Olin taannoin formula matkalla Malesiassa.Monen juopottelu päivän päätteeksi erehdyin riettailemaan jonkun pirihuoran kanssa, ja tietenkin ilman ehkäisyä. Voi helvetti sitä kylmää hikeä mikä pukkasi kun kankkusesta toivuin.No formula kisan jälkeisissä juhlissa matkaan lähti sitten vielä toinen ja humalapäissään asiaa en taas ajatellut pätkääkään eikä kyllä kiinnostanutkaan sillä hetkellä.Mutta lentokone kun oli matkalla takaisin pohjolaan niin siinä kyllä ehti taas miettiä syntyjä syviä.
Pakko oli käydä aids testissä ja tuloksen odottaminen se se vasta extreme laji onkin.Olin aivan varma että olin saanut jonkun kunnon taudin,kun kyseessä oli todella saastaisia naisia.
Eukolle en viitsinyt asiasta mainita, mutta en myöskään harrastanut mitään intiimiä ennenkuin olin varma että tauteja ole.Tietää ne naiset muutenkin mitä näillä matkoilla tehdään.Ihminenhän on eläin, kaikkea naidaan aina kun on mahdollista.
eukko käy silloin tällöin välimeren maissa kaveri porukalla.Tehkööt siellä mitä lystää, mutta niin teen minäkin.ei sinne espanjaan naisporukalla lähdetä aurinkoa ottamaan sehän on selvä.
Heinäkuussa on 3vko Thaimaan matka edessä äijä porukalla.3 viikossa kerkeää hoitamaan niin lukemattoman määrän naisia että eiköhän puolivuotta taas mene mukavasti oman eukon kanssa kotona.
Luulen että jonkun vuoden päästä siirryn kokonaan aasialaisiin naisiin, tai eukko löytää Carloksen kainaloonsa, ja haistattaa vatut meikäläiselle.
Mutta eipä tässä muuta kuin varokaa niitä pirihuoria voivat huumehöyryissään antaa ilman kumia ja kännipäissään sitä ei tule ajatelleeksi.
Hirveä Tuska.
Veijoesso
Essonjohtaja
1
361
Vastaukset
- jatka vaan onanoimistasi
sinulla ei riitä mielikuvituskaan siihen rahamäärään, mitä tarvitaan kuvailemallisellasi matkalla tarvitaan. Mutta, paskan kirjoittamiseen kyllä riittää....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882