Puerarian käyttäjät hävinneet

kokonaan, miksiköhän? Kaipaisin kokemuksia muilta käyttäjiltä.

Itse olen käyttänyt melkein puoli vuotta ja vv-vaivat poistuneet kokonaan tänä aikana. Siltä osin olen ollut tyytyväinen, mutta koko tämän ajan on ollut enemmän tai vähemmän vuotoja.
Helmikuussa kävin gynellä tutkimuksissa ja katsottiin myös ultralla ja kaikki oli ok.

Välillä vuoto kestää kolme viikkoa ja melkein koko ajan jos jonkinlaista tiputteluvuotoa. Olen tullut siihen tulokseen, että syyllinen on tämä Pueraria. Kokeilenkin nyt olla ilman ja katsoa miten käy vuotojen.

Hormoonin käytössä sentään vuodot olisivat säännölliset. Taitaa sittenkin olla viisaampi siirtyä Estrogelin/Lugesteronin käyttäjäksi:)
3186
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Itse myös pistänyt merkille että kovin on hiljentynyt palsta näiltä osin.
Noista vuodoista, minulla oli myös vuotoja ja jatkuvaa tiputtelua, mutta sain itse annostuksen muuttamisella täysin kuriin ne. Alussa otin 2 päivässä, mikä ilmeisesti oli aivan liikaa minulle :). Vähensin 1/ pv ja pian vähensin jo 1kpl vain joka toinen päivä. Vuodot jäi sitä myötä kyllä myös pois. Nyt oon syöny jo 2 kk:tta näin ja hyvältä tuntuu, vaivat pysyy pois jne... itse aion kyllä kokeilla eri annostuksia jatkossakin ja etsiä aivan minimin millä pärjään.
Parasta tietty nyt kaikessa on oireettomuus, oikein nautin kesän tulosta.
Ei nuo kesät tosin täyttä hel***tiä ole tähänkään saakka ollu.

Äänestä
  • myöskin alussa sen 2kps/pv, mutta pudotin 1/pv. Ajattelin pitää nyt sen 1kk tauon ja aloittaa sen jälkeen uudelleen pienemmällä annostuksella.

    Äänestä

Minä olen syönyt huhtikuun alusta lähtien Puerariaa. Mulla ei ole ollut vuotoja kuin yhden kerran menkojen tyyppistä vuotoa noin 4-5 päivän ajan ja silloin kyllä myös särki päätä. Syön kaksi kapselia päivässä, sillä mulle ei yksi tunnu riittävän. Pahoja aaltoja ei ole ollut, yöllä on vieläkin jonkin sorttista hikoilua ja heräilen öisin. Saataahan olla ettei sitä tiputtelua tule, koska mulla on oma hormonitoiminta kai tyystin loppunut, sillä mulla ei tullut vuotoja hormonilaastarillakaan kuin yhden kerran.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


palstalta.. kirjoitti:

kokonaan, miksiköhän? Kaipaisin kokemuksia muilta käyttäjiltä.

Itse olen käyttänyt melkein puoli vuotta ja vv-vaivat poistuneet kokonaan tänä aikana. Siltä osin olen ollut tyytyväinen, mutta koko tämän ajan on ollut enemmän tai vähemmän vuotoja.
Helmikuussa kävin gynellä tutkimuksissa ja katsottiin myös ultralla ja kaikki oli ok.

Välillä vuoto kestää kolme viikkoa ja melkein koko ajan jos jonkinlaista tiputteluvuotoa. Olen tullut siihen tulokseen, että syyllinen on tämä Pueraria. Kokeilenkin nyt olla ilman ja katsoa miten käy vuotojen.

Hormoonin käytössä sentään vuodot olisivat säännölliset. Taitaa sittenkin olla viisaampi siirtyä Estrogelin/Lugesteronin käyttäjäksi:)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu