ei siis silitettävää vaan iha oikeaa tärkkiä??? jos joku tietäisi minkä tuote on ja mistä sitä mahdollisesti saisi ja vastaisi minulle olisin todella kiitollinen!!! hääpukuun tarvitsen ja siihe on suihkutettava tärkki ihan liian kevyttä. mutta esim verda ei valmista enään kuin suihkutettavaa, jos olen iha oikein ymmärtänyt mitä maahantuojalta on kerrottu.
mistä tärkkiä?
löytäisi
4
5683
Vastaukset
- Jatan aitasta
Tilaa täältä:
http://www.jatanaitta.fi/
Sopii kaikkiin tekstiileihin eikä lähde pesussa pois. On tiiviste jota laimennetaan vedellä.- Anonyymi
Onko sitä oikeasti myös saatavana????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sitä oikeasti myös saatavana????
Löytyi heti, kun meni Jatan aitan sivulle ja kirjoitti hakuruutuun "tärkki": https://jatanaitta.fi/p37365/pitsitärkki - joten kyllä sitä saa edelleen, vaikka alkuperäinen vinkki olikin vuodelta 2009.
- näpertelijä74
Mä oon tärkänny sokerivedellä,mut koska kyse on hääpuvusta,niin ei taida käydä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991496Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131116- 2181108
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen239925Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81919- 141900
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179883Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos14770- 71747
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie31693