Aloe Vera - onko kokemusta?

Mie vaan

Onko kellään kokemusta Aloe Vera juoman,geelin,voiteiden ym käytöstä?
Olen kokeilemassa forever living tuotteita ja haluaisin tietää onko olo parempi, onx auttanu johonki tiettyyn vaivaan?
Kirjoitelkaa!

21

16088

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä.

      kyllä se juoma toimii, mutta maustamaton on helvetin pahan makuista...
      kävi niin että aluksi oireet pahenivat kahden viikon ajan ja sitten hävisivät melkein kokonaan.

      • mie vaan

        Millaisiin vaivoihin otat aloe veraa juomaa?
        Oletko käyttänyt muita Forever living tuotteita?
        Geeliä,vitamiinejä,voiteita ym..


      • Anonyymi

    • Kalervo

      Jäävi olen sanomaan koska markkinoin "hyvänmakuista" geelijuomaa, niistä fel juomista ja voiteista en pidä.
      [email protected] osoitteesta voi kysellä tätä hyvänmakuista juomaa

      • mie vaan

        Miten markkinoit??
        Verkosto vai???
        Kerro lisää tuotteistasi!


      • .........
        mie vaan kirjoitti:

        Miten markkinoit??
        Verkosto vai???
        Kerro lisää tuotteistasi!

        siinähän oli se sähköpostiosoite...


    • Aloe rules!!

      Tuotteet ovat todella hyviä, meillä niitä käyttää koko perhe, ja myyn itse FLP:n tuotteita ja ostajien käyttökokemukset ovat olleet pelkästään positiivisia! Tuotteita on "joka vaivaan" ja niillä on 90 pv:n tyytyväisyystakuu, joten kokeilu on suositeltavaa!!

      • kiinnostunut

        olen kiinnostunt aleo verasta luontaistuote kaupan tuotteen tuntuu että on humpuukia mistä saisi kunnon tuotetta


      • Aloe rules !!
        kiinnostunut kirjoitti:

        olen kiinnostunt aleo verasta luontaistuote kaupan tuotteen tuntuu että on humpuukia mistä saisi kunnon tuotetta

        Ainakin flp:n tuotteita saa vain jälleenmyyjiltä tilaamalla. JOs kiinnostaa niin laita postia osoitteeseen [email protected] =) !
        Ollaan kuulolla!!


      • aloe
        Aloe rules !! kirjoitti:

        Ainakin flp:n tuotteita saa vain jälleenmyyjiltä tilaamalla. JOs kiinnostaa niin laita postia osoitteeseen [email protected] =) !
        Ollaan kuulolla!!

        Voisitteko ystävällisesti kertoa, mihin vaivoihin tuo auttaa? Esim. onko huuliherpekseen mitään apua? Jos on, niin missä muodossa pitäisi aloeta käyttää?


      • miia
        aloe kirjoitti:

        Voisitteko ystävällisesti kertoa, mihin vaivoihin tuo auttaa? Esim. onko huuliherpekseen mitään apua? Jos on, niin missä muodossa pitäisi aloeta käyttää?

        Tässä lainaus omista myyntiesitteistämme:
        "Palkittu internet sivu www. wissen.de kirjoittaa: Lehtien tehoa voi verrata kotiapteekkiin. Kasvin mehu auttaa pieniin haavoihin tai hiertymiin, palohaavoihin, auringon polttamiin, vatsakipuun ja akuuttiin akneen. Myös kohonnutta verenpainetta, kolestrolia voidaan tohtoroida. www.wissen.de internet –sivujen mukaan Aloe Vera on antibakteeristen vaikutuksensa ansiosta luonnon oma laajakaistaterapeutti, joka auttaa tulehdusperäisissä sairauksissa ja samanaikaisesti vahvistaa vastustuskykyä."

        Edustan erästä toista suoramyyntikonseptia, joka myy aloe vera - tuotteita. Myös eläimille. Voit(-te) kysellä lisää: [email protected]

        Mahdollista ryhtyä myös itse aloe vera - tuotteiden jälleenmyyjäksi.


      • maksaläiskikäs
        miia kirjoitti:

        Tässä lainaus omista myyntiesitteistämme:
        "Palkittu internet sivu www. wissen.de kirjoittaa: Lehtien tehoa voi verrata kotiapteekkiin. Kasvin mehu auttaa pieniin haavoihin tai hiertymiin, palohaavoihin, auringon polttamiin, vatsakipuun ja akuuttiin akneen. Myös kohonnutta verenpainetta, kolestrolia voidaan tohtoroida. www.wissen.de internet –sivujen mukaan Aloe Vera on antibakteeristen vaikutuksensa ansiosta luonnon oma laajakaistaterapeutti, joka auttaa tulehdusperäisissä sairauksissa ja samanaikaisesti vahvistaa vastustuskykyä."

        Edustan erästä toista suoramyyntikonseptia, joka myy aloe vera - tuotteita. Myös eläimille. Voit(-te) kysellä lisää: [email protected]

        Mahdollista ryhtyä myös itse aloe vera - tuotteiden jälleenmyyjäksi.

        Auttaako maksaläiskiin ja paljonko maksaa??


      • Mituka
        aloe kirjoitti:

        Voisitteko ystävällisesti kertoa, mihin vaivoihin tuo auttaa? Esim. onko huuliherpekseen mitään apua? Jos on, niin missä muodossa pitäisi aloeta käyttää?

        tuo flp:n huulirasva on tosi hyvä huuliherpekseen!! ite oon käyttäny huulirasvaa nyt kolme kuukautta ei oo yhtään kertaa herpestä tullut. Että uskon kyllä tuohon enkä enää huulirasvasta luovu =) !
        Kysy lisää [email protected] =)


      • ennihelina
        kiinnostunut kirjoitti:

        olen kiinnostunt aleo verasta luontaistuote kaupan tuotteen tuntuu että on humpuukia mistä saisi kunnon tuotetta

        Mulla on sellaisia tuotteita..Kysy lisää, jos kiinnostaa.
        [email protected]


      • Hyvinvointi & EkoSho
        kiinnostunut kirjoitti:

        olen kiinnostunt aleo verasta luontaistuote kaupan tuotteen tuntuu että on humpuukia mistä saisi kunnon tuotetta

        Laadullisesti korkealuokkaisia Aloe vera- tuotteista voi kysyä suoraan email osoitteesta [email protected] ps. jos esim. geelijuoman "karvas" maku tulee aloinista jota ei laadukkaissa tuotteissa juurikaan ole.


      • x-huuliherpes
        aloe kirjoitti:

        Voisitteko ystävällisesti kertoa, mihin vaivoihin tuo auttaa? Esim. onko huuliherpekseen mitään apua? Jos on, niin missä muodossa pitäisi aloeta käyttää?

        "onko huuliherpekseen mitään apua?"

        Minä jouduin käyttämään vuosikaudet Zovirax voidetta 3 - 4 kertaa vuodessa huuliherpeksen hoitoon. Aloe Vera geeli helpotti kutinaan mutta mut ei siitä muuta hyötyä ollut..
        Vuonna -98 join ensimmäisen pullon nonimehua ja sen jälkeen ei ole huuliherpes puhjennut.

        Viimevuonna kokeilin Aloe Vera juomaan, jonka piti olla parasta, mutta vajaa puolipulloa päätyi lopulta viemäriverkostoon. Auringon polttamalle iholle Aloe Vera on hyvä, mutta sisäisesti käytettynä ei sovi minulle. Ilmeisesti tiedän myös syyn, lukekaa tutkija Peter D. Adamon kirjoja.


    • tuutikki

      juu kokemuksia on ja rasvoja, geelejä myy myös oriflame ja näitä myy vaan yhteys henkilöt.
      ota yhteyttä jos kiinnostaa [email protected]

    • piia

      Hei!Kaikkien muitten edustajia löytyi,muttei sen mitä minä myyn.Eli meiltäkin löytyy esim.aloe vera geeli ja-juoma.Aloe:a voi käyttää niin ulkoisesti kuin sisäisesti,mehu tehokas apu esim hiivasyndrooman hoidossa.Käy suoliston,reuman,astman yms hoidossa.Käy myös lapsille.Edistää vatsahaavan parantumista.Tässä pieni osa käytöstä...
      minulta voit kysellä lisää[email protected]

    • asdadsd

      Kuulemma aloe vera juoma aiheuttaa syöpää, lisätietoja googlesta englannin kielellä. :)

    • herraosturt

      Flp on jostain sieltä syvältä, kokeile meidän Dermatestin testaamia hunaja ja nokkos juomia

    • inonotus_obliquus

      Suosittelen ostamaan Aloe vera kasvin ja käyttämään siitä lehtiä. Lehtiä voi katkoa tarpeen mukaan syötäväksi tai suoraan iholle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe