telefinland/sonera/liittymät

virpimarja

Tarina yrityksestä päästä eroon Soneran liittymästä: Kävin DNA-liikkeessä tekemässä sopimuksen uudesta liittymästä, ja samalla siellä luvattiin irtisanoa vanha liittymä. Avautuminen luvattiin muutaman päivän päähän. Kuinka ollakaan seuraavana päivänä puhelinmyyjä soittaa ("TELIAFINLANDISTA") haluaa kuulla miksi olen ollut tyytymätön Soneraan ja tarjoaa nyt uutta edullista hintaa - ilman aloitusmaksuja, 500 tekstaria ja puhelut euron/pv vuoden ajan. Sanon lopuksi, että jos nyt sitten jatkan vielä Soneralla, niin myyjä ei vieläkään korjaa että kyseessä on täysin eri firma! Oli otettava kahteen kertaan Soneraan yhteyttä, mutta lupasivat hoitaa minut eroon tästä "tytäryhtiöstä", lupasivat vielä 10 euron alennuksen seuraavasta puhelinlaskusta, joten aika vaikeaa päästä eroon noista ruotsalaisista!

3

1712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muillakin operaattoreila

      Samaa tekee muutkin operaattorit, odottelen täs saunalahden yhteydenottoa kun tilasin tf:n liittymän...

    • Olisit sanonut EI

      Ensin olet vaihtamassa operaattoria, sitten päätät suostuttelujen jälkeen kuitenkin jatkaa, ja nyt keuhkoat täällä eroon pääsemisen vaikeudesta. Minä en ymmärrä. Olisit sanonut vastatarjouksen tehneelle Soneran/TF:n asiakaspalvelijalle vain "Ei kiitos, vaihdan nyt DNA:lle ja päätökseni pitää".

      Sitten valitat siitä, että sait vastatarjouksessa valtavasti etuja Telefinlandin liittymään, joka on käytännössä Sonera. Mitkään Soneran Etuohejleman edut eivät olisi sinua auttaneet, kaikki hinnat olisivat olleet emoyhtiöllä korkeammat, joten et jäänyt mistään paitsi, kun sinulle tarjottiin Soneran edullisempaa Telefinland-liittymää.

      Eli olipas vaikeaa, kun sen itse tekee vaikeaksi.

      • kiitospuheenvuorosta

        >>Olisit sanonut vastatarjouksen tehneelle Soneran/TF:n asiakaspalvelijalle vain "Ei kiitos, vaihdan nyt DNA:lle ja päätökseni pitää".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      417
      1752
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1380
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1368
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      119
      1294
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1036
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      912
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      115
      870
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    Aihe