Oulun Ase Kempele

Onko muilla kokemuksia Oulun Aseesta Kempeleestä (Zeppelin), millainen paikka on asioida?

Vaikuttaa aika epäluotettavalta paikalta kun yritin käydä joskus siellä ja liikkeen olisi pitänyt olla auki, mutta kalterit olivat ovessa. Luulin erehtyneeni aukioloajoista, mutta viereisessä kahvilassa sanoivat että se paikka on auki ihan milloin sattuu.

Kävin nettisivuilla katsomassa mitä ko. paikasta voisi löytää mutta nettisivut ovat surkeat. Mitään tietoa, mitä liike myy, ei löydy. Liike mainostaa Tikkaa, Sakoa, Lapuaa yms, mutta esimerkiksi patruunavalikoimaa ei löydy, eikä kyllä aseistakaan ole listaa.
Ilmoita

kunhan ite on oven ulkopuolella.
1 VASTAUS:
Sinä ottaa leipä viila sisäpuoli leivottuna, jos pelkää sisäpuoli lukittuna.
+Lisää kommentti
Jos haluat tulla huijatuksi niin mene sinne.
Ilmoita
Aivan tolkunmies kauppias on.Olen tehnyt kauppoja,joskus jäänyt tekemättä.
Ilmoita
Viime la olisin mennyt aseksupoille vähän ennen klo 13. Kauppaa kiinni, eikä mitään lappua ovella. Klo 1400 olisi pitäny olla auki.. tais jäädä kaupat tekemättä.
Ilmoita
eipä ollu taaskaan auki. Toukokuu 2016. Lappu ovella avataan lauantaina. En mee enää ikinä.
Ilmoita
21.9.2016, klo 10:07 olen ovella. Ovessa ja netissä lukee, että kymmeneltä aukeaa. Eihän siellä ketään olen. Pitäkööt tunkkinsa kerta ei raha kelpaa.
Ilmoita
Koputitko kolme pitkää ja kaksi lyhyttä, silloin tulee avaaja.
Ilmoita
Erinomainen ja asiantunteva kauppa. Hommasi minulle puuttuvan varaosan maailman ääristä!!! Tosi auttavaista porukkaa. Kiitos Oulun Ase!
Ilmoita
Hyvä liike, kaks asetta oon ostanu ja yhen kiikarin. Ei tarvi maksaa kiskurihintaa vaan aina on saanu markkinoiden halvimpaan hintaan :)
1 VASTAUS:
Oon jo parina vuonna kysellyt kiekko patruunoiden perään, kerran ovat vastanneet sähköpostiin ja puhelimeen eivät ikinä. Surkeaa palvelua
+Lisää kommentti
hyvä liike hyvä palvelu tuli ase kaupat tehtyä oulun ase.
2 VASTAUSTA:
Ketä enää kiinnostaa. Löytyy halvempiakin paikkoja.
Teki aikaisemmin yksin ja sairasteli. Nykyään kaksi henkilöä ja kauppa ollut hyvi auki. Nettikauppa ok ja facebook-sivu myös. Olen ruvennut taas käymään ja homma pelaa. Ei ole kyllä kalis ainakaan aseiden ja kiikareiden osalta. Lisäksi nobelsportin patruunat on edullisia. Ressuaseeseen halpoja barnaul-patruunoita.

Minulle hommasi sellaisia patruunoita, mitä tarvitsin. Eipähän tarvi tilata.
+Lisää kommentti
Loistava palvelu, aina oon saanut mitä onn hakenut! Ostanut useita aseita ja patruunoita en muualta hae!
Kiitos Risto ja Mikko
2 VASTAUSTA:
Minua tämä kauppias onnistui huijaamaan. Olen ostanut 2 asetta ja viimeisen kohdalla onnistui huijaamaan minua. Nyt ostin kolmannen aseen muualta. Vältä tätä kauppaa.
Miten huijasi? Jos et saanut mitä halusit, niin kauppias on vastuussa siitä. Kaupan voi purkaa.
+Lisää kommentti
Olin ostamassa haulikkoa, niin myikin minulle ilmakiväärin!
1 VASTAUS:
Tyhmä saa toki olla se ei ole mitenkään moitittavaa, mutta ei sitä kaikille kannata kertoa.
+Lisää kommentti
Hyviä pyssyjä oon saanu millä voi ampuu hottentottia.
Ilmoita
Erittäin ystävällinen ja asiantunteva yrittäjä. Suosittelen.
Ilmoita
Huonoa palvelua. Tein sähköpostitse tarjouksen käytetystä kivääristä (-50€) listahinnasta. Alkoi vittuilemaan jollakin venäjän murteella. Ostin muualta!
Ilmoita
Kerran olen käynyt ko. liikkeessä. Samalla ensimmäisen ja viimeisen kerran. En suosittele kenellekään.
1 VASTAUS:
Hyvät ystävät, kysymys asetettiin vuosia sitten. Älkää viitsikö nostaa tätä yhä uudestaan ja uudestaan esille. Asiassa ei ole mitään uutsarvoa, joka poikkeaisi mitenkään alan liikkeiden toimintatavoista.
+Lisää kommentti
Aselakeja pitää muuttaa, kaikille pöhköille niitä on näköjään annettu?
1 VASTAUS:
Se on myös valitettavaa, että kaikki pöhköt pääsevät tänne kirjoittelemaan...
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Oulun Ase Kempele

Onko muilla kokemuksia Oulun Aseesta Kempeleestä (Zeppelin), millainen paikka on asioida?

Vaikuttaa aika epäluotettavalta paikalta kun yritin käydä joskus siellä ja liikkeen olisi pitänyt olla auki, mutta kalterit olivat ovessa. Luulin erehtyneeni aukioloajoista, mutta viereisessä kahvilassa sanoivat että se paikka on auki ihan milloin sattuu.

Kävin nettisivuilla katsomassa mitä ko. paikasta voisi löytää mutta nettisivut ovat surkeat. Mitään tietoa, mitä liike myy, ei löydy. Liike mainostaa Tikkaa, Sakoa, Lapuaa yms, mutta esimerkiksi patruunavalikoimaa ei löydy, eikä kyllä aseistakaan ole listaa.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta