Onko jotain fiksua tapaa onnitella, kun perheeseen syntyy sairas lapsi?
Vauvaonnittelut (sairas lapsi)
5
2328
Vastaukset
- ...
ihan normaalit vauvaonnittelut ovat hyvät.. ei kannata etsiä mitään erikoista. lapsi on lapsi on se sairas tai ei.
"vauva on suuri onni, ja onni on vauvalla, joka kehostaan näkee juuri teidät" - rikkaus
kyllä sairaslapsikin voi tuoda elämään sisältöä. tämäkin syntymä on varmaankin sitä elämän rikkautta.
lapsi on aina onnellinen perhetapahtuma. - Sairaanlapsensetä
onnea onnea onnea, vaik on päästään vialla, ja ulkonäkö ku sialla, lastas älä hylkää, pihalle kylmään, sillä kukaan muu ei sitä huoli, se olkoon teidän huoli.
- samaa...
Olen miettinyt ihan samaa. Ystävälle tulossa, ja en tiedä oikein miten tehdä...
Tuntuu, ettei täältä saa oikein kunnon vastausta. Kysy äidit ja isät palstalta!! Kunhan itse olette onnellisia, että teillä on lapsi. Sairaus ei tee kteään huonoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392497
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait31518Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381373- 841323
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124843- 31771
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596