Onko muilla kokemuksia Oulun Aseesta Kempeleestä (Zeppelin), millainen paikka on asioida?
Vaikuttaa aika epäluotettavalta paikalta kun yritin käydä joskus siellä ja liikkeen olisi pitänyt olla auki, mutta kalterit olivat ovessa. Luulin erehtyneeni aukioloajoista, mutta viereisessä kahvilassa sanoivat että se paikka on auki ihan milloin sattuu.
Kävin nettisivuilla katsomassa mitä ko. paikasta voisi löytää mutta nettisivut ovat surkeat. Mitään tietoa, mitä liike myy, ei löydy. Liike mainostaa Tikkaa, Sakoa, Lapuaa yms, mutta esimerkiksi patruunavalikoimaa ei löydy, eikä kyllä aseistakaan ole listaa.
Oulun Ase Kempele
43
10690
Vastaukset
- meikäläistä ainakaan
kunhan ite on oven ulkopuolella.
- Ex nixman Sigfried
Sinä ottaa leipä viila sisäpuoli leivottuna, jos pelkää sisäpuoli lukittuna.
- jahti_mies
Jos haluat tulla huijatuksi niin mene sinne.
- Alanmiäs
Aivan tolkunmies kauppias on.Olen tehnyt kauppoja,joskus jäänyt tekemättä.
- seppoo2
Viime la olisin mennyt aseksupoille vähän ennen klo 13. Kauppaa kiinni, eikä mitään lappua ovella. Klo 1400 olisi pitäny olla auki.. tais jäädä kaupat tekemättä.
- huntte
eipä ollu taaskaan auki. Toukokuu 2016. Lappu ovella avataan lauantaina. En mee enää ikinä.
- Ärtynyt
21.9.2016, klo 10:07 olen ovella. Ovessa ja netissä lukee, että kymmeneltä aukeaa. Eihän siellä ketään olen. Pitäkööt tunkkinsa kerta ei raha kelpaa.
- koodiakoputukseen
Koputitko kolme pitkää ja kaksi lyhyttä, silloin tulee avaaja.
- Varaosamies
Erinomainen ja asiantunteva kauppa. Hommasi minulle puuttuvan varaosan maailman ääristä!!! Tosi auttavaista porukkaa. Kiitos Oulun Ase!
- Ananananana
Hyvä liike, kaks asetta oon ostanu ja yhen kiikarin. Ei tarvi maksaa kiskurihintaa vaan aina on saanu markkinoiden halvimpaan hintaan :)
- Ampuja123
Oon jo parina vuonna kysellyt kiekko patruunoiden perään, kerran ovat vastanneet sähköpostiin ja puhelimeen eivät ikinä. Surkeaa palvelua
- Anonyymi
Yhden Tikka t3x n olen ostanut ja myös jopa alle markkinahinnan. Tyytyväinen olen.
Nimimerkki Tikkamies
- kajaani
hyvä liike hyvä palvelu tuli ase kaupat tehtyä oulun ase.
- kouvola
Ketä enää kiinnostaa. Löytyy halvempiakin paikkoja.
- Seppo123
Teki aikaisemmin yksin ja sairasteli. Nykyään kaksi henkilöä ja kauppa ollut hyvi auki. Nettikauppa ok ja facebook-sivu myös. Olen ruvennut taas käymään ja homma pelaa. Ei ole kyllä kalis ainakaan aseiden ja kiikareiden osalta. Lisäksi nobelsportin patruunat on edullisia. Ressuaseeseen halpoja barnaul-patruunoita.
Minulle hommasi sellaisia patruunoita, mitä tarvitsin. Eipähän tarvi tilata.
- Tmjh
Loistava palvelu, aina oon saanut mitä onn hakenut! Ostanut useita aseita ja patruunoita en muualta hae!
Kiitos Risto ja Mikko- Haulikkomies
Minua tämä kauppias onnistui huijaamaan. Olen ostanut 2 asetta ja viimeisen kohdalla onnistui huijaamaan minua. Nyt ostin kolmannen aseen muualta. Vältä tätä kauppaa.
- faktatkehiin
Miten huijasi? Jos et saanut mitä halusit, niin kauppias on vastuussa siitä. Kaupan voi purkaa.
- Haulikkomies
Olin ostamassa haulikkoa, niin myikin minulle ilmakiväärin!
- eityhmä
Tyhmä saa toki olla se ei ole mitenkään moitittavaa, mutta ei sitä kaikille kannata kertoa.
- Hottentotti.pumpum
Hyviä pyssyjä oon saanu millä voi ampuu hottentottia.
- tyytyväinen
Erittäin ystävällinen ja asiantunteva yrittäjä. Suosittelen.
- SamiM75
Huonoa palvelua. Tein sähköpostitse tarjouksen käytetystä kivääristä (-50€) listahinnasta. Alkoi vittuilemaan jollakin venäjän murteella. Ostin muualta!
- Einari72
Kerran olen käynyt ko. liikkeessä. Samalla ensimmäisen ja viimeisen kerran. En suosittele kenellekään.
- annamunkaikkikestää
Hyvät ystävät, kysymys asetettiin vuosia sitten. Älkää viitsikö nostaa tätä yhä uudestaan ja uudestaan esille. Asiassa ei ole mitään uutsarvoa, joka poikkeaisi mitenkään alan liikkeiden toimintatavoista.
- Sibboo
Aselakeja pitää muuttaa, kaikille pöhköille niitä on näköjään annettu?
- valittelija
Se on myös valitettavaa, että kaikki pöhköt pääsevät tänne kirjoittelemaan...
- Anonyymi
Oulun Ase kuuluu ammatitaidoltaan ja tietämykseltään kolmen parhaan aseliikkeen joukkoon Suomessa. Eipä näitä nettivikiari-kiikari firmoja näy kansainvälisillä messuilla, eikä muuta osata myydä, kuin halpaa trap/skeet paukkua, eikä siitäkään taida kauppialle jäädä yhtään mitään.
Ja olipa mukava taas käydä Oulun Aseessa, jossa oli useiden laatumerkkien tehtaanedustajat paikalla esittelemässä uutuuksiaan.
Kiitos Oulun Ase ja jatkakaa samaa hyvää linjaa.
- Anonyymi
Huonoa palvelua. Tavaraa ei saa edes etukäteen tilaamalla. Omakohtaista kokemusta on.
- Anonyymi
Olen saanut hyvää ja ASIANTUNTEVAA palvelua.
- Anonyymi
Hyvillä osari ehdoilla möi pojalle haulikon...loistavaa kaupan tekoa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvillä osari ehdoilla möi pojalle haulikon...loistavaa kaupan tekoa...
Ostin kaksi asetta , ystävällistä ja huippu palvelua, en osta enää muualta metsästys tarvikkeita
- Anonyymi
kävin vuosia sitten. töykeää käytöstä.
onneksi muualtakin saa paukut ja pilkkisyötit.- Anonyymi
kysyin kerran onko onkimatoja myynnissä, niin alkoi huutamaan kaikkien kuullen ettei ole
matoja.
- Anonyymi
Ostin uuden steiner ranger 6 käteis rahalla.
Niin en saanut kuittia,sanoo että ensikerralla kolmesti olen Riston luona käynyt ja aina sama
virsi.Tapahtui syyskuu 2022.- Anonyymi
Ostaja aina väärässä. Muuten hyvä kauppa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostaja aina väärässä. Muuten hyvä kauppa
Juuri näin
- Anonyymi
Koittanut 2 viikkoa puhelimella ja sähköpostilla tavoittaa Oulun Ase yritystä ostohousut jalassa kun myynnissä on ase jonka haluasin ostaa. Nettisivulla voi kyllä kyseisen aseen tilata, mutta ei ole edes aseen kaliiberia. Tyhjän saa pyytämättäkin. Suosittelen jättämään tällaisen "yrityksen" palvelut väliin. Aseen ostin pks alueen alan nettikaupasta. Olisiko niin, että yritys Oulun Ase on loppunut ja sivusto on jäänyt nettiin.
- Anonyymi
Omistaja ihan täysi sutki ja olenkin laittanut koko paikan totaalisesti boikottiin.
- Anonyymi
Huijari ei kuitti. Käärii käteisrahat taskun.
- Anonyymi
on mutta alkaako pikkusta pierettää
- Anonyymi
Törkeä käytös .yritin ostaa tikka t3x.
Ruotolle piti mennä siellä ei paasattu. - Anonyymi
Nyt on mukava käydä tekemässä hyviä kauppoja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947296- 1723741
- 533269
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2362421- 482135
- 411988
- 471879
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?251852- 601768
- 191753