Hei! Osaisiko joku sanoa millaista aluetta on Tukholman Kista asua, ja millaiset on kulkuyhteydet mm. keskustaan?
Kista
3
2819
Vastaukset
- laksfjlasködj
En tiedä alueesta, mutta mun KÄSITYKSEN mukaan ihan mukava paikka. Kistahan on ilmeisesti tiedepainoitteinen alue. Mutta Tukholman metron sininen linja menee Kistaan ihan suoraan. Tukholmassa hei julkinen pelaa ja siitä on jopa hyötyä. :)
- jenni....
Itse muuttamassa juuri Tukholmaan ja Kistaan olen menossa töihin, asun kuitenkin keskustassa. Ihan mukava paikka varmasti asua. Tosin ei siellä kauheasti tekemistä ole =)
- on kyllä kuva.
Kista on sopivan matkan päässä Tukholmasta. Hinnat alhaalla keskustaan nähden ja palvelutkin löytyy kauppakeskuksesta. Hyvät kulkuyhteydet Tukholmaan. Alueen asukkaat on pääosin muualta kuin Suomesta muuttaneita maahanmuuttajia. Asuu siellä kyllä alkuperäisväestöäkin, mutta vähän uudemmissa ja kalliimmissa asunnoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491