Siis, mahassa juilii aivan tavattomasti, veikkaan että olisi ovulaatio alkamassa tai meneillään... onko teillä tästä kokemusta, aika menkkamaista mahaa oikein polttaa. Menkat ei vielä todellakaan siis tulossa. Kirkasta limaa (anteeksi) tuli tänään.
Oliskohan liian myöhästä yrittää tänä iltana vielä? Onko kellään tietoa että onko oviskivut ovista edeltäviä, vai sen aikana olevaa kipua? ;) Tiedän että nyt menee jutut vähän liian tarkoiksi ehkä, muttakun vauvakuume on kova :)
Kiitos!!
Ovulaatiokipu, miten ajoittaa....?
Onko tietoa??
3
2120
Vastaukset
- en tiedä
mutta limat tulee ennen ovulaatiota. Eikun peittoja heiluttamaan ainakin muutamana päivänä :)
- mulla ainakin
Mulla kipuja saattaa olla muutamia päiviä ennen ovulaatiota, samana päivänä ja joskus jälkeenpäinkin, mutta venyvä lima tulee ennen ovulaatiota. Ja ovis testi näyttää plussaa silloin.
Että siitä vaan yritystä! - ovis-
kivut päivää - puoltatoista ennen oviksia, ja limat tulee kipujen alettua.
Ovis päivänä kivut yleensä loppuu.
Tänään vaan hopihopi vauvantekoon:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511853
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121741Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va351507Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961198- 941195
- 841114
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta354992- 62869
- 49831
- 50816