Mitä teet, kun saat postisssa kuoren, jonka sisältä paljastuu nippu, yleensä 10 kpl., arpoja, jotka sinua pyydetään ostamaan siten, että maksat niistä määrätyn summan, useimmiten 20-25 euroa, tilisiirtona määrätylle tilille? - Halutessasi voit palauttaa arvat takaisin.
Voitoista puolet on arvoltaan alle 5 euroa ja ehkä 2,5 prosenttia yli 10 euroa.
Niitä tulee enemmän kuin tarpeeksi. Joskus palautin niitä, mutta en vaivaudu siihen enää. Avaan yleensä arvat ja tavallisesti niistä löytyy yksi keskimäärin euron arvoinen "voitto".
En maksa mitään enkä peri voittoa, vaan vien "arvat" paperijätteeseen. Ilmeisesti järjestelmä kannattaa arpajaisten järjestäjille, vaikka moni menetteleekin kanssani samalla tavalla.
pakkoarpajaiset
4
128
Vastaukset
- aina palauttanut
Sain yhteen aikaan diabetesliiton arpoja myytäväksi. Palautin ne aina ja ainakaan enää ei tule. En sitten tiedä, ovatko lopettaneet arpojen lähettämisen. Minusta on tosi törkeää, että niitä yleensä lähetetään noin vain. Lain mukaanhan niitä ei tarvitsisi kai palauttaa, kun niitä ei ole tilannutkaan. Minä olen palauttanut sen takia, että jos jäsenenä olen jotenkin sitoutunut siihen, että lähettelevät myytäväksi.
ja heitän pesään, silti niitä aina silloin tällöin tulee.
Joskus maksan ja lunastan voiton,
yleensä se voitto tulee aika kalliiksi!- liitostani
asiaa, minua neuvottiin panemaan arvat roskiin.
Ei tarvitse edes palauttaa. - Pirre*
roskiin vaan, en lähettele takaisin, - sama huonon omantunnon korttien kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 524528
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1494187- 673832
- 1253790
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans433615Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe773453- 983021
- 542875
- 252696
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142394