Kyllä se nyt on uskottava, ettei Kimi kestänyt mestaruuspaineita. Parempaa onnea sitten muissa luokissa. Onhan se hienoa, että edes yksi maailmanmestaruus tuli plakkariin, loihan Kekekin sittemmin hienon uran managerina.
Kimi-yhden kauden mestari
5
325
Vastaukset
- ja tuurimestari
Kekehän on oikea tuurimestari mutta erinomainen supliikkimies. Kimistä tuskin on Kekettimen kenkiin bisneskuvioissa mutta eipä liene tarvettakaan fyffee piisaa loppuelämäksi ja miksi silloin hikoilisi neuvottelukabineteissa.
- se on
Loser Nro.1
- Fanny fani fan
...varmaan jostain kohti, kantapäästä tai pikkuvarpaasta.
Sen kengan voi heittää jonnekin jorpakkoon.
Monacon kisan jälkeen minä ainaskin pyöritin ponnaria kolme kertaa ympäri... - Formel Eins
Fanny fani fan kirjoitti:
...varmaan jostain kohti, kantapäästä tai pikkuvarpaasta.
Sen kengan voi heittää jonnekin jorpakkoon.
Monacon kisan jälkeen minä ainaskin pyöritin ponnaria kolme kertaa ympäri...ei ykkönen.
- Fanny fani fan
Formel Eins kirjoitti:
ei ykkönen.
ei ensimmäinen, mutta aikas mautonta haukkua, ettei mitään..("Loser n 1")
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741