Kumpi on nykyisin parempi palomuuri?
Condomo vai ZionAlarm?
Ennen käytössä Zion, vaihdon Condomiin, mutta ei tämäkään kyllä vakuuta.
Yleensä puhutaan, että nämä kaksi olisivat kuitenkin parhaat.
Condomo vai Zion
4
323
Vastaukset
- paremmuudella
Molemmat aivan turhia virityksiä hidastamassa ja sotkemassa ainakin Windows Vistaa. Vistan oma palomuuri riittää.
- puheisiin.
Miksi edes kysyt moista, kun kumpikaan ei vakuuta?
- Jimpan Naksu
Nokun kyllä joku palomuuri kantsii olla ja kylällä ukot puhuvat, notta kyllä ainoot vaihtoehrot on Condomo tai sitten Siionin poikien tekele.
Vähä nyt testasin tarkemmin kondoomia ja kyllä tämä uusin versio ainakin läpäisi kaikki testi kirkkaasti. Mm. Shieldsup.
Kyllä kannattaa aina käyttää kondoomia kun meinaa omalla koneella olla yhteyksissä vieraiden koneiden kanssa. Tiedä mitä pöpöjä sieltä muuten tarttuu.
- paulib
Minulla on sellainen harvinaisuus kuin Kiinassa tehty Filseclabin palomuuri. Pelaa vallan vietävän hienosti - hankin jopa heidän Twister antiviruksensa, elinikäinen lisenssi 30e.
Ja kone on puhdas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23222Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742