Oulun Ase Kempele

NiFa1

Onko muilla kokemuksia Oulun Aseesta Kempeleestä (Zeppelin), millainen paikka on asioida?

Vaikuttaa aika epäluotettavalta paikalta kun yritin käydä joskus siellä ja liikkeen olisi pitänyt olla auki, mutta kalterit olivat ovessa. Luulin erehtyneeni aukioloajoista, mutta viereisessä kahvilassa sanoivat että se paikka on auki ihan milloin sattuu.

Kävin nettisivuilla katsomassa mitä ko. paikasta voisi löytää mutta nettisivut ovat surkeat. Mitään tietoa, mitä liike myy, ei löydy. Liike mainostaa Tikkaa, Sakoa, Lapuaa yms, mutta esimerkiksi patruunavalikoimaa ei löydy, eikä kyllä aseistakaan ole listaa.

42

9646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meikäläistä ainakaan

      kunhan ite on oven ulkopuolella.

      • Ex nixman Sigfried

        Sinä ottaa leipä viila sisäpuoli leivottuna, jos pelkää sisäpuoli lukittuna.


    • jahti_mies

      Jos haluat tulla huijatuksi niin mene sinne.

    • Alanmiäs

      Aivan tolkunmies kauppias on.Olen tehnyt kauppoja,joskus jäänyt tekemättä.

    • seppoo2

      Viime la olisin mennyt aseksupoille vähän ennen klo 13. Kauppaa kiinni, eikä mitään lappua ovella. Klo 1400 olisi pitäny olla auki.. tais jäädä kaupat tekemättä.

    • huntte

      eipä ollu taaskaan auki. Toukokuu 2016. Lappu ovella avataan lauantaina. En mee enää ikinä.

    • Ärtynyt

      21.9.2016, klo 10:07 olen ovella. Ovessa ja netissä lukee, että kymmeneltä aukeaa. Eihän siellä ketään olen. Pitäkööt tunkkinsa kerta ei raha kelpaa.

    • koodiakoputukseen

      Koputitko kolme pitkää ja kaksi lyhyttä, silloin tulee avaaja.

    • Varaosamies

      Erinomainen ja asiantunteva kauppa. Hommasi minulle puuttuvan varaosan maailman ääristä!!! Tosi auttavaista porukkaa. Kiitos Oulun Ase!

    • Ananananana

      Hyvä liike, kaks asetta oon ostanu ja yhen kiikarin. Ei tarvi maksaa kiskurihintaa vaan aina on saanu markkinoiden halvimpaan hintaan :)

      • Ampuja123

        Oon jo parina vuonna kysellyt kiekko patruunoiden perään, kerran ovat vastanneet sähköpostiin ja puhelimeen eivät ikinä. Surkeaa palvelua


      • Anonyymi

        Yhden Tikka t3x n olen ostanut ja myös jopa alle markkinahinnan. Tyytyväinen olen.
        Nimimerkki Tikkamies


    • kajaani

      hyvä liike hyvä palvelu tuli ase kaupat tehtyä oulun ase.

      • kouvola

        Ketä enää kiinnostaa. Löytyy halvempiakin paikkoja.


      • Seppo123

        Teki aikaisemmin yksin ja sairasteli. Nykyään kaksi henkilöä ja kauppa ollut hyvi auki. Nettikauppa ok ja facebook-sivu myös. Olen ruvennut taas käymään ja homma pelaa. Ei ole kyllä kalis ainakaan aseiden ja kiikareiden osalta. Lisäksi nobelsportin patruunat on edullisia. Ressuaseeseen halpoja barnaul-patruunoita.

        Minulle hommasi sellaisia patruunoita, mitä tarvitsin. Eipähän tarvi tilata.


    • Tmjh

      Loistava palvelu, aina oon saanut mitä onn hakenut! Ostanut useita aseita ja patruunoita en muualta hae!
      Kiitos Risto ja Mikko

      • Haulikkomies

        Minua tämä kauppias onnistui huijaamaan. Olen ostanut 2 asetta ja viimeisen kohdalla onnistui huijaamaan minua. Nyt ostin kolmannen aseen muualta. Vältä tätä kauppaa.


      • faktatkehiin

        Miten huijasi? Jos et saanut mitä halusit, niin kauppias on vastuussa siitä. Kaupan voi purkaa.


    • Haulikkomies

      Olin ostamassa haulikkoa, niin myikin minulle ilmakiväärin!

      • eityhmä

        Tyhmä saa toki olla se ei ole mitenkään moitittavaa, mutta ei sitä kaikille kannata kertoa.


    • Hottentotti.pumpum

      Hyviä pyssyjä oon saanu millä voi ampuu hottentottia.

    • tyytyväinen

      Erittäin ystävällinen ja asiantunteva yrittäjä. Suosittelen.

    • SamiM75

      Huonoa palvelua. Tein sähköpostitse tarjouksen käytetystä kivääristä (-50€) listahinnasta. Alkoi vittuilemaan jollakin venäjän murteella. Ostin muualta!

    • Einari72

      Kerran olen käynyt ko. liikkeessä. Samalla ensimmäisen ja viimeisen kerran. En suosittele kenellekään.

      • annamunkaikkikestää

        Hyvät ystävät, kysymys asetettiin vuosia sitten. Älkää viitsikö nostaa tätä yhä uudestaan ja uudestaan esille. Asiassa ei ole mitään uutsarvoa, joka poikkeaisi mitenkään alan liikkeiden toimintatavoista.


    • Sibboo

      Aselakeja pitää muuttaa, kaikille pöhköille niitä on näköjään annettu?

      • valittelija

        Se on myös valitettavaa, että kaikki pöhköt pääsevät tänne kirjoittelemaan...


      • Anonyymi

        Oulun Ase kuuluu ammatitaidoltaan ja tietämykseltään kolmen parhaan aseliikkeen joukkoon Suomessa. Eipä näitä nettivikiari-kiikari firmoja näy kansainvälisillä messuilla, eikä muuta osata myydä, kuin halpaa trap/skeet paukkua, eikä siitäkään taida kauppialle jäädä yhtään mitään.
        Ja olipa mukava taas käydä Oulun Aseessa, jossa oli useiden laatumerkkien tehtaanedustajat paikalla esittelemässä uutuuksiaan.
        Kiitos Oulun Ase ja jatkakaa samaa hyvää linjaa.


    • Anonyymi

      Huonoa palvelua. Tavaraa ei saa edes etukäteen tilaamalla. Omakohtaista kokemusta on.

    • Anonyymi

      Olen saanut hyvää ja ASIANTUNTEVAA palvelua.

      • Anonyymi

        Hyvillä osari ehdoilla möi pojalle haulikon...loistavaa kaupan tekoa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvillä osari ehdoilla möi pojalle haulikon...loistavaa kaupan tekoa...

        Ostin kaksi asetta , ystävällistä ja huippu palvelua, en osta enää muualta metsästys tarvikkeita


    • Anonyymi

      kävin vuosia sitten. töykeää käytöstä.
      onneksi muualtakin saa paukut ja pilkkisyötit.

      • Anonyymi

        kysyin kerran onko onkimatoja myynnissä, niin alkoi huutamaan kaikkien kuullen ettei ole
        matoja.


    • Anonyymi

      Ostin uuden steiner ranger 6 käteis rahalla.
      Niin en saanut kuittia,sanoo että ensikerralla kolmesti olen Riston luona käynyt ja aina sama
      virsi.Tapahtui syyskuu 2022.

      • Anonyymi

        Ostaja aina väärässä. Muuten hyvä kauppa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostaja aina väärässä. Muuten hyvä kauppa

        Juuri näin


    • Anonyymi

      Koittanut 2 viikkoa puhelimella ja sähköpostilla tavoittaa Oulun Ase yritystä ostohousut jalassa kun myynnissä on ase jonka haluasin ostaa. Nettisivulla voi kyllä kyseisen aseen tilata, mutta ei ole edes aseen kaliiberia. Tyhjän saa pyytämättäkin. Suosittelen jättämään tällaisen "yrityksen" palvelut väliin. Aseen ostin pks alueen alan nettikaupasta. Olisiko niin, että yritys Oulun Ase on loppunut ja sivusto on jäänyt nettiin.

    • Anonyymi

      Omistaja ihan täysi sutki ja olenkin laittanut koko paikan totaalisesti boikottiin.

    • Anonyymi

      Huijari ei kuitti. Käärii käteisrahat taskun.

    • Anonyymi

      on mutta alkaako pikkusta pierettää

    • Anonyymi

      Törkeä käytös .yritin ostaa tikka t3x.
      Ruotolle piti mennä siellä ei paasattu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      278
      3018
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      78
      1547
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1276
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe