ryyppäyksen idea?

kyy

niin eli kaikki ryyppäävät teinixit ja vähän vähemmän teinixit jotka juotte joka viikonloppu itsenne niin känniin että oksennatte sen jälkeen jossain puskassa? mitä hel'vetin järkeä siinä on? kuluttaa rahaa nyt siihen että saa pahan olon (lukkuunottamatta nousuhumalaa)ja että voi sitten taas koulussa muille kehua että mäpäs olin taas NIIN kännissä.
onhan se niin hel'vetin hienoa kun osaa vetää kurkusta alas viinaa. kuka vaanhan siihen pystyy...sama pätee tupakan kanssa. HUOM!!! sen ymmärrän ja osaksi myös hyväksyn jos jollain on oikeasti ongelmia elämässä ja juo suruunsa, ja myös sen että jos viikonloppuna vähän maistaa esim mutsilta ja faijalta.
mutta se että pilalle hemmotellut lapset ja nuoret ryyppäävät vain sen takia että se on niin hel'vetin ''COOLIA''!
vai onko kaikki tämä kännäys touhu tenixien koko suomen laajuista kuse'tusta?
kommentteja kiitos!

(nim. kyllästynyt kännäämisellä kehuskeluun)

17

1002

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • solitair

      Niin, mutta syynä on myös se, että he yrittävät täyttää tyhjää eläämäänsä jollain, paeta hetkeksi todellisuutta koska oikeasti heidän elämässään ei ole mitään sisältöä, ja jos on se on vain kuorta. Se sisältö itsessään on täysin tyhjää. Heiltä puuttuu myös itsetuntoa (Myös ihmisellä joka on "suosittu", voi itsetunto olla ihan nollissa. Tiedän tapauksia. Nämä tapaukset harrastavat juuri tätä "ryyppäämistä" ja polttelua. Pahimmassa tapauksessa jotkut päätyvät ryyppäämisestä jopa itsensä viiltelyyn.)
      Ehkä kaikki eivät sitä myönnä, mutta todellisuudessa heillä on paha olla. Sillä miksi ryypätä ja poltella, jos elämässä on oikeaa sisältöä, rakastava perhe ja ystävät, terveyttä ja hyvinvointia????

      • Puppy

        Olen samaa mieltä siitä, että jos elämässä on sisältöä, ei sitä silloin hirveesti läträtä alkoholin kanssa. En ainakaan minä ole sellainen. Mutta sitten jotkut teinit etsiskelevät itselleen uusia kokemuksia, yhden illan juttuja tai jotkut poikaystävää. Vaikka enpä usko, että känninen teinityttö tai vaikka nainen kiinnostaisi oikeasti jotain kunnon miestä. Siis ainakaan pidemmän päälle... JA sitten on pareja, jotka hakevat suhteeseensa iloa ja piristystä alkoholin voimalla. Ja onhan tietysti niitä huomionkipeitä teini-ikäisiä, jotka haluu näyttää ja kehuskella... Esim.juuri alkoholin juomisella. Ja jotkut nuoret taas haluavat kokea kännissäolon, millaista se on, ettei vanhana harmita ettei sitä(kään) tullut kokeiltua.


      • ....

        jaa että pahimassa tapauksessa jopa viiltelee itteensä? voi hellanlettas.

        eiköhän kaman käyttö ja huoraaminen mene tuosta vielä ohi.. tähänkin pisteeseen ryyppäämällä päästään.


      • -Amerika-

        Joo näinhän se on solitair.
        Minä tulin ite seiskalle joskus vuodella pipo ja sitte se oli just tuota. Kasilla mä tajusin että heeeeiii.
        Mun välit parani mun perheeseen vähä vähältä.
        Ja nyt mä en käy tuolla ollenkaan.
        Mää tajusin että mulla ON rakastava perhe ja mun ei tarvi olla mitään mitä mä en oo.
        Mun periaatteet on tuosta ihan tosissaan muuttunu niinkö te jo näistä jutuista voitte lukea.
        Sitä yhtä seiskaluokan talvea mä hapeän enemmän ko mitään muuta ja minä oon nyt muuttunu parempaan ja kohta mää saan koiran..sitä mää oottelen innolla xD
        Mulla eikyllä ikinä oo ollu vanhempia miehiä.
        -Amerika-
        Olkaa vielä ihan lapsia.
        (puhuu kokemuksesta)


    • tyttö-88-

      mä en tiiä voiko mua laskee teineihin jotka ryyppää joka viikonloppu...
      no teiniksi voi (oon 16).. mut juon kerran kuukaudessa (jos ees sitäkään).. en sen takia etteikö mulla olisi elämää... on rakastava perhe, pajon kavereita, harrastuksia ja sillee... mutta juon sen takia että voi unohtaa kaikki koulu asiat ja kaikki "tärkeät" asiat hetkeksi.. hengittää rauhassa ja pitää hauskaa.. se on ihana tunne... =) kun olen juonut... olen ehkä noin 3 kertaa juonut niin että olen oksentanut (pitäähän sitä joskus rajojansa kokeilla).. juon sopivasti nautin ja pidän hauskaa...

      juu että tuollaista.. kerroinpahan vain omia ajatuksiani..

      • Anonyymi

        Perskänni päivässä on sopiva vauhti maksallekin, voi kierrätellä yön verta rauhassa.


    • cypress

      Niin en kyllä tajuu mikä sen idea on. Itse on jo 18 ja oon juonu vain kerran kunnon kännit ja nekin silloin kun pääsin pois peruskoulusta. Sen jälkeen olen käyttänyt alkoholia erit. vähän.
      Niin että mikä siinä on niin hauskaa?

      • nwa

        yksinkertainen totuus on se, että kännissä on kiva olla!
        ei räkäkänneissä olekaan välttämättä mitään ideaa, mut semmoseen hilppeään oloon mä ainakin tavoittelen, eli pitäs tuntee omat rajansa.


    • puputar

      Siin on se ilo ettei tartte ajatella maanataina alkavaa koulua tai jos on muuten ongelmia... Itte en juo muutaku lomilla tai ku oon faijani luona... Eikä mul oo ikinä viel tullu paha-olo, vaikka tekisin mitä....

    • Nainen19

      1. Nuori ikäsi paljastuu siitä, että otat tuollaisen herneen nenääsi nuorten juomisesta!

      2.Mutta olet kuitenkin jo siinä iässä, että tuollaiset "juomispuheet" ovat lähimenneisyyden historiaa.

      3.Jokainen nuori, joka tällähetkellä kehuu niillä yöllisillä seikkailuillaan, tulee vähän ajan päästä ajattelemaan kuten sinä!

      4.Kohta omatkin teinivuotesi ovat ohitse, ja jäljellä on vain huvittavia muistoja niistä "ihanista" puskakalja reissuista.
      Siinä vaiheessa, toivottavasti katsot noita lapsia sillätavalla, että "kylläpä niillä on hauskaa, niin oli minullakin joskus"

      5.En näe mitään syytä katkeroitumiseesi!
      Muista, että nuoret ovat nuoria.
      Antaa heidän olla!

      • -Amerika-

        1. Olet jo 19,joten sinun tulisi ajatella aikuismaisemmin.Sitä paitsi oli kyy nuori tai vanha niin järkevästi ajattelee.

        2.Sinä siis hyväksyt nuorten juomisen. No hyväksytkö sen myös sitten kun 23 vuotiaana saat ensimmäisen vauvasi ja sitten kun se tulee nuoruuteen ja alkaa ryypätä? hyväksytkö?

        3.No toivottavasti nuoret jotka juopottelee nyt ajattelisivat parin vuoden päästä samalla tavalla kuin kyy. Mutta luoja sitä armahtakoon joka ajattelee niinkuin sinä.

        4.Eli pitäisikö meidän aikuisten vain nauraa ja olla iloisia niistä nuorista/lapsista jotka tuolla kylällä ryyppäävät?Sitä paitsi mielestäsi kaikki nuoret tekevät noin. Mistä tiedät vaikkei kyy olisi ikinä ens koskenu alkoholiin?

        5. No eikai se nyt helvetti mikään katkera ole.
        Sitä vain säälittää ne nuoret/lapset jotka tuota tekevät. Mitä ne vois tuon kaiken sijasta saada?
        Opiskelisivat kunnolla ja turvaisivat siten tulevaisuutensa. Nyt ne vain kaivaa omaa hautaa.
        Kirjoituksesi oli ..ihmeellinen.
        -Amerika-
        Eli eli tämä oli vastakirjoitus viestiisi Tahtoisin sanoa että..


      • kyy

        ite en oo koskenukkaa viinaan tai tupakkaan, eli en voi omasta kokemuksesta puhua, mutta tiedän asiasta paljon. Mulla vaan sattuu olemaan vahvat käsitykset päihteistä ja tiettyjä perjaatteita. niin ja iällähän on aina niin suuri merkitys... kuten tääl on arvattu oon nuori...14, mut sekö tekee mielipiteistä naurettavia??? ku mä oon nuori ni mulla ei voi olla oikeita mielipiteitä eikä pitäviä päätöksiä, niinkö? kun nuori sitten puhuu mielipiteistään niin oletaan että nyt siellä taas joku nuori skitsoilee...niinhän se aina on. just tällänen asenne ajaa nuoria päihteiden pariin, kun ajatellaan että oli se niin mukavaa juosta puskissa tupakat ja viinat mukana...nuoret saa sellasen kuvan et kaikkien LÄHIMENNEISYYDEN HISTORIAAN pitää kuulua tälläinen. harmivaan että kaikille siitä ei tule sitä historiaa...


    • ¨FTM¨

      Itse poltan harvoin tupakkaa, se auttaa murheisiin ja myös harvoin juon. Mutta IKINÄ, EN IKINÄ ole kehuskellut sillä!

      Mielestäni se kehuskelu onkin aika sairasta, ei ihminen mitään saa sillä mitään itselleen että kehuskelee ryyppäämisillään, toinen sellainen on nämä
      yli-ikäiset mulipäät jotka ei saa kuin alaikäisiltä ja kun nämä vasta yläasteikäiset tytöt sit kehuskelee 20-vuotiailla miesystävillään eikä tajuu et ne vain käyttää niitä hyväkseen! Sairasta.

      Maailma on kaatumassa ojasta allikkoon. Älkää nyt alkako pitämään mua sellaisena "ylpeä kun polttaa ja juo"- tyyppinä tai teiniX:nä... En ole sellainen.

    • -Amerika-

      minä oon täsmälleen samaa mieltä sun kanssa kyy.
      Nimenomaan kaiken saaneet kakarat on tuolla kylillä ihan pikkusina jo eli eli ikä luokkaa 10-14 ja ryyppää sielä.
      Luulee raukat että vanhemmat suostuu tuohonki.
      Kaivakaa perkele omaa hautaanne jos ei järkipuhe auta.
      -Amerika-

    • mäaa

      On hauska vetää baarissa pää täyteen ja sen jälkeen mennä sammumaan johonkin nurkkapöytään. Ilman viinaahan hauskaa ei saa pidettyä!

    • nicki

      ryyppäämisen syvin tarkoitus piilee siinä et sillä pystyy vähentämään elämän paineita...
      ja tietenki rentoutumaa!!!!!!

      • kyy

        eli se rentouttaa elämää, ku löytää itsensä pahimmassa tapauksessa raiskattuna jostain ojasta tai ties mistä...kyllähän se kaikki on niin rentoa! kyllähän on niin rentoa saada 14 vuotiaana lapsia alulle ja se varsinkin on todella rentoa kun sammuu johonkin lumihankee...siinähän on mukavia rentoja kokemuksia mitä ryyppäämisellä monet on saanu...

        ja HUOM!!! mä en nyt oo tarkottanu tätä keskustelua täysi-ikäisille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2453
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1115
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1004
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      883
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      40
      790
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe