Kumpi on nykyisin parempi palomuuri?
Condomo vai ZionAlarm?
Ennen käytössä Zion, vaihdon Condomiin, mutta ei tämäkään kyllä vakuuta.
Yleensä puhutaan, että nämä kaksi olisivat kuitenkin parhaat.
Condomo vai Zion
4
328
Vastaukset
- paremmuudella
Molemmat aivan turhia virityksiä hidastamassa ja sotkemassa ainakin Windows Vistaa. Vistan oma palomuuri riittää.
- puheisiin.
Miksi edes kysyt moista, kun kumpikaan ei vakuuta?
- Jimpan Naksu
Nokun kyllä joku palomuuri kantsii olla ja kylällä ukot puhuvat, notta kyllä ainoot vaihtoehrot on Condomo tai sitten Siionin poikien tekele.
Vähä nyt testasin tarkemmin kondoomia ja kyllä tämä uusin versio ainakin läpäisi kaikki testi kirkkaasti. Mm. Shieldsup.
Kyllä kannattaa aina käyttää kondoomia kun meinaa omalla koneella olla yhteyksissä vieraiden koneiden kanssa. Tiedä mitä pöpöjä sieltä muuten tarttuu.
- paulib
Minulla on sellainen harvinaisuus kuin Kiinassa tehty Filseclabin palomuuri. Pelaa vallan vietävän hienosti - hankin jopa heidän Twister antiviruksensa, elinikäinen lisenssi 30e.
Ja kone on puhdas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175