Tarina yrityksestä päästä eroon Soneran liittymästä: Kävin DNA-liikkeessä tekemässä sopimuksen uudesta liittymästä, ja samalla siellä luvattiin irtisanoa vanha liittymä. Avautuminen luvattiin muutaman päivän päähän. Kuinka ollakaan seuraavana päivänä puhelinmyyjä soittaa ("TELIAFINLANDISTA") haluaa kuulla miksi olen ollut tyytymätön Soneraan ja tarjoaa nyt uutta edullista hintaa - ilman aloitusmaksuja, 500 tekstaria ja puhelut euron/pv vuoden ajan. Sanon lopuksi, että jos nyt sitten jatkan vielä Soneralla, niin myyjä ei vieläkään korjaa että kyseessä on täysin eri firma! Oli otettava kahteen kertaan Soneraan yhteyttä, mutta lupasivat hoitaa minut eroon tästä "tytäryhtiöstä", lupasivat vielä 10 euron alennuksen seuraavasta puhelinlaskusta, joten aika vaikeaa päästä eroon noista ruotsalaisista!
telefinland/sonera/liittymät
3
1751
Vastaukset
- muillakin operaattoreila
Samaa tekee muutkin operaattorit, odottelen täs saunalahden yhteydenottoa kun tilasin tf:n liittymän...
- Olisit sanonut EI
Ensin olet vaihtamassa operaattoria, sitten päätät suostuttelujen jälkeen kuitenkin jatkaa, ja nyt keuhkoat täällä eroon pääsemisen vaikeudesta. Minä en ymmärrä. Olisit sanonut vastatarjouksen tehneelle Soneran/TF:n asiakaspalvelijalle vain "Ei kiitos, vaihdan nyt DNA:lle ja päätökseni pitää".
Sitten valitat siitä, että sait vastatarjouksessa valtavasti etuja Telefinlandin liittymään, joka on käytännössä Sonera. Mitkään Soneran Etuohejleman edut eivät olisi sinua auttaneet, kaikki hinnat olisivat olleet emoyhtiöllä korkeammat, joten et jäänyt mistään paitsi, kun sinulle tarjottiin Soneran edullisempaa Telefinland-liittymää.
Eli olipas vaikeaa, kun sen itse tekee vaikeaksi.- kiitospuheenvuorosta
>>Olisit sanonut vastatarjouksen tehneelle Soneran/TF:n asiakaspalvelijalle vain "Ei kiitos, vaihdan nyt DNA:lle ja päätökseni pitää".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle513326Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472782Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1412573Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572291Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3552014- 1511634
- 761485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231308Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.351258- 241164