DNA PARAS...

tuutsi

Taas DNA teki hienot päivitykset...ei aukea ollenkaan. Pari kaveria oli avannut ja saannut jopa auki,tosin kaikki posti hävinnyt. Ammattimies on ammattimies....

8

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiakkaat kärsii

Sama vika täällä Lahdessa. Luulisi, että olisivat edellisestä uudistuksesta jotain oppineet eivätkä enää kokeilisi uusia jippojaan asiakkaiden käytössä olevilla järjestelmillä. Miksi kokeilut pitää tehdä vielä päivä aikaan, kun järjestelmässä on eniten käyttäjiä ja eniten tarvetta toimivalle sähköpostille?

Sitten asiaa koitetaan vielä salata eli ei laiteta mitään tiedotetta sähköpostin kirjautumissivulle (eikä muuallakaan).

Jonkun pikkufirman toiminnassa tällaiset mokan vielä voisi jotenkin ymmärtää, mutta ei DNA:n kokoisessa yrityksessä.

• Upea DNA!

Kyllä kelpaa ihastella DNA:n sähköpostin uutta ilmettä! Ovat itsekin DNA:lla siitä niin ylpeitä etteivät halua vaihtaa takaisin toimivaan sähköpostijärjestelmään. Samaan ei muut pysty!!!

• DNA :(
        Upea DNA! kirjoitti:

Kyllä kelpaa ihastella DNA:n sähköpostin uutta ilmettä! Ovat itsekin DNA:lla siitä niin ylpeitä etteivät halua vaihtaa takaisin toimivaan sähköpostijärjestelmään. Samaan ei muut pysty!!!

Palauttaakaa entinen toimiva järjestelmä. Mieluummin vielä se vanhempi PHNetin aikanen jossa oli paremmat toiminnat ja topimivuus.

Onko kukaan kuullut mitään ennustetta kauanko pitävät mietä sähköpostipimennossa?

• Ovat vaihtaneet myös lähtevän postin palvelimille uudet IPt (83.102.40.13?). Nämä ovat mm. sorbs- ja blars-sulkulistoilla, joten vastaanottajan palvelin voi hylätä postin.

• maaaargh

Ainakaan ei voi lähettää toisille dna sähköpostille. Voi p*rk*l*.

maaaargh kirjoitti:

Ainakaan ei voi lähettää toisille dna sähköpostille. Voi p*rk*l*.

DNA:n sivuilta:

"28.05.2009 11:56 Sähköposti takkuaa

DNA:n webmailissa on ajoittaisia teknisiä häiriöitä, jotka saattavat esimerkiksi estää kirjautumisen. Vikaa korjataan parhaillaan, pahoittelemme sen aiheuttamaa haittaa."

Höm. Webmailin häiriöt estävät muunkin sähköpostin käytön???

Ajoittainen häiriö = 3 kolmattapäivää sähköpostiin kirjautuminen ollut mahdotonta.

Ensin vikaa ei myönnetä. Ja kun se viimein on pakko tunnustaa, vähätellään sitä.

DNA :( kirjoitti:

DNA:n sivuilta:

"28.05.2009 11:56 Sähköposti takkuaa

DNA:n webmailissa on ajoittaisia teknisiä häiriöitä, jotka saattavat esimerkiksi estää kirjautumisen. Vikaa korjataan parhaillaan, pahoittelemme sen aiheuttamaa haittaa."

Höm. Webmailin häiriöt estävät muunkin sähköpostin käytön???

Ajoittainen häiriö = 3 kolmattapäivää sähköpostiin kirjautuminen ollut mahdotonta.

Ensin vikaa ei myönnetä. Ja kun se viimein on pakko tunnustaa, vähätellään sitä.

Ajoittaiset häiriöt vain lisääntyvät. Onneksi niitä ilmenee vain viestiä lähetettäessä tai viestejä vastaanotettaessa sekä Webmailin puolella osoitekirjaa käytettäessä.

Tuki ei vastaa virheilmoituksiin.

• entinen asiakas

paskimmista paskin, naurettavia hame miehiä siellä töissä, ovat nyt 2 kertaa hävittäneet mun sähköpostit,
      kun kyselee mailina missä vika, eivät vastaa. Sitte kun soittaa , niin siellä on käsketty pikkusen keskusneidin
      kertoo, että voisitte soittaa tukinumeroon ja tietty maksaa puhelusta. Eivät uskalla vastuussa olevat ns. liikemiehet vastata teoistaan, saatanan pellet

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4141
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      489
      2293
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      139
      1828
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1474
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      158
      1446
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1184
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      714
    8. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      102
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      681
    Aihe