Hei! Osaisiko joku sanoa millaista aluetta on Tukholman Kista asua, ja millaiset on kulkuyhteydet mm. keskustaan?
Kista
3
3083
Vastaukset
- laksfjlasködj
En tiedä alueesta, mutta mun KÄSITYKSEN mukaan ihan mukava paikka. Kistahan on ilmeisesti tiedepainoitteinen alue. Mutta Tukholman metron sininen linja menee Kistaan ihan suoraan. Tukholmassa hei julkinen pelaa ja siitä on jopa hyötyä. :)
- jenni....
Itse muuttamassa juuri Tukholmaan ja Kistaan olen menossa töihin, asun kuitenkin keskustassa. Ihan mukava paikka varmasti asua. Tosin ei siellä kauheasti tekemistä ole =)
- on kyllä kuva.
Kista on sopivan matkan päässä Tukholmasta. Hinnat alhaalla keskustaan nähden ja palvelutkin löytyy kauppakeskuksesta. Hyvät kulkuyhteydet Tukholmaan. Alueen asukkaat on pääosin muualta kuin Suomesta muuttaneita maahanmuuttajia. Asuu siellä kyllä alkuperäisväestöäkin, mutta vähän uudemmissa ja kalliimmissa asunnoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1275715
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962519- 1322416
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv42042- 57996
- 10992
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍8972- 51882
- 76805
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101775