Muistatteko?

Vihreällä ostettiin ja punaisella stop.Treidattiin arkipäivinä viikonloput ja juhlapyhät pojat saivat ansaitusti huilata.Missä viipyy se lentokoneen vuokraus josta puhuttiin silloin foorumilla.Capitalaiset vuokraavat koneen ja lähdetään thaimaaseen katselemaan säätiön omistuksessa olevia maa-alueita ja hotelleja.

4

433

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oot nyt

pahasti johdettu harhaan. Ihan lisenssien arvonnousuun perustu koko juttu. Niin ja itte ne jäsenet sitä valuuttakauppaa kävi, eiku wincapita kävi, eiku se säätiö kävi eiku miten se meni?

• Kekkonen*2

Voi että, noista capiaisien jutuista saisi helposti kirjan kirjoitettua. Kovat on puheet nykyäänkin mutta tulos onkin aina täysi nolla.

Tuomiot tule ajallaan, se on varma. Juttua riittää asiasta jos toisesta ja uusin rimpuilija on tämä EOK mutta ei totuus pala tulessakaan.

• Laundry on my mind

Olen alkanut aamutoimissani hampaita pestessä pesemään myös rahaa. Mikäli minulla sattuu sitä olemaan, kun Suomen Keskusrikospoliisi on sitä jäädyttänyt aika läjän.
      Harjaan kolikot huolellisesti Golgate hammastahnalla. Niitä on kiva katsella kuinka ne kiiltävät pesun jälkeen. Lisäksi vielä vahaan ne miedolla autovahalla ja katselen niitä pitkän tovin.
      Jos minulla sattuu olemaan seteleitä, niin ne pesen hyvin varovasti pienillä kierroksilla pesukoneessani säästö/hienopesuohjelmalla lapsiystävällisellä erittäin miedolla pesupulverilla. Huuhteluun käytän myös lapsille tarkoitettua erittäin mietoa huuhteluainetta. En käytä linkousta lainkaan.
      Sitten ripustan ne vienoon tuuleen narulle kuivumaan. Lopuksi silitän ne hyvin miedolla lämmöllä silitysraudallani, jonka jälkeen katselen niitä ja hyväilen käsilläni.
      Ainoa pelko minulla on, onko tämä rikos? Olen kuullut, että Wincapita sijoituskerhon jäseniä epäillään runsaassa mittakaavassa tästä. Voisiko Suomen Keskusrikospoliisi valaista minulle tätä vai onko täällä kirjoittavilla tästä tietoa?
      Lisäksi olen ajatellut perustaa rahapesulan ihan yritysmielessä. Hallitusneuvos Jouni Laiho on kai tähän hyvä vastaamaan. Otan mielelläni vinkkejä vastaan myös tämän kivan palstan lukijoilta ja kivoilta kirjoittajilta. Hyvää kesää kaikille!

• neputtaja

Säätiö Panamassa, pankki ostettu Sveitistä ja vuokrakoneella Thaimaaseen tiluksille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      368
      1423
    2. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      64
      952
    3. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      116
      905
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      83
      880
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      65
      856
    6. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      701
    7. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      681
    8. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      609
    9. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      56
      604
    10. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      112
      564
    Aihe