vielä vanhannakin,yli 70v,saati silloin nuorena. näyttelijänä.
Kyllä on todettava,että puolikas on aina kaunis.onhan siinä kumpaakin rotua,sekä vaaleata,että tummaa.
Tosiasioita vaan,minullakin on kauniita lapsia,kun toinen puolikas,enempi vaan sekaliittoja!!!
Anneli Sauli
9
1521
Vastaukset
- .......
on minun mielestäni kaunein "sekarotuinen" jonka tiedän!
- on ennemminki
pikkunätti
- vaan
Anneli Sauli kaunein.
Sitäpaitsi lehtikuvista Satun isä ja äiti.ei ne nyt ainakaan olleet tummia. - mullekin,
ketä on satu tuomisto.onko tummia
- kertoo kertoo kuvaastin,
mullekin, kirjoitti:
ketä on satu tuomisto.onko tummia
Satu Tuomisto on itte sanonnu jossain lehessä että isoisänsä oli romaneita. Että se siittä. Totuushan tää on: Puolikkaat on komeampia mitä täysmustalaiset. No on ne aidot kaaleet aluksi kauneita mutta ko ne RUPSAHTAA niin äkkiä. Jos on akka täyttänny 50 v niin jo alkaa vanheta silimissä. Kaalomiehet sen kun komistuu. Ja arvokkaasti harmantuu. Ja panen merkille että jos on puoliverinen kaalo, on rumempi kuin täysverinen. Tää minun mielipide.
- komija mies 50+
kertoo kertoo kuvaastin, kirjoitti:
Satu Tuomisto on itte sanonnu jossain lehessä että isoisänsä oli romaneita. Että se siittä. Totuushan tää on: Puolikkaat on komeampia mitä täysmustalaiset. No on ne aidot kaaleet aluksi kauneita mutta ko ne RUPSAHTAA niin äkkiä. Jos on akka täyttänny 50 v niin jo alkaa vanheta silimissä. Kaalomiehet sen kun komistuu. Ja arvokkaasti harmantuu. Ja panen merkille että jos on puoliverinen kaalo, on rumempi kuin täysverinen. Tää minun mielipide.
Ei saa palastaa että naiset rupsahtaa ja miehet vaa komistuu. Tää on totta. Mutta ei saa mölyttää ääneen. Akka suuttuu ja siintä on oksat pois ja pala latvasta. Menee yö soffalla ;) Nuorinainen on ilo silmälle. Vanhanainen on taas ilo syömmelle.Molempia tarvii. Ruma nainen on kauhistus ja paha nainen on häpijä miehelle. tietää filoosofi.
- .......
vaan kirjoitti:
Anneli Sauli kaunein.
Sitäpaitsi lehtikuvista Satun isä ja äiti.ei ne nyt ainakaan olleet tummia.isoisä on romani äitinsä puolelta.
- Anonyymi
Onko Sauli koskaan pukeutunut röijyyn.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537870- 614400
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404023Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233942Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353373Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423330Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383238- 482983
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422761- 492514