Tribuluksen vaikutus

sedu

Aloitin eilen Weiderin Tribuluksen syönnin ja mielenkiinnolla odottelen, josko haluttomuuteen löytyisi apua.

Odotellessa ajattelin kysellä, että millaisia kokemuksia teiltä löytyy Tribuluksen vaikutuksen "alkamisesta".

Tiedän, että nämä ovat pirun yksilöllisiä juttuja (siis miten vaikuttaa tai miten nopeasti), mutta en teekkään mitään tieteellistä tutkimusta vaan puhtaasta mielenkiinnosta huvittaisi tietää keskimääräinen aika, mikä menee Tribuluksen käytön aloittamisesta vaikutusten "huomaamiseen", jos siis aine on vaikuttanut. Millaisia tuntemuksia yms. tulee?

-sEDU

9

3469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikuttanut

Aloitin viime syksynä Tribuluksen syönnin.

Ensin meni kaksi purkillista Optimum:in Tribulusta,
      nyt on purkillinen kohta syöty Bulgarian Tribulusta.

Vielä en ole huomannut muuta vaikutusta, kuin
      lompakko on keventynyt aika reippaasti. No,
      vaikutustahan se on sekin. :-)

Minun mielestä jos Tribuluksessa olis jotakin
      vaikuttavaa ainetta, niin ei sitä ilman
      lääkärin reseptiä sais myydäkkään.

• jpp

Sinkin puute laske testotasoja.
      Itse aloitin syömään pari kelasin sinkki-tabua päivässä.
      Vaikutusta huomattavissa, ei mitään järkyttävää mutta selvästi havaittavissa.

• koke

Itse olen käyttänyt eri merkkisiä tribuluksia käydessäni kuntosalilla.Ottaessani mdy:n tribulusta oli vaikeaa pitää vehkeet kurissa,mutta tribulus optimum tuntui vievän halut kokonaan.

• HMM

Ei sitä huomaa mitenkään nopeasti. Pikkuhiljaa alkaa vaan halut lisääntymään. Halujen lisääntyminen on ainakin minulla liikkunut linjalla haluttaa normaalisti-panettaa ihan helvetisti koko ajan.

Mistä muuten ostit tribuluksesi ?

• ernest

Liikaakaan ei kai pidä ottaa... yksi 650 mg:n tabletti varmaan riittää päivässä vaikka purkin kyljessä lukee kaksi päivässä.
      Vai voiko tuo alla oleva pitää sittenkään paikkaansa? Myös on ohjeita, että vuorotellaan eli esim. 3 viikkoa käyttöä ja sitten yksi väliviikko.

http://www.actionlove.com/cases/case8699.htm

Case Study: Side effects of loading too much Ttibulus Terrestris: Too much sex for sexual orgasm! Reader: 12/11/1999>
      Im 22 years old, and I take 50 pils of Tribulus Terrestris during summer. But now, I have the impression that me libido have verry decline. Its normale for my age or is the result of the side effect of the Ttibulus Terrestris?? Tribulus Terrestris can reduce the testiculs? Tanks a lot! and scuse for my englih cause im I speake french.........Tanks Dr. Lin:12/12/1999>
      Tribulus Terrestris made you become very horny and have more sex and ejaculation. As a result, you have become sexual exhausted and impotent.
      Young men in their 20's should not take products containing Tribulus Terrestris over 300 mg.
      Alternating ViaGrowth-I/Fibra and ViaGrowth-II/Fibra for one month will fully restore your sexual function.
      /mail/herbform.htm
      The cost per day for both package are almost the same.

• KKKKKKKKK

Itse olen ottanut jopa 4 kapselia päivässä ilman mitään negatiivisia sivuvaikutuksia.

• sedu
        KKKKKKKKK kirjoitti:

Itse olen ottanut jopa 4 kapselia päivässä ilman mitään negatiivisia sivuvaikutuksia.

Mitäs positiivisia vaikutuksia olet huomannut? Itsellä ei 3 x Weiderin Tribulusta oikein suuresti vaikuta joten ajattelin kasvattaa määrän 4:ään pilsuun päivässä.

• KKKKK
        sedu kirjoitti:

Mitäs positiivisia vaikutuksia olet huomannut? Itsellä ei 3 x Weiderin Tribulusta oikein suuresti vaikuta joten ajattelin kasvattaa määrän 4:ään pilsuun päivässä.

Kyllähän se panettaa, mutta parempiakin tribuluksia olen kokeillut. Bulgarian tribulus oli parempaa ja seuraavaksi ajattelin kokeilla Endotestiä.

• ernesti
        KKKKKKKKK kirjoitti:

Voi olla että jos on jo vanhempi tai muutoin testosteronin tuotto ollut huonompi, pitäisi aloittaa varmuuden vuoksi pienemmällä määrällä... tai en mää tiedä, kun en ole lääketiedettä opiskellut. Mutta mä siis otan itse 650 mg:n tabuja alkuun max. yhden päivässä varmuuden vuoksi ja pidän välipäiviäkin, sillä netissä oli tuollaisiakin annostusohjeita.
        --ernesti, 40v, hitaasti hyvä tulee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2771
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1539
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      1016
    5. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      987
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      934
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      913
    8. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      898
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      839
    Aihe