Tarina yrityksestä päästä eroon Soneran liittymästä: Kävin DNA-liikkeessä tekemässä sopimuksen uudesta liittymästä, ja samalla siellä luvattiin irtisanoa vanha liittymä. Avautuminen luvattiin muutaman päivän päähän. Kuinka ollakaan seuraavana päivänä puhelinmyyjä soittaa ("TELIAFINLANDISTA") haluaa kuulla miksi olen ollut tyytymätön Soneraan ja tarjoaa nyt uutta edullista hintaa - ilman aloitusmaksuja, 500 tekstaria ja puhelut euron/pv vuoden ajan. Sanon lopuksi, että jos nyt sitten jatkan vielä Soneralla, niin myyjä ei vieläkään korjaa että kyseessä on täysin eri firma! Oli otettava kahteen kertaan Soneraan yhteyttä, mutta lupasivat hoitaa minut eroon tästä "tytäryhtiöstä", lupasivat vielä 10 euron alennuksen seuraavasta puhelinlaskusta, joten aika vaikeaa päästä eroon noista ruotsalaisista!
telefinland/sonera/liittymät
3
1741
Vastaukset
- muillakin operaattoreila
Samaa tekee muutkin operaattorit, odottelen täs saunalahden yhteydenottoa kun tilasin tf:n liittymän...
- Olisit sanonut EI
Ensin olet vaihtamassa operaattoria, sitten päätät suostuttelujen jälkeen kuitenkin jatkaa, ja nyt keuhkoat täällä eroon pääsemisen vaikeudesta. Minä en ymmärrä. Olisit sanonut vastatarjouksen tehneelle Soneran/TF:n asiakaspalvelijalle vain "Ei kiitos, vaihdan nyt DNA:lle ja päätökseni pitää".
Sitten valitat siitä, että sait vastatarjouksessa valtavasti etuja Telefinlandin liittymään, joka on käytännössä Sonera. Mitkään Soneran Etuohejleman edut eivät olisi sinua auttaneet, kaikki hinnat olisivat olleet emoyhtiöllä korkeammat, joten et jäänyt mistään paitsi, kun sinulle tarjottiin Soneran edullisempaa Telefinland-liittymää.
Eli olipas vaikeaa, kun sen itse tekee vaikeaksi.- kiitospuheenvuorosta
>>Olisit sanonut vastatarjouksen tehneelle Soneran/TF:n asiakaspalvelijalle vain "Ei kiitos, vaihdan nyt DNA:lle ja päätökseni pitää".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364115Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131543Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481496Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1821264Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ831025Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1311022Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain42989Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254988- 62964
- 17829