja sexivät

    • vaneeeee

      mää oon 9v ja mul on habbos 5000 kolee

    • 13.w

      Miten voi lunastaa habbo setelit?? Tai aktivoida??

    • Nimimerkki tähän?

      Katalogista eli kaupasta tai sitten hahmon asetukset>kolikot tai jtn sit siel lukee et lunasta kolet ja sellane mihi voi kirjoittaa. :)

      • Nimimerkki tähän?

        Ja Habosta ei tuu viruksii..

        ps. toi Antti on ihan helvetin säälittävän kuulonen :D


    • pyllypää

      suosittelen =)

    • Kannatus.

      Suosittelen, että päästät hänet jo nyt. Jos lapsesi on 8-9 v, päästä se sinne. Koska yli 11 vuotiaat lapset, jotka ovat siellä, varastavat rahaa ostaakseen koleja.

    • Nippe

      Pro hotelli on lopetettu.Habbo on ihan p:stä!

    • Heidianit123

      Kana taisin 9-8 on ihan ok

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      613
      4533
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3499
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      150
      3183
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      168
      2449
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2299
    6. 249
      1839
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1457
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1349
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1340
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1130
    Aihe