Viimeksi eilen Askon baarissa (vastapäätä Kippistä) tarjoilijat olivat lisänneet omia juomiaan asiakkaiden laskuun. Asiakas oli juonut 1 paukun, jonka hinta 15tl mutta hänelle tuotiin lasku, jossa summana 90tl. Tänään tuli juttua asiasta toisessä paikassa ja siellä oli invalidituolilla liikkuva pariskunta ja he kertoivat aivan samanlaista asiaa. Heidän laskunsa vielä huimempi.
Eli laskun tarkistus on todella tarpeen!
Varokaa Askon baaria!
22
6140
Vastaukset
- Alanyassa
Tarjoilija yritti muistaakseni maksattaa kaljasta tupla ellei jopa tripla hintaa eräälle seurueeseen kuuluvalle miehelle. Ko. mies huomautti asiasta, jolloin (naispuolinen) tarjoilija vetosi "tyhmään päähän" ym. Tapauksen jälkeen meni kyllä maku koko paikasta.
- asko huijaa
se on niin rikas mies ite kerto:) että on mammonaa tulossa pikapuoliin ja se on niin lipevä että kyllä se saa rikkaan naisen ei sen tarvii drinkeistä ylimääräsiä ottaa:)
- toi on totta
Vaikka ihana kuppila onkin, ja henkilökunta täydellistä. NAM. ;) Niin lisäilevät kyllä omat juomat ym. asiakkaan laskuun.. kannattaa olla tosiaan varuillaan. :)
- isopanda
Mistähän se tämän on keksiny, täytyy sanoa että on sillä hyvä mielikuvitus, sillä asenteella mitään naista saada. Osaahan pojat ihania olla ku haluavat ja inhottavia myös ku kävelet ku sillä päällä ovat , mutta onhan meillä kaikilla huonot päivämme vaikka eihän sitä asiakaspalvelussa saisi näyttää, mutta eihän kukaan ole täydelline.Itseäni kohtaan ne harvat kerrat kun siellä olen käynyt olen kyllä saanut ihan asiallista kohtelua ja ruoka jota olen syönyt on ollut hinta laatu suhteessa ihan ok. Mutta eiköhän tässäkin päde vanha viisaus niin metsä vastaa ku sinne huudetaan. Toivottavasti se sen rikkaan naisen löytää niin tuskin sen siellä tarvii notkua ja yrittää turistia lipoa. Rantakadulla niitä varsinaisia villilänsi paikkoja on vaikka kuinka, nimeäisin jos muistaisin nimiä, mutta tyhmä turisti olin ku en edes ajatellut että pitäisi mainostaa jotenkin.
Siihen liikaa laskuttamiseen toteaisin vain , että ei sielläkään tarvii liikaa maksaa ku pitää huolta mitä on todella pyytänyt. Mutta kait tuplasta on tupla maksettava. Joten eiköhän lopeteta tuo mollaaminen tai sitte ollaan tasapuolisia ja nimetään muitakin koska niitä on pilvin pimein ympäri alaniaa.
Tänä vuonna kun turisteja on ollut vähemmän niin varmasti se näkyy kaikin tavoin kaikki yrittävät epätoivon vimmalla saada leipänsä jostain ja eihän siellä juuri muuta mahdollisuutta ole kuin se onneton turisti joka siellä liikkuu. Siksi kait se tuntuu ettei voi edes päin katsoa, paitsi ettei kohdallani ole kyllä mitään ongelmaa ollut, kun sanoo ei niin kyllä he sen ymmärtävät vaikka taas poka meniki ohi. Ylipäänsä koko alaniassa kyllä siellä saa rauhassa kävellä, vaikka vaihtaisikin muutaman ystävällisen sanan paikallisten kanssa, mutta tää on vain mun mielipide.
- just tänään
Alanyasta, kyseisen kuppilan kiersin kyllä kaukaa.
Ällöttävän agressiivinen sisäänheittäjä juoksee perässä ja huutaa.
Mielummin menin esim. vastapäiseen Marco Poloon, siellä henkilökunta hillittyä ja ystävällistä.- bikini
marco polon henkilökunta hillittyä.. hahhhhaha. sinähän se vitsin murjasit.
- pakittaja
bikini kirjoitti:
marco polon henkilökunta hillittyä.. hahhhhaha. sinähän se vitsin murjasit.
koko paikasta kun näytätte tuntevan kuppilat kuin omassa lähiössänne. Se kertoo vain siitä, että suomalaisia pilettäjiä on mahdoton päästä karkuun. Keskuudessanne lienee oikein kilpailu siitä, kuka tuntee minkäkin juottolan parhaiten.
- lomailija
on niin hassua/ hauskaa seurata tätä puolustelua. mitä sitä puolustelemaan tai vetämään mansikoita nenään, jos jostakin paikasta sanotaan poikittainen sana. ei pitäisi olla kenenkään korista pois.
huijaus on aina huijaus ja mustamaalaus on mustamaalausta =) ja hyvää päivää meille kaikille :)- lomailua
pyhä syssy!
Kyllähän asia on niin, että meitä kaikkia turisteja vedetään siellä halpaan, ketä enemmän ja ketä vähemmän.
Itse olen käynyt toistakymmentä kertaa paikassa, olen saanut tosi hyviä tuttavia, ns. ystäviä, vieraillut heidän kodeissaan, sukulaisten luona, maaseudulla vuoristossa "mökillä" yms.
Silti muistan aina, että nämä kaverit tekevät tätä hommaa työkseen sen 7-8 kk vuodesta, elättävät niillä tuloilla myös usein ne maaseudun peheenjäsenet.
Joka ikisen yhteisen reissun heidän kanssaan, vaikka käytäisiin vain bussilla muutaman km:n päässä vanhempia moikkaamassa, on tarkoitus saada sinut kiinnostumaan jostain sellaisesta asiasta, ostoksesta, kaupasta, josta heidän perheelleen, suvulleen on jollain tavoin hyötyä.
En tarkoita tällä kirjoituksellani sitä, etteivätkö turkkilaiset olisi ystävällisiä. Aivan varmasti ovat, eikä ystävällisyys muutu mihinkään, vaikkei kauppoja tulisikaan. Huomaat vaan seuraavana iltana hotellisi tarjoilijapojan olevankin paljon ystävällisempi naapurihuoneen porukalle kuin sinulle. He eivät ole vielä käyneet kyläilemässä pojan sukulaisissa (joilla sattuu olemaan nahka- tai kultaliike, hyvässä tapauksessa jopa asuntoja myynnissä).
Joka tapauksessa ihanaa, aurinkoista lomaa tulevalle lomakaudelle teille kaikille. Itsekkin menen kesä- ja lokakuussa.
- SHINee/K-PoP
no meille sanottiin et saataisinn ilmaset juomat jos tullaa askon baarin, sit me mentiin ja ku lähettii ni jouduttiin maskaa niistä
- Ilmaista juustoa
ei ole kuin hiirenloukussa.
Minä ainakaan en lähtisi mihinkään ravintolaan juomaan
ilmaisia juomia. En Turkissa enkä Suomessa. - läskihorot
Ilmaista juustoa kirjoitti:
ei ole kuin hiirenloukussa.
Minä ainakaan en lähtisi mihinkään ravintolaan juomaan
ilmaisia juomia. En Turkissa enkä Suomessa.saako baarissa hyvin meisseliä Alanyassa?
- toro
läskihorot kirjoitti:
saako baarissa hyvin meisseliä Alanyassa?
Mene töihin
- LOMASTA
toro kirjoitti:
Mene töihin
haaveileva haluaisi tietää onko alanyassa vielä Askon Baari...ja se kuuluisa Tarxan ja jos on niin minkalainen palvelu nykyään siellä on?
- lomalla ollut
Askon baari ainakin löyty viel viime viikolla :)
- lomasta haaveileva
Hyvä juttu,vuosia on jo monta kulunut kun viimeksi olemme käyneet,olemme kuuleet,että viim.vuonna ko.paikassa oli jotain ongelmia mm.henkilökunta päälle käyvää,laskutus ruoasta/juomasta epäselvää....taitaa kesähinnat olla käytössä:)
- lomalla12
lomasta haaveileva kirjoitti:
Hyvä juttu,vuosia on jo monta kulunut kun viimeksi olemme käyneet,olemme kuuleet,että viim.vuonna ko.paikassa oli jotain ongelmia mm.henkilökunta päälle käyvää,laskutus ruoasta/juomasta epäselvää....taitaa kesähinnat olla käytössä:)
Tulimme lomalta viime viikolla ja kyl se ravintola oli vielä olemassa ja itse tarzankin oli paikalla. Minä kehottaisin olemaan tarkkana laskun kanssa jos satut sinne eksymään!!!
- lomasta haaveileva
lomalla12 kirjoitti:
Tulimme lomalta viime viikolla ja kyl se ravintola oli vielä olemassa ja itse tarzankin oli paikalla. Minä kehottaisin olemaan tarkkana laskun kanssa jos satut sinne eksymään!!!
Nuoret lähee huomenna 2.6.ko.paikkaan,itse menemme heinäkuunlopulla,tyttöjä pitää ojeistaa mm.ko.paikasta.Emme itse ole aiemmin laskuhuijausten kohteeksi joutuneet,on meidän nuuka-jussi mukana,maksaa ruoat ensin ja sitten vasta tilaa jos tilaa juomia,noloahan se välillä on mutta minkäs tekee...ei tapojaan muuta.
- tuubo
ollan menossa alanyaan kesäkuus onko turkkilaiset viinit hyviä mikä hintataso viinessä kaupat/ravintolat
- matkaan vaan
Olimme sielä viime viikolla ja ei ollut mitään ongelmia laskun suhteen. Lipeviä ne toki mut niin on lähes joka paikassa ja pahin on Real Brothers ja sitä vastapäätä oleva paikka. Topin paikka 25m kadulla on se oikea jos ei halua tyrkytettävän kaikkea.
- KuningasKuluttaja
Kiitos tiedosta, eipä mennä sinne!
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871724- 851232
- 1101123
- 68915
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663