Ensimmäistä talvea asutaan ostamassamme omakotitalossa.
Kävin tänään välikatolla ja huomasin lunta sataneen sinne.Ilmeisesti tullut tuulen ja tuiskun mukana,harjan kohdalla villojen päällä jonkin verran,putsasin enimmät pois.
Onko kovinki haitallista,ilmeisesti satanut kyllä muinakin talvina.
Kuivuuko kesän aikana aina,vai meneekö villat pikku hiljaa pilalle?
Mitään kosteusvaurioita ei ole näkynyt.
Talo rakennettu 1980,katto kuitusementtikate(vartti)aluskatetta ei ole.
Mitäkös teen,vai teenkö mitään?
Lunta välikatolla
4
2584
Vastaukset
- raksaaja
mutta jos viitsit niin vois jottain tehhä, ei lumi kuulu sinne välikatolle, se lisää hiukan kosteuskuormaa, kuitenkin.
Onko hyttysverkkoja päätykomion tuuletusraoissa?
Semmoinen vois auttaa lumen tuloonkin.
Samaten räystäällä, jos räystäältäkin tuppaa lumipuuteri nousemaan. Mutta sinne räystäälle ei välttämättä jälkeenpäin pääse hyttysverkkoja laittamaan.- kuhan kysyn
Niin lunta tullu vain harjan kohdalta,kaikki näyttää ehjältä kyllä.
- harjan
kuhan kysyn kirjoitti:
Niin lunta tullu vain harjan kohdalta,kaikki näyttää ehjältä kyllä.
kannattaa käyttää tiivistettä.Ehdottomasti
kannattaa laittaa harja tiiviste.Osta semmoista
liimattavaa ,turpoavaa tiivistettä jota tulee esim.Ormax tiilikaton mukana jiireihin.
Ei mene lumi tai roskat ja on helppo laittaa.
- Jape
Mulla on sama homma. Mutta tuli vesi sisälle asti.Huoneessa haisee kuin kissanpissalle. Remontti edessä. Vai mitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265